۱۴۰۱ اسفند ۶, شنبه

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل ۵ اسفند ۱۴۰۱

عفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

دوشنبه اول اسفند۱۴۰۱ تظاهراتی در برابر مقر اتحادیه اروپا در میدان شومان در بروکسل توسط جمعی از ایرانیان برگزار شد.

در ترکیب انتظامات این تظاهرات تعدادی از لمپن‌های اجیرشده و عناصری از ارگان‌های امنیتی نظام آخوندی شرکت داشتند. ازجمله مزدور غفور فتاحیان از مأموران خارج کشوری وزارت اطلاعات، با اجیرشدگان وابسته به بچه شاه و عناصر مشکوک وابسته به باندهای فاشیستی تحت‌پوش انتظامات حضور داشت.

مأمور وزارت اطلاعات غفور فتاحیان در کنار عناصر مشکوکی همچون سعید امینی که از گردانندگان تظاهرات فوریه پاریس بود، به انجام مأموریت پرداخت.

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

سعید امینی مسئول انجمن پوششی هما و برگزارکننده تظاهراتی در پاریس با سوابق آلوده و ارتباط با رژیم است. او یکی از کارمندان سابق سفارت رژیم در پاریس و … بوده است. وی به خاطر ضدیت هیستریکش با مجاهدین، در برهم زدن تظاهرات اکتبر ۲۰۲۲پاریس در میدان رپوبلیک فعال بود و به همراه تنی چند از هم‌پالکی‌هایش، به‌دلیل حضور مجاهدین در آن تظاهرات، از مردم می‌خواست میدان را ترک کرده و تلاش می‌کرد تظاهرات را به تشنج بکشد. سعید امینی خود را عضو شورای ملی ایران (سلطنت‌طلب) معرفی کرده است. از نزدیک‌ترین افراد به وی می‌توان از محمد امجد از عناصر اطلاعاتی رژیم در شهر استراسبورگ نام برد.. سوابق این فرد در ۲۰آبان۱۴۰۱در فضای مجازی افشا شده است.

https://www.facebook.com/yousef.tabrizy/posts/2118473165013519

حوالی ساعت۱ بعدازظهر اول اسفند شعبان بی‌مخ‌ها و لمپن‌های اجیرشده وابسته به بچه شاه، شماری از هواداران مجاهدین و پشتیبانان مقاومت ایران را که پلاکاردهایی علیه شاه و شیخ داشتند موردحمله و ضرب و شتم قراردادند. آقای حسن حبیبی هوادار مجاهدین و پشتیبان دیرین مقاومت به خاطر پلاکارد دستی «نه شیخ نه شاه، نه تاج و نه عمامه» موردحمله قرار گرفت و بی‌هوش شد و به بیمارستان منتقل گردید.

مأمور افشاشده وزارت اطلاعات، غفور فتاحیان در تظاهرات پارسی مد ۱۱فوریه۲۰۲۳ در پاریس هم به مأموریت در نقش انتظامات اعزام شده بود.

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

مأمور وزارت اطلاعات غفور فتاحیان در تظاهرات پارسی مد-۱۱فوریه۲۰۲۳ پاریس

سوابق تسلیم و خدمت‌گذاری غفور فتاحیان به آخوندها

سوابق این مزدور وزارت اطلاعات، بارها توسط مقاومت ایران افشا شده است

غفور فتاحیان در تاریخ ۲۵خرداد۸۸ خود را به نیروهای ارتش تحت امر مالکی و نیروی تروریستی قدس در عراق تسلیم کرد. پس‌ازآن به هتل ارض الزهور در بغداد که زیر کنترل وزارت اطلاعات و ارگان‌های امنیتی آخوندی بود منتقل شده و به خدمت آنها درآمد.

برادر او علیرضا فتاحیان،نیز یک نفوذی لو رفته وزارت اطلاعات بود، که در نشریه مجاهد ۵۹۲ به تاریخ ۱۱تیر۱۳۸۱و همچنین در صفحه ۳۵کتاب «کارت‌های سوخته وزارت اطلاعات آخوندی- گزارش مدیریت ضداطلاعات ارتش آزادی‌بخش درباره کشف و خنثی کردن طرح‌های نفوذ وزارت اطلاعات» افشا شده است.

اعزام به خارج توسط رژیم

مزدور غفور فتاحیان در آبان ماه ۸۸توسط سفارت رژیم در بغداد، به اروپا اعزام شد و برای فعالیت با شبکه وزارت اطلاعات رژیم در خارج از کشور و به‌منظور شرکت در کارزارهای شیطان‌سازی و تروریسم علیه مجاهدین، در فرانسه مستقر گردید.

هنگام برگزاری گردهمایی‌های بزرگ مقاومت در پاریس طی سال‌های ۹۱ به بعد، او به همراه اکیپی از مزدوران شناخته‌شده دیگر وزارت در اروپا مانند  محمد حسین سبحانی، مهدی خوشحال، علی‌اکبر راستگو، محمد رزاقی، محمد کرمی، عیسی آزاده، قربانعلی حسین نژاد، ادوارد ترمادویان، رضا صادقی جبلی و… مأموریت‌های محوله از جانب وزارت اطلاعات را پیش می‌بردند. پخش اکاذیب و برگزاری چند تجمع خیابانی بخشی از این فعالیت‌ها بود که به‌شدت مورد تبلیغ و استقبال رسانه‌های رسمی فاشیسم مذهبی ولایت‌فقیه و سایت‌های وزارت، مثل شبکه خبر قرار گرفت.

در یک گزارش مشترک پنتاگون (وزارت دفاع) و کنگره آمریکا که درباره مأموران وزارت اطلاعات آخوندها مسعود خدابنده و آن سینگلتون در دی ماه سال ۱۳۹۱ در واشنگتن منتشر شد، دربارهٔ گوشه‌ای از فعالیت این قبیل مزدوران آمده است:

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

«یکی دیگر از اقدام‌های وزارت اطلاعات در این دوران، ارسال هزاران نامه از داخل یا خارج ایران برای نمایندگان پارلمان اروپا و مقام‌های کشورهای مختلف اروپایی، علیه مجاهدین بوده است. این نامه‌ها که امضاکنندگان متفاوت اما متون و مفاهیم کاملاً مشابه و یکسانی دارند، مجاهدین را متهم به تروریسم و کشتار بی‌گناهان می‌کنند و از مخاطبین خود می‌خواهند مجاهدین را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کنند.

شبکه وزارت اطلاعات در خارج کشور ازجمله: جهانگیر شادانلو، بتول سلطانی، علی‌اکبر راستگو، محمد کرمی، محمد رزاقی، نادر نادری، غفور فتاحیان، ….»

وی ازجمله مزدورانی بود که بعد از قتل‌عام مجاهدین در تاریخ ۱۰شهریور۹۲ در اشرف، به مالکی نامه نوشت و از او به خاطر ارتکاب این جنایت علیه فداکارترین فرزندان مردم ایران تقدیر و تشکر کرده و آمادگی خود را برای کمک به کشتار بیشتر در لیبرتی در توطئه‌های بعدی خلیفهٔ ارتجاع اعلام نمود.

نام وی در طومارهای متعدد ساخته‌ وپرداخته وزارت اطلاعات علیه مجاهدین در سال۹۴ به مقامات فرانسوی نیز موجود هست.

نامه به ارگان‌های حقوقی و قضایی، مراجعه به دفتر کمیساریا در پاریس و فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی علیه مقاومت، از دیگر فعالیت‌های این مزدور است.

در مرداد۹۶ وزارت اطلاعات، آخوند مزدور لبنانی، محمدعلی حسینی را به‌منظور توجیه جهت نفوذ دادنش در کشورها و محافل عربی علیه مقاومت به پاریس آورد. او در زیرزمین رستوران تهران در پاریس با چند مأمور وزارت، ازجمله غفور فتاحیان دیدار کرد.

یکی دیگر از مأموریت‌های غفور فتاحیان، مراجعات مکرر به سفارت آلبانی در فرانسه، ازجمله در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹، به‌منظور شیطان سازی مجاهدین مستقر در اشرف۳ و هم‌چنین پیشبرد خط انجمن نجات رژیم علیه مجاهدین بود.

غفور فتاحیان مزدور وزارت اطلاعات و چماقداران ساواکی و عناصر مشکوک تحت‌ پوش انتظامات تظاهرات در بروکسل

مزدوران، قربانعلی حسین نژاد، محمد کرمی، علیرضا نصراللهی و غفور فتاحیان در این مأموریت اطلاعاتی شرکت داشتند تا به ملاقات رئیس‌جمهور آلبانی با خانم رجوی اعتراض کنند. این مزدوران در کمال حماقت طی نامه‌ای اسامی مأموران شبکه اطلاعاتی رژیم را به‌عنوان معترضان سیاسی به سفارت آلبانی دادند؛ که همه این اسامی متعاقباً تحت پیگرد امنیتی و قضایی مشخص مقامات ضدتروریسم آلبانی قرار گرفتند

حمایت این مزدور از مأموران شناخته‌شده وزارت اطلاعات در آلبانی(آسیلا) هم بخش دیگری از دست و پازدن‌هایش برای چاکری وزارت بدنام بوده است.

بدون تردید در دورانی که ایران در قیام برای سرنگونی است و مرزهای سرخ جبهه خلق و ضد خلق با شعار نه شاه، نه شیخ، هرروز بیش‌ازپیش تیز می‌شود،‌ عناصر مزدور و خودفروخته شیخ در اتحاد عمل بیشتر با بقایای ساواک مدفون قرار می‌گیرند. آنها مستقیم یا غیرمستقیم دست در خون مجاهدین و قیام آفرینان دارند و بی‌شک در روز داوری مردم ایران پاسخگوی همه نامردمی و خودفروشی‌های خود خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر