۱۴۰۰ فروردین ۸, یکشنبه

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از گرانی در مشهد+فیلم با سلام و درود بر شبکه سیمای آزادی. من از مشهد امروز ۷فروردین ۱۴۰۰ که بعد از مدتی برای خرید رفتم بیرون و این ۳قلم گوشت و نوشابه و یک کمی هم پیاز، این فاکتورشه ۱۸۵هزار تومن این ۳قلم. . ۲ تا مرغ که رفتم همه جا صف ایستاده بودند خجالت کشیدم صف نایستادم گفتم ولش کنم. رفتم ۲ تا مرغ گرفتم شد ۱۳۰و خرده‌ای یعنی این پنج قلم که امروز من خریدم. شده ۳۰۰و خرده‌ای یعنی یک کارگر باید پول ۳ یا ۴ روزش را هیچ جا خرج نکنه و فقط این چند قلم جنس رو بخره. بعد خامنه‌ای دجال میاد توی تلویزیون میگه که اقتصاد کشور ما یکی از برترین اقتصادهای دنیا هستش من از اینجا به این بی‌شرف دجال می‌گویم که خدا لعنتت کنه حداقل خجالت بگ بکش با این همه دروغی که به مردم تحویل میدی. اینم از وضعیت مملکت ما. اینو می‌فرستم برای شبکه سیمای آزادی




 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر