۱۴۰۳ مرداد ۹, سه‌شنبه

پرستو صالحی به رژیم آخوندی توبه نامه نوشته و تقاضای بازگشت به ایران را دارد!

ماجرا اینگونه آغاز شد که در جریان خیزش سراسری ۱۴۰۱ پرستو صالحی بازیگر سینما از ایران خارج شد و با انتشار پست هایی از خیزش سراسری حمایت کرد و تنها الترناتیو را رضا پهلوی معرفی کرد و پروژه وکالت را با برخی دیگر از صادراتی های رژیم تحت عنوان «بازیگران و ورزشکاران» خارج شده از ایران کلید زد.

علاوه بر این، وی پس از خروج از ایران، از کسانی بود که بی مقدمه «فحاشی‌های رکیکی» علیه خانم مریم رجوی و مجاهدین خلق و مبارزه آنها کرد.

وی اخیرا با انتشار یک ویدئو اعلام کرده از طریق خانه سینما توبه نامه نوشته و خواهان بازگشت به ایران است.

پرستویی که با پایان ماموریتش به پایگاهش باز میگردد!

پرستویی (خفاش) که ماموریتش تمام شد و به پایگاهش بر میگردد


#پرستو_صالحی

#سلبریتی_حکومتی

#سلبریتی_پلید

#سلبریتی_شیاد


۱۴۰۳ مرداد ۸, دوشنبه

هوشیاری شماره 100

هوشياري  مهم

تلگرام و واتساپ سايبري رژيم با عكس جعلي



رژيم درمانده آخوندي، با جعل عكس يكي از مسئولين سازمان روي واتساپ (با شماره فرانسه )  وروي تلگرام (با شماره انگليس) اقدام به تماس با نفرات كرده و ازآنها اطلاعات مختلف ميگيرد.درزير اكانت هاي سايبري رژيم كه با جعل از  عكس اين مسئول سازمان درست كرده را مشاهده ميكنيد.

توجه کنید این برادر با عکس خودش هیچ اکانتی ندارد و هر اکانتی با این عکس دیده شد جعلی و مربوط به سایبری رژیم است.

شماره تلفن ها را دقت بكنيد همه متعلق به سايبري رژيم است

مهم : اين يك تلگرام سايبري رژيم  است كه با شماره تلفن انگليس(00447459689305 ) درست كرده است

مهم : در این پروفایل سایبری رژیم، برای خام کردن مخاطب خود جمله « شماره جدید من است. قبلی را دیگر جواب نمی دم .» استفاده کرده است.

رهنمود اجرايي :

-۱ دو شماره زير متعلق به سايبري رژيم است اگر تا بحال با این شماره ها با شما تماس گرفته شده و یا در آینده قصد تماس با شما داشتند آنرا بلوک کنید.

0033605986749

00447459689305

هرگونه اکانت تلگرامی یا واتساپی که پارافیل آن، عکس این برادر را دارد مربوط به سایبری رژیم است.لذا فورا آنرا بلوک کرده و به ما گزارش کنید.

توجه مهم : اکانتهای این برادر هیچکدام عکس خودش را ندارد‌

در صورت هرگونه ابهام از طریق تماس با شماره اصلی وی و یا تماس با مسئولین خود از سلامت ارتباط اطمینان حاصل کنید.

۱۴۰۳ مرداد ۷, یکشنبه

۷مرداد ۱۳۶۰ پرواز بزرگ رهبر مقاومت از تهران به پاریس

 

سخنان مریم رجوی  - گرامیداشت سرهنگ معزی خلبان هواپیمای عملیات پرواز بزرگ از تهران به پاریس در سالگرد این عملیات

یادواره و گرامیداشت برخی شهیدان  و فرماندهان عملیات پرواز بزرگ


۱۴۰۳ مرداد ۶, شنبه

۱۴۰۳ مرداد ۵, جمعه

پراتیک کانون‌های شورشی در زاهدان با شعار از زاهدان تا تهران مقاومت رمز پ...

پراتیک کانون‌های شورشی در شهرهای میهن به‌مناسبت سالگرد عملیات کبیر فروغ ...

از صفحه اینستاگرام #اشکان_سلیمانی؛ اسم این شخص فرشاد عاشور است. مزدور اطلاعات سپاه جمهوری اسلامی در لندن

 

مزدور اطلاعات سپاه جمهوری اسلامی در لندن من بخشی از فعالیتم در گذشته به فعالیت رسانه‌ای ختم می‌شد تا جایی که پیج جوانان محلات رشت را در اینستاگرام، توییتر و تلگرام اداره می‌کردم. تا روز ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۲ کسی خبر نداشت که من این شبکه‌ها رو اداره می‌کنم!

تنها موضوع و هدف اصلی من جنبش #زن_زندگى_آزادى بود، روز ۲۰ فروردین این شخص به صفحه اینستاگرام من وصل شد و از من خواست که مکالمه مهمی را داشته باشد.

اولین سوتی این شخص صدا زدن اسم من بود و از قبل می‌دونست که من این رسانه‌ها رو اداره می‌کنم چون در دستگیری اول من وزارت اطلاعات نتونسته بود ثابت کنه که این شبکه‌ها رو من اداره می‌کنم.

بعد از درخواست این شخص برای مکالمه من قبول کردم و این شخص از من خواست که مکالمه صوتی را تبدیل به تصویری کنیم!

در آن زمان اطلاعات سپاه به دنبال من بود و من در شهر رودبار استان گیلان بودم این شخص بسیار تاکید به تصویری شدن مکالمه داشت و اهمیت آن!

من قبول کردم و با هم مکالمه داشتیم در همان ابتدا ازش پرسیدم از کجا میدونستی کی‌ام؟

اما با جمله بچه‌ها گفتن خیلی ساده رد شد بعد از چند دقیقه که تصویر من رو کامل دید از من درخواست شماره واتساپ را کرد و من فرستادم و گفت الان باهات تماس می‌گیرم بعد از اون هیچ تماسی نگرفت و به هیچ یک از پیام‌های من پاسخی نداد چون گفته بود کار مهمی در ارتباط با جنبش داره و من هم کنجکاو و پیگیر بودم.

دقیقا دو روز بعد من در فلکه گاز رشت دستگیر شدم این شخص با شناسایی من همه آمار رو به اطلاعات سپاه داده بود. بعدها چند نفر به من پیام دادند و گفتند این شخص به عنوان کمک به مردم درخواست عکس کارت ملی می‌کنه و با همین اون‌ها رو شناسایی و دستگیر می‌کنند.

ارسالی از مردم وای چقدر با دیدن این ویدیو من اشک ریختم

ای لعنت به شما که خرج غزه و لبنان و حوثی‌ها براتون توی اولویت هستش اما این بچه ها باید جلوی چشم پدر و مادرشون پرپر بشن

هیئت مرگ ۶۷ را بشناس!

آیا می‌دانی ۳۰ هزار زندانی سیاسی بدست این جانیان و به حکم خمینی ملعون بدار آویخته شدند؟

آیا می‌دانی این بزرگترین قتل عام سیاسی پس از جنگ جهانی دوم است؟

آیا می‌دانی که اغلب این جانیان هنوز بالاترین مناصب را در نظام آدمکش ملایان دارند؟

آیا می‌دانی این قتل عام حقیقت بیان ناشده تاریخ ایران است؟

آیا می‌دانی دادخواهی خون این شهیدان فارغ از اینکه برادر یا خواهر یا پدر و مادر یا دوست و آشنای تو بودند یک وظیفه ملی و میهنی است؟

برای افشای این جنایت بزرگ چکار می‌توانی بکنی؟

۱۴۰۳ مرداد ۴, پنجشنبه

برلین - برگزاری میز کتاب و نمایش تصاویر شهیدان در همبستگی با قیام سراسری...

برلین - برگزاری میز کتاب و نمایش تصاویر شهیدان در همبستگی با قیام سراسری...

پاریس مقابل دانشگاه سوربون - برگزاری میز کتاب و نمایش تصاویر شهیدان در ه...

استمرار اعتراضات و اعتصاب اقشار مختلف مردم ایران ـ ۴مرداد۱۴۰۳

پاریس مقابل دانشگاه سوربون - برگزاری میز کتاب و نمایش تصاویر شهیدان در ه...

مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – پنجشنبه ۴مرداد ۱۴۰۳

۱۴۰۳ مرداد ۳, چهارشنبه

خبر فوری؛ آلمان فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ را ممنوع اعلام کرد

 

صدای آمریکا ۳ مرداد ۱۴۰۳: رسانه های آلمان اعلام کردند نیروهای پلیس از بامداد امروز با یورش به مرکز اسلامی هامبورگ و نیز همه مراکز اسلامی وابسته به جمهوری اسلامی فعالیت آنها را ممنوع اعلام کردند.

وزیر کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد مدارک جمع‌آوری‌شده در تحقیقات «ظن‌های جدی را به حدی تایید کرد که ما امروز دستور ممنوعیت را صادر کردیم

نانسی فیزر افزود: «مرکز اسلامی هامبورگ ایدئولوژی اسلام‌گرای افراطی و تمامیت‌خواه را در آلمان ترویج می‌دهد و زیرمجموعه‌های آن همچنین از تروریست‌های حزب‌الله حمایت می‌کنند

به گفته این وزارتخانه، انجمنی که مرکز اسلامی شهر هامبورگ که به «مسجد آبی» شهرت دارد را اداره می کند، نظم قانون اساسی جمهوری فدرال را نقض می‌کند و تحریکات ضد یهودی و ضد اسرائیلی را گسترش می‌دهد.

به گفته وزارت کشور آلمان علاوه بر این، نمایندگان مسجد در گذشته از «اقدامات خشونت آمیز سازمان‌های تروریستی مانند حماس تمجید کرده و از سازمان‌های تروریستی ممنوعه مانند حزب الله حمایت کرده‌اند

نانسی فایز وزیر کشور گفته است که این اقدام به دلیل «افراطی‌گری و تحریکات ضدیهود» صورت گرفته است.

ماه هاست که این مرکز زیر ذره بین دولت فدرال قرار دارد. دست کم ده ماه از زمانی که وزارت کشور دولت فدرال آلمان روز پنجشنبه ۲۵ آبان با ورود به «مرکز اسلامی هامبورگ» و ده‌ها دفتر وابسته به این مرکز، جستجو برای یافتن شواهدی مبنی بر ضرورت ممنوعیت احتمالی فعالیت این مرکز را آغاز کرد می گذرد و حالا پس از این مدت نانسی فایز وزیر دولت فدرال آلمان حکم تعطیل شدن و پایان فعالیت‌های این مرکز اسلامی را امضا کرد.

دفتر حفاظت از قانون اساسی پیش‌تر گفته بود شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این مرکز اسلامی «یک مرکز تبلیغاتی مهم ایران در اروپا» و «بازوی جمهوری اسلامی» است.

پس از حمله تروریستی حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر، بوندستاگ به اتفاق آرا از دولت خواست که «برای بستن مرکز اسلامی هامبورگ تلاش کند

اداره ایالتی «حفاظت از قانون اساسی» آلمان در مرداد ماه سال گذشته اعلام کرد «مرکز فرهنگی اسلامی فرانکفورت» و «مسجد آبی هامبورگ» هم با «جمهوری اسلامی» و هم با «اخوان‌المسلمین» مصر در ارتباط هستند و در تلاشند تا ایدئولوژی رادیکال اسلامی آنها را گسترش دهند.

صدای آمریکا پیش‌تر خبر داده بود که بر‌اساس رای دادگاه اداری هامبورگ، مرکز اسلامی این شهر که به عنوان «مسجد آبی» هم شناخته می‌شود، در گروه «سازمان‌های اسلام‌گرای افراطی» طبقه‌بندی شده است.

مقامات دولتی هامبورگ خرداد ۱۴۰۱ حکم اخراج «سلیمان موسوی‌فر»، معاون رئیس «مرکز اسلامی هامبورگ» را به او ابلاغ کردند و سه ماه بعد او را از خاک آلمان اخراج کردند.

مقامات تحقیقاتی آلمان آن زمان با ابراز اطمینان گفتند که سلیمان موسوی‌فر از سازمان‌های شبه‌نظامی شیعه افراطی و نیز سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کند.

۱۴۰۳ مرداد ۱, دوشنبه

آگهی ویژه برنامه سالگرد عملیات حماسی فروغ جاویدان در سیمای آزادی


 

در آستانه سالگرد حماسه بزرگ عقیدتی و میهنی فروغ جاویدان  هستیم.

عملیات بزرگی که فرزندان جان برکف میهن  بدون نگاه به تعادل قوا و اما و اگر و باید و نبایدها و بدون هیچ‌گونه حساب‌گری و تاجرپیشه گی، برای رهایی خلق محبوب‌شان، جانانه به میدان شتافتند.

سیمای آزادی از روز اول تا ۴ مرداد ویژه برنامه سالگرد عملیات فروغ جاویدان را پخش خواهد کرد

۱۴۰۳ تیر ۳۱, یکشنبه

سعید افکاری با انتشار این کلیپ در سالروز تولد نوید افکاری نوشت:

 

نوید می‌دونست شما چه هیولاهایی هستید. از شکنجه و مرگ و زندان و انفرادی، می‌دونست. می‌دونست و ایستاد مقابلتون. ایستاد تا رسواتون کنه. ایستاد تا به دنیا بگه که #نوید_افکاری، اولین و آخرین قربانی این دستگاه بی‌عدالتی نیست. ایستاد تا همه بفهمن: اینجا جنایت صورت گرفته.

نوید می‌دونست، ایستاد و نترسید ازتون

مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – یکشنبه ۳۱تیرماه ۱۴۰۳

دژخیم حمید نوری در معرکه عزاداری خامنه‌ای همراه با سردژخیم آخوند رازینی رئیس سازمان قضایی رژیم در دوران قتل‌عام مجاهدین و عملیات فروغ جاویدان دلیل آشکار بر صحت و دقت

 

افشاگری کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران درباره اطلاع پیشاپیش مقامات رژیم از سفر نوری به سوئد و مأموریت او برای مصادره و لوث کردن قتل‌عام سربداران سر موضع و جنبش دادخواهی توطئه‌یی که مقاومت ایران با پخش صدای رازینی و مقیسه در آبان ۱۳۹۸ در مورد سفر حمید نوری به سوئد قبل از حرکت از تهران آن را درهم شکستند

مدد رسانی مزدور نفوذی به فاشیسم مذهبی با انکار نقش مجاهدین


تأکید یک کارشناس حکومتی بر شاخص سرخ‌ترین نام (مجاهدین) در رد یا تأیید صلاحیت کاندیداها برای مجلس رژیم

مهدی نیک خواه :‌«من اگر که یکی از اقوام درجه ۴ من، یکی از عناصر سازمان منافقين از کنار خانه اش رد شده باشد، تأیید صلاحیت نمی‌شوم»!

حال در چنین معادله‌ای بین مجاهدین و حکومت آخوندی، ببینید  مزدور نفوذی ایرج مصداقی چه میگوید:

مزدور مصداقی: «توی جنبش مهسا نگاه میکنی یک شعار به  نفع‌شون نیست. بعد توی جنبش ۹۸ نگاه میکنی یک شعار به نفع‌شون نیست. یک جا اینا رو نمی‌بینی. یک فیلم از اینها نمی‌تونی نشون بدی»

و این در حالی‌ست ‌که مزدوران سرکوبگر، جوانان قیام را بدون اینکه اسمی از مجاهدین برده باشند، با دست باز می‌کشتند و وحشیانه‌ترین رفتارها را با آنها می‌کردند، حال ببینید اگر این جوانان نامی از مجاهدین می‌بردند، سرنوشتشان چه می‌شد؟

شما قضاوت کنید

تغییر مسیر خامنه ای!

 


کلن تظاهرات ایرانیان آزاده علیه برگزاری بیدادگاه آخوندها درباره مجاهدی...

هامبورگ - تظاهرات ایرانیان آزاده علیه بیدادگاههای آخوندها درباره مجاهدین...

هامبورگ - تظاهرات ایرانیان آزاده علیه بیدادگاههای آخوندها درباره مجاهدین...

هامبورگ تظاهرات ایرانیان آزاده علیه بیدادگاههای آخوندها درباره مجاهدین...

برملا شدن فساد پاسدار زاکانی در شهرداری تهران

شیلا جکسون لی نماینده قدیمی کنگره آمریکا و از حامیان مقاوت ایران درگذشت

 

شیلا جکسون لی نماینده قدیمی ایالات متحده از تگزاس، که سالیان متمادی از مردم ایران و مقاومت آنها برای آزادی و سرنگونی رژیم ایران حمایت می‌کرد، درگذشت. او 74 ساله بود.

لیلی کانلی، رئیس دفتر او تأیید کرد که جکسون لی، که به سرطان لوزالمعده مبتلا بود، جمعه شب در هیوستون  درگذشت.

۱۴۰۳ تیر ۲۷, چهارشنبه

مهم ترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – چهارشنبه ۲۷تیرماه ۱۴۰۳

نیکی هیلی در سخنرانی در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان گفت: «مسئولیت هر مشکلی در خاورمیانه می‌تواند به جمهوری اسلامی برگردد. دیکتاتورهایی که [در ایران] شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و حامیان مالی و تامین‌کنندگان تسلیحات حماس و حزب‌الله هستند.»

 

سفیر سایق ایالات متحده در سازمان ملل در بخش دیگری از سخنانش گفت «رژیم ایران در زمان ترامپ بسیار ضعیف‌تر از آن بود که بتواند آغازگر هیچ جنگی باشد، زیرا آن‌ها می‌دانستند ترامپ جدی است و از این موضوع می‌ترسیدند

هیلی با اشاره به تغییر شیوه تعامل با رژیم #ایران در زمان روی کار آمدن بایدن گفت: «وقتی جو بایدن رییس‌جمهور شد، تحریم‌های جمهوری اسلامی را برداشت و به آن‌ها التماس کرد که به توافق هسته‌ای برگردند.

به مناسبت عاشورای حسینی 🏴خطابه مکه، پیامی به تاریخ از امام حسین (ع)

 




۱۴۰۳ تیر ۲۶, سه‌شنبه

شام غریبان شامگاه عاشورا با مجاهدین در اشرف۳

نوحه انتخاب کرده ام -۲۶ تیر۱۴۰۳

نوحه آتش جواب آتش!

نوحه من کانون شورشی ام -۲۶ تیر۱۴۰۳

۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

برگزاری میز کتاب در افشای نقض حقوق بشر در ایران

 

جامعه ایرانیان آزاده مقیم سوئیس؛ در شهر زوریخ؛ با برگزاری میز کتابی ادامه اعدام‌های رژیم در ایران توسط نظام خامنه ای را افشاء کرد.

گزارشی از سارینا رحیمی، تلویزیون ایران آزادی، زوریخ - سوئیس

مریم رجوی : عاشورای حسینی در اشرف۳ _۱۳۹۸

عاشورای حسینی مجاهدین خلق و #مریم_رجوی

نوحه حاضر ـ تو سرنگونی شیخک دغلکار ـ عاشورا در اشرف۳

مراسم عاشورا در مسجد فاطمه زهرا اشرف۳ ـ ۱۷مرداد ۱۴۰۱

مراسم عاشورای حسینی در جمع مجاهدان در اشرف۳

نوحه ای حسین ای پیام‌آور آزادی ـ عاشورا در اشرف۳

نوحه من در میدانها حاضر ـ عاشورا در اشرف۳

مجاهدین خلق ایران و عاشورای حسینی

نوحه خواني زنان اشرفي درعاشوراي حسيني

سوگند عاشورا - به مناسبت عاشورای 96

به مناسبت تاسوعای حسینی - نوحه مصور «یا حسین»

 



عاشورا با مجاهدين به مناسبت اربعین حسینی-۱۳شهریور۱۴۰۲

به مناسبت تاسوعای حسینی همه حاضر همه حاضر «رهپوی حسینیم»

نوحه مصور «یا حسین»



به مناسبت تاسوعای حسینی - نوحه «انتخاب کرده‌ام»

نوحه «رهپوی حسینیم»

نوحه مصور «یا حسین»





کربلا در ایران است...

وَ إِذَا الْموْؤُدَةُ سُئِلَتْ
بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ
و در آن هنگام که از دختران زنده به گور شده سؤال شود
به کدامین گناه کشته شدند؟!

۱۴۰۳ تیر ۲۴, یکشنبه

به این تصاویر نگاه کنید اینها فقط چند تصویر از ۳۰هزار جوان قتل عام شده در تابستان۶۷ هستند... ،میدانی چرا اعدام شدند؟

چون به خمینی و ظلم «نه» گفتند...

#جنبش_دادخواهی



یکی منو صدا کرد: تقدیم به ۳۰هزار گل‌سرخ که در تابستان ۶۷ سربدار شدند و سالهاست که با حنجره‌هایی سرخ‌فام ما را صدا می‌کنند

 


سروده‌ای ماندگار از زنده‌یاد حمید اسدیان

#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم


عاشورا با مجاهدین به مناسبت اربعین حسینی ـ مسعود رجوی ـ قتلگاه حسین خرد...

نوحه بیدار شو ای یار وفادارم بیدار شو ـ عاشورا در اشرف۳

نوحه نسل دی و آبانم آرام نمی‌گیرم ـ عاشورا در اشرف۳

عاشورا و شام غریبان در اشرف۳ _ ۹شهریور۹۹

مراسم عاشورا در مسجد فاطمه زهرا اشرف۳ ـ ۱۷مرداد ۱۴۰۱

نوحه ای حسین ای پیام‌آور آزادی ـ عاشورا در اشرف۳

۱۴۰۳ تیر ۲۲, جمعه

وحشت آخوند گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای از جوانان: به پدران توصیه می‌کنم به مادران توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید و بچه‌هایتان تحت تاثیر تبلیغات مسموم زهرآگین قرار نگیرند آنها را با هیأت، با مسجد با نماز جمعه بیشتر آشنا کنید روز جمعه دست بچه‌هایتان را بگیرید بیاورید نماز جمعه.

 

وی که در مراسم معارفه امام جمعه جدید تبریز سخنرانی می‌کرد اعتراف کرد «در قضیه کرونا روزی گاهی ۷۰۰ نفر از مردم ما بدلیل کرونا تلف می‌شدند

قتل زهرا کاظمی و پزشکیان

 


دوم تیر ۱۳۸۲ بجرم عکس برداری از تجمع خانواده های زندانیان درمقابل زندان اوین دستگیرش کردن

اونقدر توی سرش کوبیدن که ۲۰ تیرماه جان سپرد و جانیان روز ۲۵ تیر گفتند او ضربه مغزی شده و با دستپاچگی درشیراز دفنش کردند

 در دعواهای باندی علی یونسی وزیر اطلاعات وقت در سال ۹۶ افشا کرد که ، سعید مرتضوی اصرار داشت که زهرا جاسوس است ولی اینطور نبود

در سال ۱۳۸۲ پزشکیان وزیر وقت بهداشت جراحت و شکنجه بر بدن زهرا را انکار کرد

اما این جنایت و دیگرجنایات خامنه ای و مهره هاش هرگز قابل دفن کردن نیستند

و روزی گریبان ضحاک رو خواهد گرفت

مریم رجوی انتخابات قلابی در رژیم ایران -۲۲ تیر۱۴۰۳

خبر تو خبر نگاهی به تحولات سیاسی هفته در قالب طنز پسا انتخابات

وین - آکسیون ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در محکومیت محاکمه غیابی مجاه...

وین - آکسیون ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در محکومیت محاکمه غیابی مجاه...

کامنت - پزشکیان و مجیزگویی عظما

وین آکسیون ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در محکومیت محاکمه غیابی مجاهدین

بی شرف ها را بشناسید

 


به مادرم بگین که چشم به راه من نباشه #پاسداران #خامنه‌ای_جنایتکار مرا کشتند #سرنگونی


۱۴۰۳ تیر ۲۱, پنجشنبه

نوحه ـ بر عهدها وفا شد

محرم 1392 در لیبرتی

نوحه مجاهدین در مراسم عاشورا با حضور مریم رجوی مهر ۱۳۹۵

نوحه : ای حسین ای پیام آور آزادی

نوحه خوانی زنان شجاع مجاهد خلق اینهمان چیزی که آخوندهای زن ستیز را روا...

علت حمایت مایک پنس از مجاهدین

 


براستی کسی مثل مایک پنس که معاون رئیس جمهور آمریکا بوده است و یکی از برجسته ترین چهره های سیاسی آمریکاست چرا از مجاهدین خلق ایران دفاع میکند

خودش بخوبی به این سوال پاسخ میدهد

به سخنانش در ۹تیر ۱۴۰۳ گوش کنید

آری او دریافته مجاهدین راه حل هستند ، راه حل از بین بردن رژیم آخوندها

شوخی بنام دمکراسی درنظام ولایت !!

نمایش ‏انتخابات تموم شد

قاليباف برگشت به ریاست مجلس

زاکانی به کرسی شهرداری پایتخت

قاضی‌زاده هاشمی به بنیاد شهید

حجاب‌بان‌ها به سرکارشان

جلیلی همچنان مصون درسایه

 صدای هیچ طیفی ازمردم هم شنیده نشدکه نشد

چون اینجادموکراسی چیزی بیشتر ازیک شوخی نیست!

لاجرم تنها راه سرنگونیست


درود میفرستم به خانم گیسو شاکری واقعا زنده باد که علی رغم تمامی تهدیدات و سانسو و بایکوت و همه چیز، اینطور کنار کانون های شورشی ایستادین


 

مهم ترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – پنجشنبه ۲۱تیرماه

پاریس - برگزاری میز کتاب و نمایش تصاویر شهیدان در همبستگی با قیام سراسر...

سرکرده بنیاد هابیلیان: مریم رجوی در کنگره آمریکا به‌صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی می‌کند مزدور هاشمی‌نژاد مهره اطلاعاتی رژیم و سرکرده هابیلیان ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳


مزدور هاشمی‌نژاد مهره اطلاعاتی رژیم و سرکرده هابیلیان

سرکرده بنیاد هابیلیان از شعبه‌های اطلاعات رژیممریم رجوی در کنگره آمریکا به‌صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی می‌کند و بیش از ۹۰درصد از اعضای کنگره از وی حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، مزدور هاشمی‌نژاد مهره اطلاعاتی رژیم و سرکرده هابیلیان از شعبه‌های وزارت اطلاعات وحشت‌زده از اعتلای موقعیت مقاومت انقلابی و درهم شکستن برچسبهای آخوند‌ساخته علیه مجاهدین، گفت:

زمانی اتحادیه اروپا برای مدتی مجاهدین را جزو گروهک‌های تروریستی قرار داد. شاهد حمایت آمریکا از این گروهک بودیم تا جایی که مریم رجوی در کنگره آمریکا به‌صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی می‌کند و بیش از ۹۰درصد از اعضای کنگره از وی حمایت می‌کنند. نتیجه‌بخش شدن فعالیت‌های ما مستلزم پشتوانه علمی و حقوقی است و لذا ما باید کار را در این بخش پیش ببریم و برای همین است که از شما اساتید محترم تقاضای کمک برای پیگیری این مسائل از نگاه حقوقی داریم.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس افزود: در این جلسه رئیس مزدور دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ دیدیم که آمریکایی‌ها رهبری این جنبش را به مریم رجوی دادند و لذا برای آنها این موضوع هیچ حساسیتی نداشت.

(خبرگزاری حکومتی تسنیم رژیم: ۱۸تیر۱۴۰۳)