۱۴۰۲ تیر ۱, پنجشنبه

ابتکار بین‌المللی برای سیاست در قبال ایران، ارائه بیانیه تاریخی ۱۱۷تن رهبران پیشین جهان برای یک جمهوری دموکراتیک در ایران سخنان یولیا تیمو شنکو نخست‌وزیر پیشین اوکراین: من از اوکراین آمده‌ام که مردم آن قهرمانانه در برابر اشغال مبارزه می‌کنند. من اینجا آمده‌ام که همبستگی خود را با مردم ایران ابراز کنم در مبارزه طولانی مدتشان با اشغالگران داخلی من می‌دانم که پیروزی مردم ایران به‌همان اندازه برای جهان مهم است که پیروزی مردم اوکراین اگر ما متحد نباشیم و جبهه‌های خود را با هم مشترک نکنیم نمی‌توانیم بر این شرارت پیروز شویم دیکتاتورهای وحشی و دیکتاتورهای تروریستی در جهان وجود دارند که با قدرت سلاح و با شکنجهٔ مردم خودشان می‌خواهند نظم دلخواه خود را بر جهان حاکم کنند من می‌خواهم به شما بگویم که برای ایران آزاد بجنگید و من می‌دانم که این جنگ جقدر دشوار است هرگز گامی به عقب برندارید مردم ایران با شما هستند بدون مبارزه شما هیچ تغییری و هیچ پیروزی‌یی امکانپذیر نیست ما قطعنامهٔ دیگری در دستور کار داریم برای لیست‌گذاری سپاه پاسداران یک پیوند عالی بین مقاومت شما که توسط خانم مریم رجوی رهبری می‌شود با مردم اوکراین وجود دارد. مقاومت شما نشان می‌دهد که رژیمهای دیکتاتوری ضعیف و شکست پذیر است شما الزامات پیروزی را دارید از جمله برنامه ۱۰ماده‌یی خانم رجوی


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر