۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

هلاکت یک پاسدار سرتیپ نیروی تروریستی قدس در سوریه - سراسیمگی سپاه پاسداران از انتشار خبرهای هلاکت و اسارت پاسداران

  نوشته شده توسط همبستگي ملي
هلاکت یک پاسدار سرتیپ نیروی تروریستی قد درسوریران در سوریه - سراسیمگی سپاه پاسداران از انشار خبرهای هلاکت و اسارت پاسداران
منابع رژیم از هلاکت یک سرکرد مهم نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران با درچه پاسدار - سرتیپ در سوریه خبردادند.
سرکرده به هلاکت رسیده سپاه قدس، پاسدار سرتیپ سید شفیع شفیعمی نام دارد که به نوشته رسانه های حکومتی از سالها پیش برای شرکت در کشتار مردم سوریه و به منظور حفظ بشار اسد به سوریه اعزام شده بود و روز ۱۷ اردیبهشت به هلاکت رسیده است.
ضرباتی که رژیم در درگیریهای حومه حلب دریافت کرده، چه در درون رژیم و چه در رسانه های خبری بازتاب گسترده ای داشته است. یک رسانه حکومتی درباره به هلاکت رسیدن سرکرده نیروی تروریستی قدس در سوریه نوشت:
یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در استان حلب سوریه کشته شد. شفیعی طی سال های اخیر به عنوان فرمانده در جبهات مختلف درگیری در استان حلب سوریه حضور داشت.
به اعتراف مقامات رژیم، ۶ تن از پاسداران اعزامی رژیم در جریان درگیریهای حومه جنوبی حلب به اسارت درآمده اند.
رسانه حکومتی جام‌جم آنلاین به نقل از پاسدار اسماعیل کوثری٬ عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نوشت: «شش نفر از پاسداران اسیر شده‌اند»
رسانه های حکومتی از قول مشاور سپاه مازندران نوشتند که طی چهار سال گذشته، ۱۲۰۰ تن از نیروهای اعزامی رژیم در سوریه کشته شده‌اند.
سپاه ضدمردمی مازندران طی اطلاعیه دیگری ضمن اعلام اسامی شماری از پاسداران به هلاکت رسیده در سوریه، نسبت به روحیه باختگی و تشویق نیروهای روحیه باخته رژیم هشدار داد.
تلویزیون حکومتی، در گفتگو با چند مهره امنیتی رژیم، نسبت به شدت ضربه ای که در حلب دریافت کرده و همچنین نسبت به روند تحولات در سوریه و اینکه توافقات آتش بس بین آمریکا و روسیه به زیان رژیم است، سوز و گداز کردند.
تلویزیون رژیم:‌«ما در هفته های اخیر دو حمله بزرگ دیگر هم شاهد بودیم که انجام شد به خان طومان که در این دو حمله خوب ما دیدیم که چند نفر از کلاه سبزهای ارتش جمهوری اسلامی در آنجا به شهادت رسیدند و مقاومت خوبی کردند».
اسداللهی: اما خوب این یک سوال بزرگتری رو مطرح می کنه که اصولا این اتفاق یا این روندی که بعنوان آتش بس انجام شد واقعا آتش بس بود
در اینجا ما دیدیم که آتش بسی انجام شد که همه غافلگیر شدن, یعنی یک توافقی بود بین روسیه و آمریکا.
بدون اینکه طرفه دیگه ای!! !! از این آتش بس خبر داشته باشه یکدفعه اعلام شد و در واقع الان مشخص شده که در این توافق دو جانبه این روسها بودن که فریب خوردن و الان تقریبا دارن اعتراف می کنند که فریب آمریکاییها رو خوردن.
هادی محمدی: مسله به این سادگی نیست که نمی دانم روسیه فریب خورده, اینها فکر می کنم یک مقداری نیاز به تعمیق بیشتری داره,
اسداللهی: تلقی روسیه این هست که با توجه به اینکه اوباما در آخرین ماههای ریاست جمهوری اش هست, یک مقدار عجله روسها برای اینکه مذاکرات سیاسی به نتیجه برسه و این رو موکول نکنند به رئیس جمهور بعدی آمریکا که از دید روسها توافق با نفر بعدی بسیار مشکلتر خواهد بود شما ببینید جان کری دو روز پیش اعلام کرد حتی تاریخ اعلام کرد که اول اوت, یازدهم مرداد دیگه بشار اسد باید بره کنار, خوب این چنین چیزی اصلا تو توافقات روسیه و آمریکا نبود».
تلویزیون رژیم - ۱۸ اردیبهشت ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر