ورق بزنید تا ببینید خروجیِ میلیاردها
دلار سرمایهگذاریِ لابیهای استعماری روی «بچه شاه»، به تولید چه لمپنها و شعبانبیمخهایی
ختم شده است! این ویدیو، تکملهی بینظیری بر سندِ دادگاه پاریس است.
در بخش اول ویدیو، شاهدِ اوجِ «کیش شخصیت»
و دیکتاتوریِ موروثی هستیم؛ جایی که پادوی سلطنت با وقاحت میگوید: *"هیچ تجمعی
در هیچ جای دنیا بدون عکس رضا پهلوی رسمیت ندارد!"* این یعنی بازتولیدِ شعارِ
تهوعآورِ "حزب فقط حزبالله، رهبر فقط روحالله". آنها هنوز به قدرت نرسیدهاند،
اما به صراحت میگویند هیچ تفکر و صدایی جز خودشان حق حیات ندارد!
اما فاجعهی اصلی و شاهسندِ ماجرا در
بخش دوم است.
همین چند روز پیش بود که دادگاه اداری
پاریس رسماً اعلام کرد تجمعِ «مقاومت سازمانیافته» به دلیل خطر حملاتِ رژیم و «ساواک»
لغو شده است. حالا در این ویدیو، اوباشِ شازده با ادبیاتی سخیف و رکیک، سینه سپر میکنند
و با افتخار اعتراف میکنند که پلیس اروپا به خاطر ترس از حملهی آدمهایی مثل آنها،
این تجمع را لغو کرده است!
و در نهایت، ماهیتِ کثیف و وابستهی
خود را با عربدهی «مرگ بر مجاهد» تکمیل میکنند!
این اعترافِ تصویری ثابت میکند که
«سارقان قیام» دقیقاً بازوی نیابتیِ وزارت اطلاعات و «ماشین کشتار» خامنهای در اروپا
هستند. هر دو دیکتاتوری از یک چیز وحشت دارند: نامِ پیشاهنگانی که با «قهر انقلابی»
و خونِ خود در کف خیابان، بساط مماشات را جمع کردهاند.
«عامل انحراف» و چماقدارانش میتوانند
در توهماتِ مجازی و کافههای اروپا عربده بکشند، اما مشروعیتِ این نبرد تنها در دستانِ
«جوانان شورشگر» و «کانونهای شورشی» است.
ارادهی ملت ایران، عبور از ائتلافِ
کثیفِ شاه و شیخ، و استقرار یک «جمهوری دموکراتیک» است.
نه_شاه_نه_شیخ
#بچه_شاه
#ساواک
#فاشیسم
#دادگاه_پاریس
#مقاومت_سازمان_یافته
#مجاهدین_خلق
#جمهوری_دموکراتیک