۱۴۰۵ تیر ۴, پنجشنبه

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

 

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

هر قطره خونی که در این ۴۸ سال سیاه از پیکرتان بر زمین ریختند،

هر شلاقی که بر شما فرود آمد،

و هر چه از زندگی‌تان در فقر و کرونا و جنگ‌افروزی رژیم بر باد رفت، بر مسئولیت من و تمام جنبش مقاومت می‌افزاید.

تعهد من، پیمانی است ناگسستنی برای آزادی همه مردم ایران، از هر ملیت با هر مرام، هر عقیده و با هر دین و هر آیین.

تعهد من، دفاع از آزادی و شرف و استقلال ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ابتلا و سختی‌ها. اما چه باک! ما بر این پیمان ایستاده‌ایم. این عهد من و عهد ماست.

@BaMaryamRajavi

سخنرانی در گردهمایی ایران آزاد در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

این مقاومت از قیام ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ آغاز شد که مهم‌ترین نقطه عطف سیاسی بعد از به قدرت رسیدن خمینی بود.

صورت مسأله، بودن یا نبودن، آزادی یا دیکتاتوری، مقاومت یا تسلیم بود. ما مقاومت را انتخاب کردیم. حرف مسعود رجوی این بود که: من برای آزادی مقاومت می‌کنم پس هستم.

مقاومتی که مشروع‌ترین، پررنج‌ترین و ژرف‌ترین آرزوهای ۱۲۰ساله مردم ایران را بر دوش دارد و تا پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران به پیش می‌رود.

امسال صد و بیستمین سال انقلاب مشروطه ایران در برابر سلطنت مطلقه و شاهان ستمگر است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

ایران فردا با مریم رجوی

راه حل بحران چیست؟ امروز در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران، پرسش تعیین‌کننده این است که راه حل بحران چیست و چگونه می‌توان و باید این رژیم را به زیر کشید؟

در این‌ سال‌ها وقتی مقاومت ایران می‌گفت افعی کبوتر نمی‌زاید وقتی می‌گفتیم در تونل تاریک ولایت فقیه یا همان فاشیسم دینی، به‌دنبال تغییر رفتار یا مدراسیون یا رفرم نگردید و مماشات نکنید، دولت‌ها قبول نداشتند.

حالا اما تجارب تلخ و خونین، خیلی چیزها را ساده کرده است. از جمله این که فرضیه‌هایی مثل فروپاشی خودبه‌خودی یا سرنگونی از طریق هوا و جنگ خارجی و آلترناتیوسازی مجازی و رباتیک حول بازماندگان دیکتاتوری شاه، فقط در خدمت آخوندهای حاکم است.

در نقطة مقابل، این حقیقت درخشید که تنها راه‌حل بحران کنونی، تغییر رژیم است و این تغییر با قیام مردم و مقاومت سازمان‌یافته آن‌ها امکان‌پذیر است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

ایران فردا با مریم رجوی

حتمیت سرنگونی رژیم - فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامه‌ها و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمی‌کرد چه می‌شد؟

فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامه‌ها و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمی‌کرد چه می‌شد؟

منظورم افشاگری‌های آغاز شده از سال ۱۹۹۱ و مخصوصاً افشای سایت‌های اراک و نطنز در سال ۲۰۰۲، است. مقاومت ایران در این سال‌ها با ۱۳۳ نوبت افشاگری درباره طرح‌های اتمی و موشکی رژیم، مهم‌ترین طرفی بود که باعث شد دست آخوندها از بمب اتمی کوتاه شود. هنوز هم رژیم می‌گوید که باعث و بانی مشکلاتش از روز اول در سال ۱۳۵۷و مخصوصاً از سرفصل ۳۰خرداد ۱۳۶۰ مجاهدین بوده‌اند.

آخر در میان ۲میلیارد مسلمان که خمینی داعیه مرجعیت و رهبری آن‌ها را داشت مجاهدین مدافع اسلام بردبار و دموکراتیک با تساوی حقوق زن و مرد بودند. مرزبندی اسلام ما باحجاب و بی‌حجاب یا مسلمان در برابر یهودی و مسیحی یا شیعه در برابر سنی یا فارس در برابر کرد یا بلوچ نبود.

اما اصلی‌ترین دستاورد این مقاومت ۴۵ ساله، جنبشی زنده و پویاست که مبارزه با استبداد دینی را روح جاری نسل‌های پی‌درپی کرده است.

بله، این جنبشی است که حتمیت سرنگونی را بر پیشانی رژیم حک کرده است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

@BaMaryamRajavi

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است- در پایان اجازه بدهید آن‌چه را که گفتم خلاصه کنم:

 

۱ ـ از نظر مردم ایران نه رأی‌گیری خبرگان ارتجاع پشیزی اعتبار و مشروعیت دارد؛ نه بر تخت نشاندن پسر خامنه‌ای. او شریک تبهکاری‌های پدرش در سه دهه گذشته است.

۲-تاریخ به عقب و به حاکمیت دوباره بقایای استبداد شاه در ایران برنمی‌گردد. به‌قول مردم ایران، این آب در هاون کوبیدن است!

۳ ـ شورای ملی مقاومت و دولت موقت برای انتقال حاکمیت به مردم ایران و برپایی یک جمهوری دموکراتیک مبارزه می‌کنند.

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است.

مقاومت ایران از تفاهم برای توقف جنگ و پایان مصیبت‌های مردم ایران استقبال می‌کند.

تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از آن دست برنمی‌دارد.

گفته‌ام و تکرار می‌کنم که سرنگونی این رژیم و نیل به آزادی و جمهوری دموکراتیک برعهده خود ماست؛ برعهده خلق ما و برعهده ارتش آزادی‌بخش ملی ایران است.

صلح و آزادی در ایران پیروز می‌شود.

ایران فردا با مریم رجوی

۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

آیا می دانید اولین کسی که جاوید شاه “ چاپید شاه “ را در ایران رایج کرد کی بود ؟!

بله اولین کسی که “ جاوید شاه “ گفت “ شیخ فضل الله نوری “ روحانی سرشناس مخالف انقلاب مسروطه ، مخالف تجدد و تحصیل دختران و زنان و دشمن انتخابات و قانونگذاری بود .

کسی که همه هنرش حرام کردن همه جیز و فتوا نوشتن در حمایت و  کمک شاه بود..!  

او گفت ما ایرانی ها به شاه ، عین الدوله ها ، فلک کنندگان و جلادها نیاز مندیم.

همه باید مطیع شاه باشند بلند بگوید جاوید شاه !

۴۷ سال با ثروت به یغما رفته مردم ایران توسط پدرش خورد و خوابید و خوش بود

 

قطعا نبرد نهایی توسط مردم ایران و جوانان ایران رقم خواهد خورد

اما برای آینده ای در دموکراسی و برابری و آزادی

«بدون اثری از نظام های دیکتاتوری شاه و شیخ »

این فقط یک نمونه است؛  این وعده‌ها و تناقض‌ها را در پست‌های قبلی پیج ما ببینید. 👇

نمونه‌های دیگری از این تناقض‌ها را دیده‌اید؟ نظر شما چیست؟ 👇

#پهلوی_رو_بشناس #نه_شاه_نه_شیخ #از_دموکراسی_بگو

#آزادی #جوانان_ایران

@pahlavirabeshnas