۱۳۹۹ تیر ۲۹, یکشنبه

بارونس بوتروید، رئیس پیشین پارلمان انگلستان و عضو مجلس اعیان برای من شرکت در این جلسه موجب افتخار است. می‌خواهم بگویم که از مقاومت ایران و شورای ملی مقاومت تشکر می‌کنم که این گردهمایی بین‌المللی را برگزار کرد تا حمایت‌مان را از مردم اعلام کنیم. ما نشان می‌دهیم که حتی یک پاندمی نمی‌تواند ما را متوقف کند و از خواست مردم حمایت نکنیم. هیچ کس بهتر از شورای ملی مقاومت و به طور خاص دوست ویژه من خانم رجوی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. نام مریم رجوی رژیم را به‌لرزه می‌اندازند. من در کنار شما هستم و دولت انگلستان را فرامی‌خوانم که از مریم رجوی به عنوان آلترناتیو واقعی این رژیم حمایت کند. ایران آزاد خواهد شد. این رژیم قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند و از تروریسم جهانی حمایت می‌کند. در قیام ۹۸ مردم شعار می‌دادند سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن! باید تحریم تسلیحاتی علیه رژیم تمدید شود. والا رژیم بیشتر سلاح منتقل می‌کند. الآن کشورهای سراسر منطقه را بی‌ثبات می‌کند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته رژیم برجام را نقض کرده و فریبکاری کرده است. پس دلیلی ندارد که تحریم تسلیحاتی تصویب نشود. باید آن را تمدید کرد. باید این کار را به خاطر امنیت بین‌المللی و حمایت از مردم و جنبش مقاومتشان برای رسیدن به دمکراسی انجام دهیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر