۱۴۰۵ تیر ۶, شنبه

از رویا فروشی سلطنت طلبان با شعار پهلوی بر میگردد تا چرخش و انکار آن با وجودهمه اسناد :

 

دیروز با وعده‌ی جنگ، رؤیا می‌فروختند؛ امروز که واقعیت مسیر دیگری رفته، همان‌ها روایتشان را عوض کرده‌اند، بی‌آنکه مسئولیت حرف‌های دیروز را بپذیرند.

مشکل فقط تغییر موضع نیست؛ سیاست‌مداری که با اطلاعات تازه نظرش را اصلاح می‌کند، قابل فهم است. مسئله آنجاست که کسانی که مردم را به هیجان، نفرت یا انتظار یک «نجات معجزه‌آسا» کشاندند، امروز بدون هیچ پاسخگویی، نقش تازه‌ای برای خود می‌نویسند.

اگر از این چرخه درس نگیریم، فردا همان رویافروشان، با شعاری تازه و رؤیایی تازه، دوباره مخاطبان تازه‌ای پیدا خواهند کرد.

بلوغ سیاسی از جایی شروع می‌شود که از هر جریان و هر چهره‌ای یک سؤال ساده بپرسیم:

مسئولیت وعده‌های دیروزتان را چه کسی می‌پذیرد؟

#رویافروشی #انقلاب_شیروخورشید #از_دمکراسی_بگو.

کانال ایلام چاو نیوز

۱۴۰۵ تیر ۵, جمعه

#هشدار: همکاری حرامزاده های سلطنت طلب با جنایتکاران سپاهی- انال «هدف آزادی» که یکی از شعبات وزارت اطلاعات آخوندی در پوشش سلطنت‌طلبی است، «به فرموده» یک زوزه سوزناک علیه تحرکات سنگین سازمان مجاهدین در داخل کشور کشیده است.

کانال «هدف آزادی» که یکی از شعبات وزارت اطلاعات آخوندی در پوشش سلطنت‌طلبی است، «به فرموده» یک زوزه سوزناک علیه تحرکات سنگین سازمان مجاهدین در داخل کشور کشیده است.

همه می‌دانند که بعد از قیام ۴۰۴، اقبال گسترده‌ای به سازمان مجاهدین از سوی جوانان ایجاد شده که در و دیوار شهرها با شعار «درود بر رجوی» بر این واقعیت گواهی می‌دهند.

و از طرف دیگر هم سازمان مجاهدین در قیام اخیر، ضربات هر چند سطحی به شبکه زیرزمینی خود را متحمل شد که در حال بازسازی آن است.

به همین دلیل؛ جدیدا وزارت اطلاعات از طریق  کانال‌ها و پیج‌های پوششی خود تحت لوای سلطنت‌طلبی، شروع به دادن «هشدار مهم» به مردم کرده است که مبادا فریب «منافقین» را بخورند و سلاح بدست گرفته، دمار از روزگار آخوند و پاسدار دربیاورند.

حرفشان اینست که همان بهتر که در زیر استفراغ پهلوی باشید و در خُماری سرنگونی بمانید...

این‌ها را گفتیم که مباد فکر کنید آقای شاهینلو فی سبیل‌الله به مجاهدین جفتک‌پراکنی می‌کند

 به شاهینلو می‌گوییم که: در فردای سرنگونی با اراذل امنیتی همچون شما، هرگز لطیف‌تر از پاسداران و شکنجه‌گران برخورد نخواهد شد😘

QR CODEیادتونه؟‍رضا پهلوی میگفت ۱۶۰ هزار نظامی و درجه دار به ما پیوستند ؟ کمک در راه است ..! نیروهای کارد جاویدان هستند…

طوری صحنه را با انترنشنال و منوتو برای مردم ساده سازی کردن همه فکر می کردن واقعی است و  دیکه رژیم سرنکونه ..!

‌طوری مردم را  به قتل گاه کشاندن ، با اینکه می دانستن در ایران قتل عامل دارد صورت می گیرد فراخوان پشت فراخان و کشته سازی از جان مردم بی دفاع !

این فریب کاری ها و همدست بودن در کشتار مردم با رژیم را نباید  راحت از کنار این جنایت رد شویم.

«سرنوشت تکراری بیش از ۱۲۰ ساله ایران در چرخه باز تولید استبداد ‌زیر چکمه و نعلین دو خاندان .»

 

ایران گروگان گرفته شده با تمام ملیتها و اقوام  آن در اسارت و چنگال دو خاندان  پهلوی و  خمینی ( اخوندی ).

دو  باند جنایت کاری که در بزنگاه های قیام و افتادن کشور دست مردم متحد هم عمل کرده اند ، علیه انقلابیون و مردم .

هردو  باند در رقابت  با هم خواهان  استمرار سلطه خود برای چپاول ایران از هیچ جنایتی در حق مردم  کوتاهی نکرده و نخواهند کرد .

 تنها نجات مردم ایران در  اتحاد همه مردم ایران در هر عقیده و مرام و حزبی و تشکلی برای ازدی از چنگال  بقایایی این زالو های اهریمن در   ایران  است

۱۴۰۵ تیر ۴, پنجشنبه

نوحه رزم آخر

هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
هنگامه‌ٔ رزم و وفا شد ای دلیران! در نینوا خون حسین غریو توفان
ما را دهد دم به دم تازه فراخوان
به میدان به میدان
اینک شده کرب‌و‌بلا تمام ایران فتوا دهد به مرگ ما یزید دوران
هیهات اگر رو نکنم به سوی میدان
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
مجاهدم، نامم آیه‌ٔ صداقت و فدا گلوله‌ها! اینک این من و شقاوت شما
یزیدیان! بشنوید خروش من: بیا بیا بیا
هر کس حسینی‌ست آمد روز جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲) فدایی در راه حسین است غبار درگاه حسین است
ای گوهر ناب توانایی انسان! ای باور نسل فدا، اسوه‌ٔ ایمان
ما راه‌سپاران توییم از دل و از جان
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
فرمانده‌ نبرد ما زینب کبرا صف در صف این سلسله بین جمله مهیا
آماده‌ نثار جان در ره مولا
(مولا... ... ... ... . . حسین جان)
قسم به خشم؛ خشم سرخ شعله‌های انتقام یگان یگان جان به کف برای لحظه‌ قیام
بخوان بخوان، با مسلسلت سپیده را به نام
نام حسین
مجاهدم، نامم آیه‌ صداقت و فدا گلوله‌ها! اینک این من و شقاوت شما
یزیدیان! بشنوید خروش من: بیا بیا بیا
هر کس حسینی‌ست اینک کوس جنگ
از ما به دور است ذلت یا که ننگ
در کربلا باز زینب حاضر است
گوید به فریاد رزم آخر است
مجاهد خونخواه حسین است (۲)

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

 

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

هر قطره خونی که در این ۴۸ سال سیاه از پیکرتان بر زمین ریختند،

هر شلاقی که بر شما فرود آمد،

و هر چه از زندگی‌تان در فقر و کرونا و جنگ‌افروزی رژیم بر باد رفت، بر مسئولیت من و تمام جنبش مقاومت می‌افزاید.

تعهد من، پیمانی است ناگسستنی برای آزادی همه مردم ایران، از هر ملیت با هر مرام، هر عقیده و با هر دین و هر آیین.

تعهد من، دفاع از آزادی و شرف و استقلال ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ابتلا و سختی‌ها. اما چه باک! ما بر این پیمان ایستاده‌ایم. این عهد من و عهد ماست.

@BaMaryamRajavi

سخنرانی در گردهمایی ایران آزاد در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

این مقاومت از قیام ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ آغاز شد که مهم‌ترین نقطه عطف سیاسی بعد از به قدرت رسیدن خمینی بود.

صورت مسأله، بودن یا نبودن، آزادی یا دیکتاتوری، مقاومت یا تسلیم بود. ما مقاومت را انتخاب کردیم. حرف مسعود رجوی این بود که: من برای آزادی مقاومت می‌کنم پس هستم.

مقاومتی که مشروع‌ترین، پررنج‌ترین و ژرف‌ترین آرزوهای ۱۲۰ساله مردم ایران را بر دوش دارد و تا پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران به پیش می‌رود.

امسال صد و بیستمین سال انقلاب مشروطه ایران در برابر سلطنت مطلقه و شاهان ستمگر است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

ایران فردا با مریم رجوی