۱۴۰۱ تیر ۹, پنجشنبه

افشای یک مزدور به نام پویا نوری که از اتریش به آلبانی آمد – نامه روشنگر پیام نوری به مشاور حقوقی مجاهدین ایران افشاگر ۹ تیر ۱۴۰۱ افشای یک مزدور به نام پویا نوری که از اتریش به آلبانی آمد مشاور حقوقی مجاهدین اشرف۳ در آلبانی به من اطلاع دادند که برادرم پویا نوری که ۵ سال پیش بریده و رفته بود ساعاتی پیش از اتریش به قرارگاه آمده و خواسته من را ببیند اما بعد از چند دقیقه پشیمان شده و گفته برایم کار پیش آمده و سوار یک خودرو که با آن آمده بود شده و رفته است. من میدانم که تا سال ۹۷ که در آلبانی بود سازمان حدود نیم میلیون لک هم به او کمک کرد. من تعجب کردم و نمیدانم که او بعد از ۵ سال چگونه و چرا به یاد من افتاده و منظورش چیست ولی میخواهم به اطلاع شما برسانم که اگر دوباره بیاید و خواهان دیدار با من شود من مطلقاً خواهان چنین دیداری نیستم و دلایل آنرا خودش خیلی بهتر میداند (زیر پا گذاشتن عهد و پیمانها و سوگند مبارزه برای سرنگونی رژیم جنایتکارآخوندی و حالا هم که با آن همه پول و مخارج سازمان به آلبانی آمده و بعد هم به اتریش رفته و پناهنده شده و همه چیزش رو به راه است اما کار و اقدام او مشکوک است). خواهشمندم برای دیدار من با این فرد اصرار نکنید و حقوق قانونی من مراعات شود. ضمناً این سؤال برایم پیش آمد که چرا بدون هرگونه اطلاع قبلی بطور سرزده و غافلگیرانه به اینجا آمد. میدانید که من خاطرهٔ علیرضا نقاش زاده در ارتباط با نیروی تروریستی قدس و مأموریت او برای آمدن از اتریش به اینجا برای شناسایی بمب گذاری در مقر مجاهدین را که مدیرکل پلیس آلبانی در مورد آن کنفرانس گذاشت، بیاد دارم و این آزارم میدهد. طرح و برنامه‌های وزارت اطلاعات رژیم ایران بر ضد مجاهدین در اشرف و لیبرتی و آلبانی در پوش خانواده را همه میدانند و به همین خاطر من بطور مضاعف نمیخواهم بعد از سالیان وارد چنین مناسباتی بشوم. از نظر من پویا نوری در رابطه با وزارت اطلاعات و مزدورانش در آلبانی و در اتریش (همان ایستگاه اطلاعاتی دیپلمات تروریست اسدالله اسدی) به آلبانی آمده است. بنابراین باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند تا طرح و برنامه تروریستی آنها روشن شود. ما با این ترفندهای مأموران اطلاعات در پشت سیاج اشرف در پوشش خانواده کاملاً آشنا هستیم. با تشکر و احترام پیام نوری -۸ تیر ۱۴۰۱ -رونوشت به معاونت پرسنلی سازمان مجاهدین خلق ایران


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر