۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران- قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با اصابت تركش خمپاره بشدت زخمي شده است و

مجاهدین خلق: سرلشگر سلیمانی با اصابت ترکش خمپاره به شدت زخمی شده است راديو فارسي فرانسه - بقلم

 
media
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
خبرگزاری فرانسه به نقل از شورای ملی مقاومت، امروز/یکشبه/29 نوامبر گزارش داد که سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران در سوریه به شدت زخمی شده و پس از انتقال به ایران در بخش مراقبت های ویژه بیمارسان بقیه الله تهران بستری شده است.
دربیانیه سازمان مجاهدین خلق که امروز، یکشنبه انتشار یافت، تأکید شده است که این گزارش بر اساس اطلاعاتی است که از درون سپاه پاسداران به بیرون درز کرده و در اختیار این سازمان قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، سرلشگر قاسم سلیمانی در جنوب شهر حلب در سوریه بر اثر برخورد ترکش خمپاره از ناحیه سر به شدت زخمی شده است. بر اساس این گزارش، خودرو حامل سرلشگر سلیمانی که برای نظارت و هماهنگی عملیات سپاه و دیگر نیروهای شبه نظامی در این منطقه بوده، از سوی ارتش آزاد سوریه مورد هدف قرار گرفته است.
در بیانیه همچنین آمده است که پس از اصابت ترکش خمپاره، سرلشگر سلیمانی با هلی کوپتر از جنوب شهر حلب به دمشق وسپس به تهران انتقال داده شده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارسان بقیه الله سپاه پاسدران تهران بستری شده است. این گزارش اعلام می کند که حال سرلشگر سلیمانی پس از انجام دو رشته عملیات جراحی، رضایت بخش نبوده و ملاقات با او ممنوع شده است.
خبر گزاری فرانسه اعلام می کند که موضوع زخمی شدن سرلشگر قاسم سلیمانی، چهارشنبه گذشته از سوی منابع اطلاعاتی سوریه و یک سازمان غیر حکومتی تأیید شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر