۱۳۹۶ تیر ۱, پنجشنبه

وزارت اطلاعات: تشبثات مذبوحانه وزارت اطلاعات در آستانه بزرگ‌ترین گرد همایی مقاومت در ویلپنت پاریس گردآوردن یک دو جین از مزدوران ایرانی و غیر ایرانی توسط اطلاعات و با هزینه سفارت

 
درآستانه برزگترین گردهمایی ایرانیان درویلپنت پاریس و در شرایطی که شکست ذلت بار خامنه ای در مهندسی انتخابات موجب تشدید بحران و جنگ قدرت در رأس فاشیسم دینی شده و جنبش دادخواهی به یک موضوع فراگیر اجتماعی تبدیل شده است و در حالیکه رژیم آخوندی بخاطر جنایاتش در منطقه بیش از همیشه در میان کشورهای مسلمان و عرب منفور و مطرود است، وزارت اطلاعات آخوندی یک دوجین از مهره‌های سوخته و بدنام خود مانند قربانعلی حسین نژآد، داوود باقر وند، بتول سلطانی، عیسی آزاده، غفورفتاحیان، رضا جبلی، منصور نظری، زهرا معینی، حمیرا محمدنژاد، علی راستگو و…… را به کار گرفته تا با تشبثات تکراری و مسخره بر ابعاد شکستهای فضاحت بارش در مقابله با مقاومت سرپوش بگذارد. 
سفارت رژیم آخوندی در منتهای حقارت به یک نمایش روحوضی تکراری روی آورده و احمد ظریف مأمور اطلاعات در سفارت در پاریس، قربانعلی حسین نژاد مزدور خود فروخته را مأمور جمع آوری دیگر مزدوران برای اجرای این نمایش کرده است . احمد ظریف با اسم مستعار حمید عبادی در اطلاعیه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت افشا شده بود که رابط مزدورانی مانند حسین نژاد است.
این مزدوران که سوابق جنایتکارانه آن‌ها در خدمت به اطلاعات آخوندی پیش از این افشا شده است، اکثراً در کشورهای مختلف پرونده جنایی دارند. حسین نژاد همان مزدوری است که در شناسایی اشرف، برای قتل عام دهم شهریور ۱۳۹۲ نقش فعالی داشت و تصاویر آن توسط مقاومت قبلاً افشا شده است. رضا جبلی که با پاسپورت ایرانی برای شکنجه روانی مجاهدین در سال ۲۰۰۸ به اشرف رفته بود توسط پلیس بازداشت شد و متعاقباً در کانادا به جرم بچه دزدی محاکمه و محکوم شد.
یکی از طرح‌های رژیم برگزاری یک آکسیون چند نفره در پاریس در روز شنبه اول ژوییه و یک نمایش حقیرانه در همین روز در سالنی در این شهر می‌باشد که قرار است شماری از مزدوران خود فروخته و برخی مزدوران غیرایرانی رژیم ازآفریفا وکشورهای عربی مانند عراق ولبنان در آن شرکت کنند. 
تمامی هزینه‌های این نمایشات رسوا مانند بلیط رفت و برگشت هواپیما، هزینه استقرار درهتل های گران قیمت، رفت وآمد و افطاری و…. را احمد ظریف تأمین و از طریق مزدوران پرداخت می‌کند. بخشی از این پول به قربانعلی حسین نژاد پرداخت شده و توسط این مزدور هزینه شده است. اقدامی که از نظر قوانین فرانسه و اروپا جرم محسوب می‌شود. سال گذشته یکی از مزدوران اطلاعات آخوندی بنام میثم پناهی در آلمان بخاطر دریافت پول از ماموران رژیم آخوندی و جاسوسی علیه مجاهدین محاکمه و به ۳۰ ماه زندان محکوم شد.
لازم به یاد آوری است که درژوئن ۲۰۰۷ وزارت اطلاعات جلسه ای درسالن فیاپ برگزار کرد که طی آن شماری از اوباشان و چاقو کشان حرفه ای با چاقو و قمه وگاز اشک آور به پناهندگان ایرانی حمله ورشد و دست کم ۶ تن از آن‌ها را مجروح کردند. همانروز پلیس سه تن از مزدوران را بازداشت و تحت پیگرد قضایی قرار داد.
انجمن پناهندگان ایرانی ضمن هشدار به مقامات و دستگاه‌های ذیربط فرانسوی و اروپایی خواستار اخراج ماموران اطلاعات آخوندی از فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی طبق مصوبه آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا، می‌باشد. بدون تردید حضور این ماموران امنیت و آرامش پناهندگان ایرانی و همچنین امنیت فرانسه و اروپا را به خطر می‌اندازد. 
انجمن دفاع از پناهندگان ایرانی در پاریس
۱۴ژوئن2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر