۱۴۰۵ تیر ۴, پنجشنبه

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

 

تعهد من: حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم:

هر قطره خونی که در این ۴۸ سال سیاه از پیکرتان بر زمین ریختند،

هر شلاقی که بر شما فرود آمد،

و هر چه از زندگی‌تان در فقر و کرونا و جنگ‌افروزی رژیم بر باد رفت، بر مسئولیت من و تمام جنبش مقاومت می‌افزاید.

تعهد من، پیمانی است ناگسستنی برای آزادی همه مردم ایران، از هر ملیت با هر مرام، هر عقیده و با هر دین و هر آیین.

تعهد من، دفاع از آزادی و شرف و استقلال ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ابتلا و سختی‌ها. اما چه باک! ما بر این پیمان ایستاده‌ایم. این عهد من و عهد ماست.

@BaMaryamRajavi

سخنرانی در گردهمایی ایران آزاد در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود!

این مقاومت از قیام ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ آغاز شد که مهم‌ترین نقطه عطف سیاسی بعد از به قدرت رسیدن خمینی بود.

صورت مسأله، بودن یا نبودن، آزادی یا دیکتاتوری، مقاومت یا تسلیم بود. ما مقاومت را انتخاب کردیم. حرف مسعود رجوی این بود که: من برای آزادی مقاومت می‌کنم پس هستم.

مقاومتی که مشروع‌ترین، پررنج‌ترین و ژرف‌ترین آرزوهای ۱۲۰ساله مردم ایران را بر دوش دارد و تا پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران به پیش می‌رود.

امسال صد و بیستمین سال انقلاب مشروطه ایران در برابر سلطنت مطلقه و شاهان ستمگر است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

ایران فردا با مریم رجوی

راه حل بحران چیست؟ امروز در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران، پرسش تعیین‌کننده این است که راه حل بحران چیست و چگونه می‌توان و باید این رژیم را به زیر کشید؟

در این‌ سال‌ها وقتی مقاومت ایران می‌گفت افعی کبوتر نمی‌زاید وقتی می‌گفتیم در تونل تاریک ولایت فقیه یا همان فاشیسم دینی، به‌دنبال تغییر رفتار یا مدراسیون یا رفرم نگردید و مماشات نکنید، دولت‌ها قبول نداشتند.

حالا اما تجارب تلخ و خونین، خیلی چیزها را ساده کرده است. از جمله این که فرضیه‌هایی مثل فروپاشی خودبه‌خودی یا سرنگونی از طریق هوا و جنگ خارجی و آلترناتیوسازی مجازی و رباتیک حول بازماندگان دیکتاتوری شاه، فقط در خدمت آخوندهای حاکم است.

در نقطة مقابل، این حقیقت درخشید که تنها راه‌حل بحران کنونی، تغییر رژیم است و این تغییر با قیام مردم و مقاومت سازمان‌یافته آن‌ها امکان‌پذیر است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

ایران فردا با مریم رجوی

حتمیت سرنگونی رژیم - فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامه‌ها و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمی‌کرد چه می‌شد؟

فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامه‌ها و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمی‌کرد چه می‌شد؟

منظورم افشاگری‌های آغاز شده از سال ۱۹۹۱ و مخصوصاً افشای سایت‌های اراک و نطنز در سال ۲۰۰۲، است. مقاومت ایران در این سال‌ها با ۱۳۳ نوبت افشاگری درباره طرح‌های اتمی و موشکی رژیم، مهم‌ترین طرفی بود که باعث شد دست آخوندها از بمب اتمی کوتاه شود. هنوز هم رژیم می‌گوید که باعث و بانی مشکلاتش از روز اول در سال ۱۳۵۷و مخصوصاً از سرفصل ۳۰خرداد ۱۳۶۰ مجاهدین بوده‌اند.

آخر در میان ۲میلیارد مسلمان که خمینی داعیه مرجعیت و رهبری آن‌ها را داشت مجاهدین مدافع اسلام بردبار و دموکراتیک با تساوی حقوق زن و مرد بودند. مرزبندی اسلام ما باحجاب و بی‌حجاب یا مسلمان در برابر یهودی و مسیحی یا شیعه در برابر سنی یا فارس در برابر کرد یا بلوچ نبود.

اما اصلی‌ترین دستاورد این مقاومت ۴۵ ساله، جنبشی زنده و پویاست که مبارزه با استبداد دینی را روح جاری نسل‌های پی‌درپی کرده است.

بله، این جنبشی است که حتمیت سرنگونی را بر پیشانی رژیم حک کرده است.

https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/

@BaMaryamRajavi

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است- در پایان اجازه بدهید آن‌چه را که گفتم خلاصه کنم:

 

۱ ـ از نظر مردم ایران نه رأی‌گیری خبرگان ارتجاع پشیزی اعتبار و مشروعیت دارد؛ نه بر تخت نشاندن پسر خامنه‌ای. او شریک تبهکاری‌های پدرش در سه دهه گذشته است.

۲-تاریخ به عقب و به حاکمیت دوباره بقایای استبداد شاه در ایران برنمی‌گردد. به‌قول مردم ایران، این آب در هاون کوبیدن است!

۳ ـ شورای ملی مقاومت و دولت موقت برای انتقال حاکمیت به مردم ایران و برپایی یک جمهوری دموکراتیک مبارزه می‌کنند.

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است.

مقاومت ایران از تفاهم برای توقف جنگ و پایان مصیبت‌های مردم ایران استقبال می‌کند.

تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از آن دست برنمی‌دارد.

گفته‌ام و تکرار می‌کنم که سرنگونی این رژیم و نیل به آزادی و جمهوری دموکراتیک برعهده خود ماست؛ برعهده خلق ما و برعهده ارتش آزادی‌بخش ملی ایران است.

صلح و آزادی در ایران پیروز می‌شود.

ایران فردا با مریم رجوی

۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

آیا می دانید اولین کسی که جاوید شاه “ چاپید شاه “ را در ایران رایج کرد کی بود ؟!

بله اولین کسی که “ جاوید شاه “ گفت “ شیخ فضل الله نوری “ روحانی سرشناس مخالف انقلاب مسروطه ، مخالف تجدد و تحصیل دختران و زنان و دشمن انتخابات و قانونگذاری بود .

کسی که همه هنرش حرام کردن همه جیز و فتوا نوشتن در حمایت و  کمک شاه بود..!  

او گفت ما ایرانی ها به شاه ، عین الدوله ها ، فلک کنندگان و جلادها نیاز مندیم.

همه باید مطیع شاه باشند بلند بگوید جاوید شاه !

۴۷ سال با ثروت به یغما رفته مردم ایران توسط پدرش خورد و خوابید و خوش بود

 

قطعا نبرد نهایی توسط مردم ایران و جوانان ایران رقم خواهد خورد

اما برای آینده ای در دموکراسی و برابری و آزادی

«بدون اثری از نظام های دیکتاتوری شاه و شیخ »

این فقط یک نمونه است؛  این وعده‌ها و تناقض‌ها را در پست‌های قبلی پیج ما ببینید. 👇

نمونه‌های دیگری از این تناقض‌ها را دیده‌اید؟ نظر شما چیست؟ 👇

#پهلوی_رو_بشناس #نه_شاه_نه_شیخ #از_دموکراسی_بگو

#آزادی #جوانان_ایران

@pahlavirabeshnas

فاکس نیوز؛کیث کلاگ به مخالفان ایرانی گفت: «پنجره برای سرنگونی رژیم در تهران باز است»

کیث کلاگ در یک رویداد شورای ملی مقاومت ایران که مقامات فرانسوی راهپیمایی آن را ممنوع کرده بودند، سخنرانی کرد.

در حالی که دولت ترامپ در حال پیشبرد توافق جدید با ایران است، سپهبد بازنشسته کیث کلاگ در جمع اعضای شورای ملی مقاومت ایران در پاریس گفت که حاکمان تهران ضعیف‌تر از هر زمان دیگری در چند دهه اخیر هستند و از مخالفان خواست این فرصت تاریخی را از دست ندهند.

او گفت:

«پنجره اکنون بازتر از هر لحظه‌ای در یک نسل است و پنجره‌ها برای همیشه باز نمی‌مانند. رژیم تئوکراتیک تهران داوطلبانه کنار نخواهد رفت. شما باید آن را مجبور کنید. امید اینجاست. حالا باید اقدام کرد

کیث کلاگ، سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا و فرستاده ویژه پیشین آمریکا در اوکراین، تأکید کرد که هرگونه توافق خلع سلاح با ایران نباید پایان کار تلقی شود، بلکه «اولین گام از یک فرآیند بسیار بزرگ‌تر» است و باید پایه‌ای برای آینده ایران بدون رژیم فعلی باشد.

🅰️ بگو آزادی - begooazadi

دیدار در پاریس: خانم رجوی ضمن تقدیر از حمایت‌های ژنرال جیمز جونز و ژنرال کیت کلاگ

 

از مردم و مقاومت ایران تاکید کرد امروز رژیم ایران از هر زمان دیگر ضعیف‌تر است و مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران و کانو.ن‌.های شو.ر.شی از هر زمان آماده‌تر هستند. اما به یاد داشته باشیم که این رژیم نه از حکومت دست می‌کشد و نه سرکوب را کنار می‌گذارد و نه دست‌اندازی به کشورهای منطقه. وقایع اخیر هم نشان داد که تغییر این رژیم تنها به دست مردم و مقاومت امکان‌پذیر است و جهان برای خلاصی از شر یک دیکتاتوری دینی که جهان را تا آستانه یک جنگ فراگیر برده است، باید در کنار مردم ایران بایستد.

ژنرال جونز گفت خانم رجوی من با شما موافقم که ایستادگی در کنار مردم و مقاومت ایران لازمه صلح و امنیت در سطح جهانی است. از همین رو هر قراردادی با این رژیم بسته می‌شود باید حتما تعهداتی برای رژیم در مورد حقوق بشر بیاورد. وی افزود علی‌رغم همه هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌های کلان موقعیت بقایای شاه در سطح بین‌المللی به‌شدت پایین آمده است و هم رئیس جمهور آمریکا و هم معاون او از این فرد فاصله گرفته‌اند.

ژنرال کلاگ گفت این رژیم با زبان خوش نمی‌رود و باید در برابر آن مبارزه و مقاومت کرد همان کاری که جنبش شما می‌کند. مقاومت شما نسبت به یک‌ سال پیش که من اینجا بودم پیشرفت‌های بسیار زیاد و ملموسی داشته و مرا نسبت به آینده امیدوار می‌کند. از امثال پسر شاه سابق، کاری برنمی‌آید او یک چلپی جدید است و جز اینکه پسر یک شاه بوده چیزی برای ارائه ندارد و اساسا همه کارهایش تبلیغاتی و هوچی گر‌یست.

دومین روز گردهمایی جهانی ایران آزاد در پاریس ـ ۳۱خرداد ۱۴۰۵ ـ اینگرید بتانکور، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا"

 در ۳۱ مارس در ۲۰۲۶ ۶مرد جوان به جوخه اعدام سپرده شدند بابک علیپور پویا قبادی و چهار تن از همرزمانشون

رژیم فکر می‌کنه که با اعدام اون‌ها می‌تونه آرمان اون‌ها رو خاموش کنه. ولی به جاش صدای اونها تقویت شد. از سلول‌های زندان اون‌ها پیام، نه پیام ناامیدی، بلکه پیام قدرت رو به ما دادند.

 بابک علیپور نوشت: متعهد می‌شم که مقاومت کنم تا وقتی که رژیم این رژیم ضدانسانی سرنگون بشه و برقراری یک جمهوری دموکراتیک.

پویا قبادی اعلام کرد: من آخوندها رو رد می‌کنم و شاه رو رد می‌کنم. کلمات آنها نشان‌دهنده یک واقعیت عمیقه. مبارزه برای ایران مبارزه‌یی بین گذشته و حال نیست. پس انتخابی نیست بین یک دیکتاتوری و دیکتاتوری دیگه. مبارزه‌یی از یک نسل جدید هست که مصممه یک جمهوری دموکراتیک رو بسازه. به همین دلیل رژیم می‌کشه. نه به‌خاطر این‌که قوی هست بلکه به این دلیل که از جوانانی می‌ترسه که حاضر به تسلیم نیستند.

«سرمستان بی‌پیمانه» تقدیم به یاران اشرف‌نشان، ایستادگان جبهه‌ٔ مقاومت در نبرد کهکشان ۳۰ خرداد با توطئه‌ٔ ارتجاع و استعمار

 

عجب جان‌برکفان عاشق و دیوانه‌‌ای هستیم

عجب بیهوش سرمستان بی‌پیمانه‌ای هستیم

درین دنیای عاقل‌های خوش باخویش پرواکیش

چه عاشق‌های میدان‌های جانبازانه‌ای هستیم

به گرد این جهانی که سراسر کاخ شد یا کوخ

عجب دربه‌درانِ اردوی بی‌کاشانه‌‌ای هستیم

تماشا کن که برج و قصر و ویلا ملک خصم ماست

و ما آباد از شور شرف ویرانه‌‌ای هستیم

گمانم نسل ما ساقی هر میخانه‌ای بودند!

که ما عشاق آبدارچی آبدارخانه‌‌ای هستیم؟

چنان ما توأمان مجنون و فرزانه، ندیده کس

نمی‌دانند شاگرد چه مکتب‌خانه‌‌ای هستیم

به تهمت گرچه می‌گویند «کورکورانه می‌جنگید

ولیکن فاتح رزم خردمندانه‌ای هستیم

مروت‌هایمان ورد زبان اهل وجدان است

و خود درگیر جنگ ناجوانمردانه‌ای هستیم

به فرهنگ کنون ارتباطات جهان نو

بگو ما هشتگ #عشق_ظفرمندانه‌‌ای هستیم

همان #گردان_رزم‌آور سرودخوانان زندان‌ها

یگانه با خدا وز خویشتن بیگانه‌ای هستیم

بگو تا هست تیغ و دار دنیای عدالت‌کش

خوشا مایی که خواهان عدالت‌خانه‌ای هستیم

م. شوق

#ادبیات

سازمان مجاهدین خلق ایران

۱۴۰۵ تیر ۱, دوشنبه

لئوناردو پانتا (@LeonardoPanetta)یک روزنامه‌نگار و خبرنگار ایتالیایی است که به‌عنوان خبرنگار بروکسل برای شبکه ایتالیایی TGCOM24 / Mediaset فعالیت می‌کند و درباره سیاست اروپا، اتحادیه اروپا و مسائل بین‌المللی گزارش می‌دهد.

 

لئوناردو پانتا (@LeonardoPanetta)یک روزنامه‌نگار و خبرنگار ایتالیایی است که به‌عنوان خبرنگار بروکسل برای شبکه ایتالیایی TGCOM24 / Mediaset فعالیت می‌کند و درباره سیاست اروپا، اتحادیه اروپا و مسائل بین‌المللی گزارش می‌دهد.

«مخالفان رژیم ایران دیگر حتی در اروپا هم اجازه اعتراض ندارند. در پاریس، دادگاه اداری در عمل یک تظاهرات بزرگ را که قرار بود امروز برگزار شود ممنوع کرده است؛ زیرا به گفته مقامات، "با توجه به شرایط ملی و بین‌المللیِ به‌شدت متشنج و خطر جدی وقوع درگیری میان فعالان دارای دیدگاه‌های متضاد، احتمال بروز اخلال‌های شدید در نظم عمومی وجود دارد."

و به این ترتیب، در غربِ «آزاد»، مخالفان حکومت دینی و تئوکراتیک مانند مجرمان متفرق می‌شوند؛ با یورش پلیس و استفاده از اسپری فلفل. ۲۰ نفر نیز بدون هیچ توجیهی بازداشت شده‌اند؛ افرادی که دیگر چندان جوان نیستند، اما با این حال تصمیم گرفتند به خیابان بیایند.

در برابر تهران سر تعظیم فرود آورید. آیت‌الله‌ها از این وضعیت حسابی می‌خندند

Sara Sutuderam deltog i Irandemonstrationen i Paris. Foto: Caroline Pouron/Sveriges Radio

DEMONTRATION
Sara reste från Sverige till Paris för att demonstrera: ”Krig löser inget”
Publicerad 20 juni · kl 18:27 · 1:43 min
I Paris samlas personer från hela Europa för att demonstrera mot regimen i Iran. Trots att franska myndigheter har dragit tillbaka tillståndet, genomförs demonstrationen ändå.
”Man skanderade slagord mot regimen i Teheran. Många bar med sig bilder av anhöriga som suttit fängslade eller avrättats, ” säger Ekots medarbetare Caroline Pouron på plats.
Många svenskar har rest från Sverige för att vara med. ”Vi är emot krig, fred och frid är vi ute efter, ” säger Sara Sutuderam.

۱۴۰۵ خرداد ۲۸, پنجشنبه

#ارسالی شما گزارش زیر را خانم هموطنی از #ایران در تماس تلفنی با یکی از دوستانش گفته و خواسته است که پیامش به #مجاهدین داده شود. در مدت کمی که در زندان بودم یک چیز عجیب دیدم.

 

زندان پر از نفرات رجوی بود. همشون هم جوان و نسل Z بودند و به‌شکل عجیبی روحیه‌های بالایی داشتند، هر روز ورزش صبحگاهی داشتند و ترانه و آواز به‌شکل فردی و یا جمعی می خواندند و خیلی از آنها هم که زیر حکم اعدام بودند، اما اصلاً ذره‌ای ترس و یا نگرانی در وجودشان نبود.

روحیه عجیبی داشتند. من متعجب و شوکه بودم که اینها کی و چگونه به این شکل آموزش دیده‌اند. من قبلاً هم چند نوبت زندان بودم و چندین نفر از نفرات رجوی را در زندان دیده بودم ولی این‌بار با پدیده‌های عجیب روبرو شدم، با نفرات جوان و بسیار با روحیه‌ای روبرو شدم که نه ‌تنها از مرگ نمی‌ترسیدند، بلکه انگار ‌به‌استقبالش می رفتند.

خیلی شجاع، نترس و با روحیه بودند. خانم (...؟) بهم گفت که حتماً این خبر را به مجاهدین برسان که در جریان باشند.

https://t.me/osyangaraan https://t.me/osyangaraan2

به سوی پاریس؛ ۱۱۰ روز خروش و عزم ملی برای تحقق ایرانی آزاد و دموکراتیک

هموطنان گرامی و یاران راه آزادی،

امروز که این پیام را می‌نویسم، قلب‌های ما در کنار قهرمانانی است که ۱۱۰ روز است در برلین، با تحصن و ایستادگیِ شبانه‌روزی، لرزه بر اندام رژیم سرکوبگر افکنده‌اند. این پایداریِ بی‌وقفه، جرقه‌ای بود که اکنون به آتشی بزرگ در آستانه تظاهرات ۲۰ ژوئن در پاریس تبدیل شده است.

ما در تاریخ ۲۰ ژوئن در «میدان ووبان» پاریس گرد هم می‌آییم تا نه تنها صدای زندانیان سیاسی و قربانیان اعدام باشیم، بلکه برای آینده‌ای روشن و عاری از هرگونه دیکتاتوری (چه استبداد دینی و چه دیکتاتوری موروثی) صف‌آرایی کنیم.

پیام روشن ما به جهانیان و به مردم ایران این است:

ما خواهان برقراری یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر رای آزاد مردم، جدایی دین از دولت و رعایت حقوق بشر هستیم. ما «نه» قاطع خود را به گذشته تاریک (دیکتاتوری شاه) و حالِ سیاه (دیکتاتوری ولایت‌فقیه) اعلام کرده‌ایم و با تکیه بر برنامه ۱۰ ماده‌ای برای آینده ایران، به پیش می‌رویم.

از همه ایرانیان آزاده در سراسر اروپا دعوت می‌کنم تا در این گردهمایی بزرگ شرکت کنند. حضور شما، قدرت ماست و همبستگی ما، کابوس دشمنان آزادی.

به امید دیدار شما در پاریس!

زنده باد آزادی، زنده باد مردم ایران.

#ایران_آزاد #تظاهرات_بزرگ #پاریس #نه_به_اعدام #نه_شاه_نه_شیخ #جمهوری_دموکراتیک #مقاومت_ایران

 


چرا بقایای شاه و شیخ خواهان تداوم جنگ هستند؟ چرا جنگ شاه و شیخ را به هم پیوند می دهد؟

 

تحولات اخیر و اعلام توافق میان آمریکا و رژیم ایران بار دیگر یکی از مهم‌ترین شکاف‌های سیاسی در میان مخالفان و موافقان وضعیت موجود را آشکار کرده است. در حالی که بخش بزرگی از مردم ایران از هر راه‌حلی که بتواند خطر جنگ، ناامنی و ویرانی بیشتر را از کشور دور کند استقبال می‌کنند، جریان‌هایی در دو سوی طیف سیاسی ــ یعنی دیکتاتوری مذهبی مستقر و بقایای جریان سلطنت‌طلب ــ عملاً در نقطه‌ای مشترک به هم می‌رسند: مخالفت با هر روندی که بتواند فضای بحران دائمی را کاهش دهد.

این هم‌سویی البته به معنای اشتراک کامل اهداف نیست؛ اما واقعیت آن است که هر دو جریان، به دلایل متفاوت، از ادامه تنش و بحران سیاسی و نظامی در منطقه و ایران سود می‌برند و کاهش بحران می‌تواند موقعیت سیاسی آنها را تضعیف کند.

رژیم ایران؛ جنگ و بحران به‌عنوان ابزار بقا

در طول بیش از چهار دهه گذشته، یکی از مهم‌ترین ابزارهای بقای رژیم ایران، ایجاد یا بهره‌برداری از بحران‌های مستمر داخلی و خارجی بوده است. این رژیم همواره تلاش کرده است فضای سیاسی کشور را در شرایط اضطراری ن

در میان دو هیاهوی ، در خارج از عرازشه شاهپرستا با بوق کرنای رسانه های استعماری دل خوش کرده بودن با جنک اسراییل و یا امریکا رضا پهلوی را به ایران می برند ..چی شد؟ عموتون بی بی بد قولی کرد؟

 

در میان دو هیاهوی ، در خارج از عرازشه شاهپرستا با بوق کرنای رسانه های استعماری دل خوش کرده بودن با جنک اسراییل و یا امریکا رضا پهلوی را به ایران می برند ..چی شد؟ عموتون بی بی بد قولی کرد؟

 و عرازشه داخل با  عربده حیعر ، حیعر ..فریاد شبانه  و وذلت صیغه   پارتی و ..جنگ ، جنگ  تا پیروزی بکجا رسیدن ..؟

حالا هر دو جریان ارتجاعی جنگ طلب فقط بازیجه  و هیزم ، دست قدرتهای پشت پرده  نقش بازی کردن ..چه شد ند !؟

اگر دنبال معنی عبارت «پفیوزیسم سیاسی» می‌گردید این ویدئو رو نگاه کنید. کنگرلو (پهلوی‌چی) قبل از جنگ:

 

«این داستان که آمریکا تا حالا از طریق بمباران هوایی نتونسته حکومتی رو سرنگون کنه درست نیست. آمریکا با دو تا بمب حکومت ژاپن رو عوض کرد؛ ج.ا در دستور نابودی آمریکا قرار داره و در سریع‌ترین وقت سرنگون میشه».

کنگرلو بعد از جنگ:

من می‌خوام ببینم که کی توقع داشته ج.ا ظرف چند روز یا چند هفته سرنگون بشه؟!

اگر کسی توقع داشته که ج.ا ظرف چند هفته سرنگون بشه درک صحیحی از پارامترهای موجودیت در روابط بین‌الملل رو نداشته.

من که توقع نداشتم ج.ا سرنگون بشه یا آمریکایی‌ها سرنگونش کنند!»

👉Replacing the Supreme Leader, or Recreating the Model?

👉Replacing the Supreme Leader, or Recreating the Model? 🟡In 2025, Reza Pahlavi introduced the “Emergency Phase” plan — a roadmap for the first 100 to 180 days after regime change. 🟠The plan establishes three transitional institutions — government, council, and judiciary — but places them under a single authority: the “Leadership of the National Uprising.” 🟣That role is assigned to Reza Pahlavi, who would appoint and remove the leaders of all three bodies. 🔴Critics argue that this creates a concentration of authority resembling the Islamic Republic’s Supreme Leader system — and potentially exceeding the Shah’s own constitutional powers. ⚖️His proposed power structure deserves closer examination. #FreeIran‌ #No2shahNo2Mullahs


۱۴۰۵ خرداد ۲۵, دوشنبه

گزارش افشاگرانه از روزنامه فرانسوی فیگارو- فیگارو درگزارشی باعنوان «حساب‌های جعلی، لایک‌ها و شاه ایران»

 

ازیک کارزار سازمان‌یافته برای برجسته‌سازی رضا پهلوی،فرزند آخرین شاه ایران پرده برداشته

براساس گزارش سازمان مستقل Social Forensics،

۴۷۶۵ حساب جعلی شناسایی شده که اززمان ایجادخود

۸۴۳ میلیون توییت منتشر کرده‌اند

وشبکه‌ای دیگر درمجموع ۱.۷ میلیارد لایک ثبت کرده

این گزارش برآورد می‌کند که

بیش از ۹۵ درصد حساب‌های موسوم به«تاج»غیرواقعی‌اند.

این حساب‌ها اغلب درسال ۲۰۲۳ ساخته شده‌اند،

حدود ۲سال تقریباً غیرفعال مانده‌اند

وناگهان دراوایل ۲۰۲۵ فعال شده‌اند.

به‌گفته جف گلدبرگ،بنیان‌گذار Social Forensics:

«دامنه وپیچیدگی این دستکاری‌ها نشان‌دهنده دخالت یک بازیگر دولتی است

گزارش Citizen Lab دانشگاه تورنتو نیز کارزاری با نام Prisonbreak را افشا می‌کند؛

با انتشارهای هماهنگ،هویت‌های جعلی

وحتی محتواهایی که پیش ازرسانه‌های محلی منتشر شده‌اند.

فیگارو تأکید می‌کند:

هدف آشکار این شبکه‌ها،تبدیل رضا پهلوی به

«چهره واحد اپوزیسیون»و القای حمایت مردمی جعلیست.

این،نه موج اجتماعی،

بلکه دیپلماسی الگوریتمی باحساب‌های جعلیست.