۱۳۹۵ آذر ۲, سه‌شنبه

ايران انترناسيونال: پرستو فروهر: ماموران امنیتی از برگزاری مراسم هجدهمین سالگرد قتل فروهرها جلوگیری کردند

پرستو فروهر: ماموران امنیتی از برگزاری مراسم هجدهمین سالگرد قتل فروهرها جلوگیری کردند 

منزل فروهرها در تهران
پرستو فروهر خبر داد که مامورین امنیتی روز دوشنبه اول آذر و مانند سال‌های گذشته از ورود افراد به خانه پدر و مادرش برای برگزاری مراسم هجدهمین سالگرد قتل آنها جلوگیری کردند.
دختر داریوش و پروانه فروهر در مصاحبه با رادیو فردا گفت که مامورین امنیتی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه از ورود افراد به منزل والدینش جلوگیری کرده و حتی به اقوام و دوستان آنها نیز اجازه ورود به این مراسم را نداده‌اند.
به گفته خانم فروهر، مامورین امنیتی ممنوعیت «شدید و سنگینی» را برای حضور افراد در مسیر‌های منتهی به خیابان هدایت، محل خانه داریوش و پروانه فروهر اعمال کرده بودند.
وی درباره چاپ آگهی این مراسم در روزنامه اطلاعات گفت که به صورت رسمی هیچ ممنوعیتی برای برگزاری مراسم اعلام نمی‌شود اما در عمل از برگزاری مراسم جلوگیری می‌شود و برگزاری مراسم را در یک «حالت فرسایشی» قرار می‌دهند.
پرستو فروهر ممانعت از برگزاری مراسم بزرگداشت پدر و مادرش را «نادرست» «ناحق» و «ظالمانه» خواند و تاکید کرد که برگزاری مراسم بزرگداشت برای قربانیان جنایت‌های سیاسی، حق خانواده و دوستداران آنها و همچنین حق جامعه مدنی برای بزرگداشت کسانی است که در این جامعه روی حق دگراندیشی ایستادگی کردند.
راديو فردا 2 آذر95

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر