۱۴۰۵ تیر ۶, شنبه

چگونه رضا پهلوی با افکار نا اگاه جامعه ایران بازی می کرد !؟: در اوج بمب باران‌ها رضا پهلوی از وعهدهای اسراییل هوایی شده بود و فکر می کرد او را با هواپیمای ‌اسکورت ویژه نظامی به ایران می ارند …

در اوج بمب باران‌ها رضا پهلوی از وعهدهای اسراییل هوایی شده بود  و فکر می کرد او را با هواپیمای ‌اسکورت ویژه نظامی به ایران می ارند

 خیلی رویایی و مالیخولیای شده بود،  در این  ایام .

در بالا ببینید چه تویت می کرد و چه می گفت ..؟!

در رویا هایش شبها ۱۵۰ هزار ریزشی  نیروها امنیتی که انترنشنال تبلیغ پیوستن به رضا پهلوی می کرد ..!

حالا شب ها    اقا رضا این ۱۵۰ هزار نیروی مسلح جدا شده از رژبم را  می فرستاد برای سازمان   دهی ،   دها ملیون  نفر که برای ازادی داخل کشور استوارند و متعد به شاهزاده شدند و  صبح هم  به توضیح و نشر این تشکل  می پرداخت  و اینطوری هم سر هوادارن کوسفند وارش شیره می مالید و هم سر مخاطبین انترنشنال برای قشر نا اکاه  ساده لو  داخل کشور ،  تحت نام پهلوی بر می کرده سناریو می ساخت  ..!

کالبدشکافیِ فاشیسم عریان از زبانِ خودشان!

ورق بزنید تا ببینید خروجیِ میلیاردها دلار سرمایه‌گذاریِ لابی‌های استعماری روی «بچه شاه»، به تولید چه لمپن‌ها و شعبان‌بی‌مخ‌هایی ختم شده است! این ویدیو، تکمله‌ی بی‌نظیری بر سندِ دادگاه پاریس است.

در بخش اول ویدیو، شاهدِ اوجِ «کیش شخصیت» و دیکتاتوریِ موروثی هستیم؛ جایی که پادوی سلطنت با وقاحت می‌گوید: *"هیچ تجمعی در هیچ جای دنیا بدون عکس رضا پهلوی رسمیت ندارد!"* این یعنی بازتولیدِ شعارِ تهوع‌آورِ "حزب فقط حزب‌الله، رهبر فقط روح‌الله". آن‌ها هنوز به قدرت نرسیده‌اند، اما به صراحت می‌گویند هیچ تفکر و صدایی جز خودشان حق حیات ندارد!

اما فاجعه‌ی اصلی و شاه‌سندِ ماجرا در بخش دوم است.

همین چند روز پیش بود که دادگاه اداری پاریس رسماً اعلام کرد تجمعِ «مقاومت سازمان‌یافته» به دلیل خطر حملاتِ رژیم و «ساواک» لغو شده است. حالا در این ویدیو، اوباشِ شازده با ادبیاتی سخیف و رکیک، سینه سپر می‌کنند و با افتخار اعتراف می‌کنند که پلیس اروپا به خاطر ترس از حمله‌ی آدم‌هایی مثل آن‌ها، این تجمع را لغو کرده است!

و در نهایت، ماهیتِ کثیف و وابسته‌ی خود را با عربده‌ی «مرگ بر مجاهد» تکمیل می‌کنند!

این اعترافِ تصویری ثابت می‌کند که «سارقان قیام» دقیقاً بازوی نیابتیِ وزارت اطلاعات و «ماشین کشتار» خامنه‌ای در اروپا هستند. هر دو دیکتاتوری از یک چیز وحشت دارند: نامِ پیشاهنگانی که با «قهر انقلابی» و خونِ خود در کف خیابان، بساط مماشات را جمع کرده‌اند.

«عامل انحراف» و چماق‌دارانش می‌توانند در توهماتِ مجازی و کافه‌های اروپا عربده بکشند، اما مشروعیتِ این نبرد تنها در دستانِ «جوانان شورشگر» و «کانون‌های شورشی» است.

اراده‌ی ملت ایران، عبور از ائتلافِ کثیفِ شاه و شیخ، و استقرار یک «جمهوری دموکراتیک» است.

نه_شاه_نه_شیخ

#بچه_شاه

#ساواک

#فاشیسم

#دادگاه_پاریس

#مقاومت_سازمان_یافته

#مجاهدین_خلق

#جمهوری_دموکراتیک

از رویا فروشی سلطنت طلبان با شعار پهلوی بر میگردد تا چرخش و انکار آن با وجودهمه اسناد :

 

دیروز با وعده‌ی جنگ، رؤیا می‌فروختند؛ امروز که واقعیت مسیر دیگری رفته، همان‌ها روایتشان را عوض کرده‌اند، بی‌آنکه مسئولیت حرف‌های دیروز را بپذیرند.

مشکل فقط تغییر موضع نیست؛ سیاست‌مداری که با اطلاعات تازه نظرش را اصلاح می‌کند، قابل فهم است. مسئله آنجاست که کسانی که مردم را به هیجان، نفرت یا انتظار یک «نجات معجزه‌آسا» کشاندند، امروز بدون هیچ پاسخگویی، نقش تازه‌ای برای خود می‌نویسند.

اگر از این چرخه درس نگیریم، فردا همان رویافروشان، با شعاری تازه و رؤیایی تازه، دوباره مخاطبان تازه‌ای پیدا خواهند کرد.

بلوغ سیاسی از جایی شروع می‌شود که از هر جریان و هر چهره‌ای یک سؤال ساده بپرسیم:

مسئولیت وعده‌های دیروزتان را چه کسی می‌پذیرد؟

#رویافروشی #انقلاب_شیروخورشید #از_دمکراسی_بگو.

کانال ایلام چاو نیوز

۱۴۰۵ تیر ۵, جمعه

#هشدار: همکاری حرامزاده های سلطنت طلب با جنایتکاران سپاهی- انال «هدف آزادی» که یکی از شعبات وزارت اطلاعات آخوندی در پوشش سلطنت‌طلبی است، «به فرموده» یک زوزه سوزناک علیه تحرکات سنگین سازمان مجاهدین در داخل کشور کشیده است.

کانال «هدف آزادی» که یکی از شعبات وزارت اطلاعات آخوندی در پوشش سلطنت‌طلبی است، «به فرموده» یک زوزه سوزناک علیه تحرکات سنگین سازمان مجاهدین در داخل کشور کشیده است.

همه می‌دانند که بعد از قیام ۴۰۴، اقبال گسترده‌ای به سازمان مجاهدین از سوی جوانان ایجاد شده که در و دیوار شهرها با شعار «درود بر رجوی» بر این واقعیت گواهی می‌دهند.

و از طرف دیگر هم سازمان مجاهدین در قیام اخیر، ضربات هر چند سطحی به شبکه زیرزمینی خود را متحمل شد که در حال بازسازی آن است.

به همین دلیل؛ جدیدا وزارت اطلاعات از طریق  کانال‌ها و پیج‌های پوششی خود تحت لوای سلطنت‌طلبی، شروع به دادن «هشدار مهم» به مردم کرده است که مبادا فریب «منافقین» را بخورند و سلاح بدست گرفته، دمار از روزگار آخوند و پاسدار دربیاورند.

حرفشان اینست که همان بهتر که در زیر استفراغ پهلوی باشید و در خُماری سرنگونی بمانید...

این‌ها را گفتیم که مباد فکر کنید آقای شاهینلو فی سبیل‌الله به مجاهدین جفتک‌پراکنی می‌کند

 به شاهینلو می‌گوییم که: در فردای سرنگونی با اراذل امنیتی همچون شما، هرگز لطیف‌تر از پاسداران و شکنجه‌گران برخورد نخواهد شد😘

QR CODEیادتونه؟‍رضا پهلوی میگفت ۱۶۰ هزار نظامی و درجه دار به ما پیوستند ؟ کمک در راه است ..! نیروهای کارد جاویدان هستند…

طوری صحنه را با انترنشنال و منوتو برای مردم ساده سازی کردن همه فکر می کردن واقعی است و  دیکه رژیم سرنکونه ..!

‌طوری مردم را  به قتل گاه کشاندن ، با اینکه می دانستن در ایران قتل عامل دارد صورت می گیرد فراخوان پشت فراخان و کشته سازی از جان مردم بی دفاع !

این فریب کاری ها و همدست بودن در کشتار مردم با رژیم را نباید  راحت از کنار این جنایت رد شویم.

«سرنوشت تکراری بیش از ۱۲۰ ساله ایران در چرخه باز تولید استبداد ‌زیر چکمه و نعلین دو خاندان .»

 

ایران گروگان گرفته شده با تمام ملیتها و اقوام  آن در اسارت و چنگال دو خاندان  پهلوی و  خمینی ( اخوندی ).

دو  باند جنایت کاری که در بزنگاه های قیام و افتادن کشور دست مردم متحد هم عمل کرده اند ، علیه انقلابیون و مردم .

هردو  باند در رقابت  با هم خواهان  استمرار سلطه خود برای چپاول ایران از هیچ جنایتی در حق مردم  کوتاهی نکرده و نخواهند کرد .

 تنها نجات مردم ایران در  اتحاد همه مردم ایران در هر عقیده و مرام و حزبی و تشکلی برای ازدی از چنگال  بقایایی این زالو های اهریمن در   ایران  است

۱۴۰۵ تیر ۴, پنجشنبه

نوحه رزم آخر

هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
هنگامه‌ٔ رزم و وفا شد ای دلیران! در نینوا خون حسین غریو توفان
ما را دهد دم به دم تازه فراخوان
به میدان به میدان
اینک شده کرب‌و‌بلا تمام ایران فتوا دهد به مرگ ما یزید دوران
هیهات اگر رو نکنم به سوی میدان
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
مجاهدم، نامم آیه‌ٔ صداقت و فدا گلوله‌ها! اینک این من و شقاوت شما
یزیدیان! بشنوید خروش من: بیا بیا بیا
هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
ای گوهر ناب توانایی انسان! ای باور نسل فدا، اسوه‌ٔ ایمان
ما راه‌سپاران توییم از دل و از جان
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
فرمانده‌ نبرد ما زینب کبرا صف در صف این سلسله بین جمله مهیا
آماده‌ نثار جان در ره مولا
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
قسم به خشم؛ خشم سرخ شعله‌های انتقام یگان یگان جان به کف برای لحظه‌ قیام
بخوان بخوان، با مسلسلت سپیده را به نام
نام حسین
مجاهدم، نامم آیه‌ صداقت و فدا گلوله‌ها! اینک این من و شقاوت شما
یزیدیان! بشنوید خروش من: بیا بیا بیا
هر کس حسینی‌ست اینک کوس جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲)