۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

آیا می دانید اولین کسی که جاوید شاه “ چاپید شاه “ را در ایران رایج کرد کی بود ؟!

بله اولین کسی که “ جاوید شاه “ گفت “ شیخ فضل الله نوری “ روحانی سرشناس مخالف انقلاب مسروطه ، مخالف تجدد و تحصیل دختران و زنان و دشمن انتخابات و قانونگذاری بود .

کسی که همه هنرش حرام کردن همه جیز و فتوا نوشتن در حمایت و  کمک شاه بود..!  

او گفت ما ایرانی ها به شاه ، عین الدوله ها ، فلک کنندگان و جلادها نیاز مندیم.

همه باید مطیع شاه باشند بلند بگوید جاوید شاه !

۴۷ سال با ثروت به یغما رفته مردم ایران توسط پدرش خورد و خوابید و خوش بود

 

قطعا نبرد نهایی توسط مردم ایران و جوانان ایران رقم خواهد خورد

اما برای آینده ای در دموکراسی و برابری و آزادی

«بدون اثری از نظام های دیکتاتوری شاه و شیخ »

این فقط یک نمونه است؛  این وعده‌ها و تناقض‌ها را در پست‌های قبلی پیج ما ببینید. 👇

نمونه‌های دیگری از این تناقض‌ها را دیده‌اید؟ نظر شما چیست؟ 👇

#پهلوی_رو_بشناس #نه_شاه_نه_شیخ #از_دموکراسی_بگو

#آزادی #جوانان_ایران

@pahlavirabeshnas

فاکس نیوز؛کیث کلاگ به مخالفان ایرانی گفت: «پنجره برای سرنگونی رژیم در تهران باز است»

کیث کلاگ در یک رویداد شورای ملی مقاومت ایران که مقامات فرانسوی راهپیمایی آن را ممنوع کرده بودند، سخنرانی کرد.

در حالی که دولت ترامپ در حال پیشبرد توافق جدید با ایران است، سپهبد بازنشسته کیث کلاگ در جمع اعضای شورای ملی مقاومت ایران در پاریس گفت که حاکمان تهران ضعیف‌تر از هر زمان دیگری در چند دهه اخیر هستند و از مخالفان خواست این فرصت تاریخی را از دست ندهند.

او گفت:

«پنجره اکنون بازتر از هر لحظه‌ای در یک نسل است و پنجره‌ها برای همیشه باز نمی‌مانند. رژیم تئوکراتیک تهران داوطلبانه کنار نخواهد رفت. شما باید آن را مجبور کنید. امید اینجاست. حالا باید اقدام کرد

کیث کلاگ، سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا و فرستاده ویژه پیشین آمریکا در اوکراین، تأکید کرد که هرگونه توافق خلع سلاح با ایران نباید پایان کار تلقی شود، بلکه «اولین گام از یک فرآیند بسیار بزرگ‌تر» است و باید پایه‌ای برای آینده ایران بدون رژیم فعلی باشد.

🅰️ بگو آزادی - begooazadi

دیدار در پاریس: خانم رجوی ضمن تقدیر از حمایت‌های ژنرال جیمز جونز و ژنرال کیت کلاگ

 

از مردم و مقاومت ایران تاکید کرد امروز رژیم ایران از هر زمان دیگر ضعیف‌تر است و مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران و کانو.ن‌.های شو.ر.شی از هر زمان آماده‌تر هستند. اما به یاد داشته باشیم که این رژیم نه از حکومت دست می‌کشد و نه سرکوب را کنار می‌گذارد و نه دست‌اندازی به کشورهای منطقه. وقایع اخیر هم نشان داد که تغییر این رژیم تنها به دست مردم و مقاومت امکان‌پذیر است و جهان برای خلاصی از شر یک دیکتاتوری دینی که جهان را تا آستانه یک جنگ فراگیر برده است، باید در کنار مردم ایران بایستد.

ژنرال جونز گفت خانم رجوی من با شما موافقم که ایستادگی در کنار مردم و مقاومت ایران لازمه صلح و امنیت در سطح جهانی است. از همین رو هر قراردادی با این رژیم بسته می‌شود باید حتما تعهداتی برای رژیم در مورد حقوق بشر بیاورد. وی افزود علی‌رغم همه هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌های کلان موقعیت بقایای شاه در سطح بین‌المللی به‌شدت پایین آمده است و هم رئیس جمهور آمریکا و هم معاون او از این فرد فاصله گرفته‌اند.

ژنرال کلاگ گفت این رژیم با زبان خوش نمی‌رود و باید در برابر آن مبارزه و مقاومت کرد همان کاری که جنبش شما می‌کند. مقاومت شما نسبت به یک‌ سال پیش که من اینجا بودم پیشرفت‌های بسیار زیاد و ملموسی داشته و مرا نسبت به آینده امیدوار می‌کند. از امثال پسر شاه سابق، کاری برنمی‌آید او یک چلپی جدید است و جز اینکه پسر یک شاه بوده چیزی برای ارائه ندارد و اساسا همه کارهایش تبلیغاتی و هوچی گر‌یست.

دومین روز گردهمایی جهانی ایران آزاد در پاریس ـ ۳۱خرداد ۱۴۰۵ ـ اینگرید بتانکور، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا"

 در ۳۱ مارس در ۲۰۲۶ ۶مرد جوان به جوخه اعدام سپرده شدند بابک علیپور پویا قبادی و چهار تن از همرزمانشون

رژیم فکر می‌کنه که با اعدام اون‌ها می‌تونه آرمان اون‌ها رو خاموش کنه. ولی به جاش صدای اونها تقویت شد. از سلول‌های زندان اون‌ها پیام، نه پیام ناامیدی، بلکه پیام قدرت رو به ما دادند.

 بابک علیپور نوشت: متعهد می‌شم که مقاومت کنم تا وقتی که رژیم این رژیم ضدانسانی سرنگون بشه و برقراری یک جمهوری دموکراتیک.

پویا قبادی اعلام کرد: من آخوندها رو رد می‌کنم و شاه رو رد می‌کنم. کلمات آنها نشان‌دهنده یک واقعیت عمیقه. مبارزه برای ایران مبارزه‌یی بین گذشته و حال نیست. پس انتخابی نیست بین یک دیکتاتوری و دیکتاتوری دیگه. مبارزه‌یی از یک نسل جدید هست که مصممه یک جمهوری دموکراتیک رو بسازه. به همین دلیل رژیم می‌کشه. نه به‌خاطر این‌که قوی هست بلکه به این دلیل که از جوانانی می‌ترسه که حاضر به تسلیم نیستند.

«سرمستان بی‌پیمانه» تقدیم به یاران اشرف‌نشان، ایستادگان جبهه‌ٔ مقاومت در نبرد کهکشان ۳۰ خرداد با توطئه‌ٔ ارتجاع و استعمار

 

عجب جان‌برکفان عاشق و دیوانه‌‌ای هستیم

عجب بیهوش سرمستان بی‌پیمانه‌ای هستیم

درین دنیای عاقل‌های خوش باخویش پرواکیش

چه عاشق‌های میدان‌های جانبازانه‌ای هستیم

به گرد این جهانی که سراسر کاخ شد یا کوخ

عجب دربه‌درانِ اردوی بی‌کاشانه‌‌ای هستیم

تماشا کن که برج و قصر و ویلا ملک خصم ماست

و ما آباد از شور شرف ویرانه‌‌ای هستیم

گمانم نسل ما ساقی هر میخانه‌ای بودند!

که ما عشاق آبدارچی آبدارخانه‌‌ای هستیم؟

چنان ما توأمان مجنون و فرزانه، ندیده کس

نمی‌دانند شاگرد چه مکتب‌خانه‌‌ای هستیم

به تهمت گرچه می‌گویند «کورکورانه می‌جنگید

ولیکن فاتح رزم خردمندانه‌ای هستیم

مروت‌هایمان ورد زبان اهل وجدان است

و خود درگیر جنگ ناجوانمردانه‌ای هستیم

به فرهنگ کنون ارتباطات جهان نو

بگو ما هشتگ #عشق_ظفرمندانه‌‌ای هستیم

همان #گردان_رزم‌آور سرودخوانان زندان‌ها

یگانه با خدا وز خویشتن بیگانه‌ای هستیم

بگو تا هست تیغ و دار دنیای عدالت‌کش

خوشا مایی که خواهان عدالت‌خانه‌ای هستیم

م. شوق

#ادبیات

سازمان مجاهدین خلق ایران

۱۴۰۵ تیر ۱, دوشنبه

لئوناردو پانتا (@LeonardoPanetta)یک روزنامه‌نگار و خبرنگار ایتالیایی است که به‌عنوان خبرنگار بروکسل برای شبکه ایتالیایی TGCOM24 / Mediaset فعالیت می‌کند و درباره سیاست اروپا، اتحادیه اروپا و مسائل بین‌المللی گزارش می‌دهد.

 

لئوناردو پانتا (@LeonardoPanetta)یک روزنامه‌نگار و خبرنگار ایتالیایی است که به‌عنوان خبرنگار بروکسل برای شبکه ایتالیایی TGCOM24 / Mediaset فعالیت می‌کند و درباره سیاست اروپا، اتحادیه اروپا و مسائل بین‌المللی گزارش می‌دهد.

«مخالفان رژیم ایران دیگر حتی در اروپا هم اجازه اعتراض ندارند. در پاریس، دادگاه اداری در عمل یک تظاهرات بزرگ را که قرار بود امروز برگزار شود ممنوع کرده است؛ زیرا به گفته مقامات، "با توجه به شرایط ملی و بین‌المللیِ به‌شدت متشنج و خطر جدی وقوع درگیری میان فعالان دارای دیدگاه‌های متضاد، احتمال بروز اخلال‌های شدید در نظم عمومی وجود دارد."

و به این ترتیب، در غربِ «آزاد»، مخالفان حکومت دینی و تئوکراتیک مانند مجرمان متفرق می‌شوند؛ با یورش پلیس و استفاده از اسپری فلفل. ۲۰ نفر نیز بدون هیچ توجیهی بازداشت شده‌اند؛ افرادی که دیگر چندان جوان نیستند، اما با این حال تصمیم گرفتند به خیابان بیایند.

در برابر تهران سر تعظیم فرود آورید. آیت‌الله‌ها از این وضعیت حسابی می‌خندند