۱۴۰۱ آذر ۹, چهارشنبه

مزدوران رژیم، «مهران سماک» جوان بندر انزلی،حدوداً ۲۷ ساله را با ضرب گلوله، بعداز باخت تیم فوتبال زمانی که ماشین‌ها در حال بوق زدن بودند، از ناحیه‌ی سر هدف گلوله قرار دادند و او را بشهادت رساندند



واشنگتن - مقابل کنگره آمریکا - نمایشگاه بزرگداشت شهیدان سرفراز قیام سراسری

مسعود رجوی - ۹ آذر ۱۴۰۱: خامنه‌ای باخت و مردم ایران جشن گرفتند

 

مسعود رجوی- ۹ آذر ۱۴۰۱

خامنه‌ای باخت و مردم ایران جشن گرفتند

از هر توپ فوتبال هم باید گلوله‌یی آتشین بر سر و ریش رژیم ساخت

مردم ما و ورزشکاران میهن‌پرست و ملی هوشیارند و از هر گونه دجالیت بیزارند

ملی‌گرایی میان‌تهی مانند اسلام‌پناهی ریایی دیگر اثر ندارد

تو دهنی محکم خلق به پادوهای ارتجاع و استعمار

آنها که از مقاومت ایران و مجاهدین هنوز طلبکارند که چرا در سال۷۷ جام جهانی در لیون را به خیزش جهانی علیه خامنه‌ای و خاتمی تبدیل کردند؟

چرا از سال۷۰ تأسیسات مخفی و پروژه‌های پنهان اتمی رژیم را پیاپی افشا کردند؟

چرا از سال۶۰ خواهان تحریم نفتی و تسلیحاتی دیکتاتوری خون‌ریز دینی شدند؟

چرا در جوال جنگ ضدمیهنی با شعار ”فتح قدس از طریق کربلا“ که خمینی برای بقای ولایت پهن کرده بود نرفتند؟

و چرا در سال۶۱ پس از عقب‌نشینی قوای عراقی از خاک ایران

پس از امضای بیانیه صلح توسط دولت عراق

و پس از قبول طرح صلح شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان مبنای مذاکرات صلح

گفتند همه تفنگ‌ها باید به سوی فاشیسم دینی نشانه برود 

به دستور خمینی دادستان ارتجاع در آبادان در روز ۲۵آبان سال۵۹ در یک حکم قضایی مقرر کرد مجاهدین طی ۲۴ساعت سنگرهای خود در جبهه جنگ با عراق را در همه جا تخلیه کنند. بلادرنگ تعقیب و دستگیری و شکنجه صدها مجاهد آغاز شد و سرجمع برای آنها ۲۸۶سال زندان معین کردند. جرم‌شان این بود که جدای از بسیج و پاسداران، به دفاع مشروع از وطن و خاک خود برخاسته بودند. بهشتی در همان زمان در اهواز با صراحت به مجاهد خلق مهدی ابریشمچی گفت خوزستان را هم از ما بگیرند بهتر از این است که شما در تهران حکومت را از ما بگیرید...

از دیرباز ”به فرمودهٔ“ شاه و شیخ با چراغ قرمز ”سیاست‌ممنوع“، سرباز و پاسدار باید گوش به فرمان باشد و جنگ و سرکوب کند، دانشجو و دانش‌آموز باید درسش را بخواند، ورزشکار باید بازی‌اش را بکند، هنرمند باید اسباب انبساط خاطر باشد، کارگر و دهقان هم سرشان به کار خودشان باشد. تکلیف زنان هم روشن است.

البته بنا به مصلحت هر گاه لازم باشد ”همه با هم“ باید ترک کالسکهٔ سلطنتی یا عقب درشکهٔ نظام ولایت، روضهٔ ملی‌گرایی بخوانند و سینهٔ اسلام‌پناهی بزنند و انقلابیون و شورشگران را به جای خود بنشانند.

نزدیک به ۲۴۰۰سال پیش، ارسطو انسان را موجودی سیاسی تعریف کرد. راستی در دنیای انسانیت مگر می‌شود ورزش و هنر و ادبیات و علم و فرهنگ و اتمی و جنگ و صلح خنثی و بی‌سمت و سو داشت؟ این به‌معنی تسلیم و واگذار کردن این میدانها به رژیم حاکم است. خوشا مردم ایران که پس از یک قرن دیکتاتوری بسا هوشیارترند و باخت خامنه‌ای و تیمی را که در خدمت شلیک‌ها و خون‌ریزی او بود جشن گرفتند.

باشد که با هر توپ گلوله‌یی آتشین بر دروازه رژیم ستمگر بنشیند

انقلاب دمکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود

«هر یه نفر کشته شه ـ هزار نفر پشتشه»

 

در اثر ایستادگی و رزم خروشان کانون‌های شورشی و پای فشردن مردم و جوانان دلیر میهن بر همین شعار و بالغ شدن آن به شعار «قسم به‌خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان»، قیام مردم ایران سومین ماه خود را پشت سر می‌گذارد
آن کشتارهای وحشیانه برخلاف خواست و تصور خامنه‌ای و پاسدارانش نه تنها قیام را خاموش نکرده و فرو نبرده، بلکه خون پاک شهیدان، عامل فرا رفتن قیام شده است
تلألؤ این واقعیت آن‌چنان عیان و درخشان است که حتی رسانه‌های معتبر بین‌المللی هم روی این حقیقت انگشت گذاشته و آن را مورد توجه قرار می‌دهند. تلویزیون سی.ان.ان ۲۷آبان در گزارشی در این رابطه می‌گوید:
«با هر تشییع جنازه، خشم مردم علیه وحشی‌گریهای رژیم افزایش می‌یابد و هر چه بیشتر بر عزم آنها برای تغییر رژیم می‌افزاید؛ رژیمی که برای مهار خیزش مردم، معترضان را به‌اعدام محکوم می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد هیچ چیز مانع اراده مردم نمی‌شود».
آری، هم‌چنان که این روزها در ذیل هر مطلب و نوشته‌ای از سوی هموطنان در مورد قیام می‌خوانیم: «این قیامی است تا پیروزی».

نماینده ولی فقیه در تیم « میلی »

 


۱۴۰۱ آذر ۷, دوشنبه

جام جهانی فوتبال در لیون- ۳۱ خرداد ۱۳۷۷ مقابله مجاهدین با شعبدهٔ اصلاحات...

بر اساس گزارش هرانا ‏در جریان اعتراضات در ‎ایران از ۲۶ شهریور تا ۲ آذر، نیروهای امنیتی در تلاش برای سرکوب معترضان دست کم ۵۶ تلفات داشته‌اند. از این تعداد ۱۳ نفر نیروی سپاه، ۳۱ نفر نیروی بسیج، ۱۰ نفر از نیروی انتظامی، یک نفر از وزارت اطلاعات و یک نفر از نیروهای ارتش بوده‌اند.

 


#تهران: زنی که در روز #تظاهرات_حکومتی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ با موی بلوند ظاهر شده بود بار دیگر جمعه ۴ آذر با #چادر ، در خوشحالی بعد از بازی با #ولز دیده شد.


گزارش جامع در مورد موج جدید #رسانه را که در بالای صفحه پین شده است را مطالعه بفرمایید. ۶ آذر #چرک‌نویس #مهسا_امینی

یه مقایسه از ابهت محمدرضا شاه با پوتین(رئیس جمهور روسیه) ببینید تا حساب کار دستتون بیاد


«نبرد من»؛ کتاب بالینی پیشوای ایران


در مورد شرح حال روحی هیتلر آمده است: «اولین قانون او این است که هیچ‌وقت نگذارید مردم دلسرد شوند، هیچ‌وقت خطا و تقصیری را نپذیرید، هیچ‌وقت تصدیق نکنید که دشمن ممکن است صفت خوبی داشته باشد، هیچ‌وقت جایی برای جایگزین باقی نگذارید، در آن واحد روی یک دشمن متمرکز شوید و تقصیر هر اتفاق بدی را بر گردن او بیندازید. مردم دروغ بزرگ را زودتر از دروغ کوچک باور می‌کنند و اگر دروغی را مکرراً تکرار کنید، دیر یا زود آن را باور خواهند کرد
ارنست همینگوی گفته بود: «سقوط دیکتاتور شبیه به ورشکستگی یک تاجر است، ابتدا به‌صورت تدریجی و سپس ناگهان سقوط رخ می‌دهد». و همین ترس از سقوط است که خامنه‌ای را مجبور به گفتن دروغ‌های باز هم بزرگتری کرده است.
اگر سپاه تحت‌امر همین خامنه‌ای چند میلیون بسیجی رسمی و غیررسمی در اختیار دارد، پس چرا در همین جلسه برایشان آیهٔ لَا تَهِنُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ (سست و اندوهگین نشوید) خواند و از نترسیدن و جا نزدن گفت؟!
#مقاله

۱۴۰۱ آذر ۶, یکشنبه

توییت خانم مریم رجوی:

 

ایران آزاد شده از اشغال آخوندها بر رنج ۴۴ساله #ایران و ایرانی بنا می‌شود.
رویاهایی که به خون نشست و آرزوهایی که در مزارهای ناپیدای قتل‌عام شدگان دفن شد، حالا در یک جمهوری دموکراتیک رویان می‌شود. (۲۲آبان ۱۴۰۱)

بیانیه ۱۲۵پارلمانتر بلژیکی در حمایت از قیام ایران و محکومیت اقدامات سرکو...

یک پیام از کادر نیروی انتظامی


سلام من از نیروهای کادر انتظامی استان تهران هستم. خواستم بگم بشدت ریزش نیرو داریم مخصوصا این ها رو که تازه جذب کردیم.
از ستاد هر روز اعلام میکنن که حفاظت باید، نیروها رو تحت فشار بزاره و هم عقیدتی و هم ایدئولوژیک روی افسران کادر کار کنه، واقعا فشار روی همکارا زیاده
اگه یکبار دیگه مردم اون حضور اوایل انقلاب رو داشته باشن فکر کنم نصف پرسنل کادر بزارن برن.
خود من دو سال دیگه بازنشست هستم و داخل ستاد کار دفتری میکنم و دارم نارضایتی همکار ها رو میبینم.
یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱

مسعود رجوی: روزگار قیام و قطعی‌ترین نبرد به هر قیمت با حداکثـر تهـور و جسارت فرا... هر محله و هر کوچه و خانه و مغازه را باید به یک سنگر تبدیل کرد مسعود رجوی 1401/08/29 مسعود رجوی - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ روزگار قیام و قطعی‌ترین نبرد به هر قی...

 


مسعود رجوی: خامنه‌ای باز هم نشان داد زبانی جز زبان قاطعیت و قهر و قدرت نمی‌فهمد ... مسعود رجوی - ۵ آذر ۱۴۰۱ خامنه‌ای باز هم نشان داد زبانی جز زبان قاطعیت و قهر و قدرت نمی‌فهمد وقتی خلیفهٔ ارتجاع توده‌های میلیونی مردم بپاخاسته را غافل ...


 

۱۴۰۱ آذر ۵, شنبه

ما تا آخرش می‌ایستیم هنر ما در ایستاده بودن ماست ! حسرت خم شدن را بر دلتان خواهیم گذاشت !


هاچر چنارانی نمایند مجلس ارتجاع از نیشابور- اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین اونجا چیکار میکنن

 


علی خامنه‌ای، در سخنرانی خود در دیدار با بسیجیان، مردم را غافل جاهل و بی اطلاع و تعدادی مزدور خواند، او افزود «خبر دروغ می‌دهند و کشته دروغ معرفی می‌کنند. دشمن بر پایه دروغ‌پردازی کار می‌کند


تنها راه قیام و سرنگونی این شغالان است #قیام_تا_سرنگونی #قیام_سراسری

‏وقتی همه چیز سر جاش باشه


#انقلاب_ایران #قیام_تا_سرنگونی شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ این #انقلابیست_تا_پیروزی

خبرگزاری فارس توسط گروه هکری بلک ریوارد هک شد

 

خبرگزاری – سپاه پاسداران – فارس عصر روز جمعه ۴آذر ۱۴۰۱ توسط گروه هکری بلک ریوارد هک شد.

گروه هکری بلک ریوارد با انتشار تصویر و متنی روی خبرگزاری فارس نوشت: مزدبگیران «بنگاه لجن‌پراکنی فارس» سال‌هاست تصور می‌کنند کسی جلودار آنها نیست و برای خودشان تخته‌گاز می‌روند؛ اما زهی خیال باطل!انتشار دروغ، شایعه‌پراکنی، پرونده‌سازی علیه مردم ایران فعالیت کردن و نوشتن، تاوان سنگین دارد. به‌خصوص زمانی که حقیقت روشن می‌شود و پرده‌ها فرو می‌افتد و ذات فرو مایه این مزدبگیران برای همگان برملا می‌شود.

در متن گروه هکری بلک ریوارد هم‌چنین آمده است: بخش اعظم نامه اعمال سیاه تک‌تک کارکنان رسمی و همکاران غیررسمی بنگاه لجن‌پراکنی فارس، امروز با جزئیات تمام در اختیار ماست و این هشدار را به سایر جیره‌خواران سپاه و آخوندها می‌دهیم که روزهای تاریک و سختی در انتظارشان است به سراغ تک‌تک‌تان خواهیم آمد.

این مژده را نیز به هموطنان عزیز مان می‌دهیم که تمام اطلاعات بنگاه لجن‌پراکنی فارس شامل بولتنهای محرمانه خبری که به نهاد رهبری و سپاه ارسال می‌کردند، به همراه فکس‌ها، تماسهای رکورد شده، اطلاعات پورتال‌های داخلی مربوطه به مکالمات اداری و کارتابل‌های خبری، آرشیو تصاویر، هم‌چنین اسناد مالی همگی دانلود شده است و هم‌چنین نزدیک به ۲۵۰ترابایت دیتا، یا به عبارتی هست و نیست بنگاه لجن‌پرکنی فارس از ابتدا تاکنون، از تمامی سرورها و کامپیوترهای متعلق به این مجموعه را حذف کرده‌ایم.

 

فیلمی از رویترز - تظاهرات مردم زاهدان -۴آذر ۱۴۰۱

مسعود رجوی - ۵ آذر ۱۴۰۱


خامنه‌ای باز هم نشان داد


زبانی جز زبان قاطعیت و قهر و قدرت نمی‌فهمد

وقتی خلیفه ارتجاع توده‌های میلیونی مردم بپاخاسته را غافل و جاهل و مزدور می‌خواند

وقتی می‌گوید هر اغتشاشگر و هر تروریستی باید مجازات شود و در این تردیدی نیست

به زبان معکوس دیو و دد و به روشن‌ترین صورت گواهی می‌دهد حق با مقاومت ایران است

تنها راه نجـات خلـق، ارتـش آتـش و آزادی است

۱-حرفهای امروز خامنه‌ای از جمیع جهات بیان بن‌بست و درماندگی است و هیچ برون‌رفت و گریزگاهی ندارد.

۲-ترس از ریزش و شقه زیر ضرب قیام خاموشی‌ناپذیر سراپای خامنه‌ای را به لرزه در آورده و تمام وجودش را مانند شاه در مرحله پایانی رعشه سرنگونی فراگرفته است.

۳-تعادل پیشین بازگشت‌ناپذیر است و زمان به عقب برنمی‌گردد. در تلهٔ سرنگونی افتاده و از هر سو که بچرخد خلاصی ندارد.

۴-صلح و امنیت بین‌المللی و منطقه‌یی ایجاب می‌کند که آمریکا و اروپا اکنون پس از مماشات و تأخیر بسیار، ماشهٔ برجام را بکشند.

۵-خوشا که شورشگران برای آزادی با همان زبان قهر و قدرت، خامنه‌ای و رژیم ولایت را با همهٔ نیروهایش خسته و فرسوده کرده‌اند و پیروزی می‌سازند.

۶-بطلان این‌که رژیم آلترناتیوی ندارد و ایران سوریه یا تجزیه می‌شود، بر همگان آشکار شده است.

۷-تنها کر و کوران صدای حقیقی ملت ایران برای سرنگونی و آزادی و برقراری جمهوری دمکراتیک را نمی‌شنوند.

۸-در پاسخ به آیه‌یی که خامنه‌ای دجالانه خطاب به بریده بسیجیان خواند که وا نروند و دچار افسردگی نشوند، هم‌چنان که در بیدادگاه نظامی شاه گفتم فقط یادآوری می‌کنم که همانا باطل رفتنی است:

إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا . صبح نزدیک است.

انقلاب دمکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود


۱۴۰۱ آذر ۴, جمعه

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از کرج، آمل، ارومیه، تهرانپارس، مشهد، س...

استکهلم سوئد - برگزاری آکسیون توسط ایرانیان آزاده برای توقف کشتار مردم ک...

استکهلم سوئد - برگزاری آکسیون توسط ایرانیان آزاده برای توقف کشتار مردم ک...

استکهلم سوئد - برگزاری آکسیون توسط ایرانیان آزاده برای توقف کشتار مردم ک...

استکهلم سوئد - برگزاری آکسیون توسط ایرانیان آزاده برای توقف کشتار مردم ک...

استکهلم سوئد - برگزاری آکسیون توسط ایرانیان آزاده برای توقف کشتار مردم ک...

فراخوان به قیام وخیزش سراسری با پیشتازی دانشگاه و دانش آموزان به خیابان ها باز می گردیم


برای بلوچستان
برای کردستان
برای...
وعده ما شنبه ۵ آذر ساعت ۱۲ تا سپیده دم
از تمام رسانه ها خواهشمندیم در اطلاع رسانی این فراخوان کمک کنند
امیدواریم که دوباره شاهد اتحاد رسانه ای باشیم
قسم به خون یاران ایستاده ایم تا پایان
#انقلاب_ایران
#قیام_تا_سرنگونی
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱

این #انقلابیست_تا_پیروزی 

آیا شیادی خامنه‌ای پایان می‌یابد؟

۱۴۰۱ آذر ۳, پنجشنبه

اسامی و تصویر ۱۱تن از شهیدان جوانرود و پیرانشهر در روزهای ۲۹و ۳۰آبان۱۴۰۱

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از اصفهان، آستارا، فولاد شهر اصفهان، دش...

قطعنامه جلسه اضطراری شورای حقوق‌بشر سازمان ملل پیرامون نقض حقوق‌بشر در ایران تصویب شد


شورای حقوق‌بشر سازمان ملل به تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی درباره نقض حقوق‌بشر در ایران رای مثبت داد:
- آرای مثبت ۲۵رای
- آرای ممتنع ۱۶رای
- آرای منفی ۶رای

#شیراز-فراخوان برگزاری مراسم چهلم امین بذرگر

مراسم چهلم امین بذرگر روز جمعه چهارم آذر ماه در دارالرحمه شیراز با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.
امین بذرگر، کشتی‌گیر و دوست نوید افکاری بود که بارها از سوی آدمکشان خامنه ای به دلیل حمایتهای وی از نوید تهدید شده بود.
او در تیر ماه ۱۴۰۰ بازداشت شد و بعد از آن دیگر هیچ‌کس از امین خبری نداشت. سپس چند تکه استخوان در یکی از کوه‌های شیراز پیدا شد که در نتیجه آزمایش مشخص شد که مربوط به امین بذرگر است.

۱۴۰۱ آذر ۲, چهارشنبه

ایشون 15 هزار میلیارد اختلاس کرده بعد 13 سال هنوز نتونستن اعدامش کنن بعد کسایی رو که ب این اختلاسا و.... اعتراض میکننو اعدام کردن!!


جالب نیست؟

ما دماوندیم قوی ایستاده ایم بر فلک ساییم فرق خویش را



زیر پامان خون یاران جاریست هم قسم ما عهد می بندیم که ما سرنگون سازیم ستمگر را و ما آریم بهاران را
#انقلاب_ایران
#قیام_تا_سرنگونی
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱
این #انقلابیست_تا_پیروزی

معنی واقعی شعار "تهران بشه کردستان ایران میشه گلستان" به روایت تصویر

در این مدت ٨ سرهنگ در کردستان پاک شدند

این تازه اول ماجراست...
#انقلاب_ایران
#قیام_تا_سرنگونی
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱
این #انقلابیست_تا_پیروزی

ای شیخ نمانی تو




شیخ فرومایه - Omid Tootian

#کامیاران فردا پنجشنبه سوم آذرماه ساعت ۱ بعدازظهر خانواده جانباخته فواد محمدی بر سر مزارش در قبرستان روستای ماویان از توابع شهرستان کامیاران گرد هم می‌آیند.

 

حضور شما مردم کامیاران در این روز کنار خانواده کاک فواد محمدی ضروريست و راهیست برای اتحاد و انسجام هرچه بیشتر در مبارزه علیه جمهوری اسلامی. #انقلاب_ایران #قیام_تا_سرنگونی چهار شنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ این #انقلابیست_تا_پیروزی

Save the Children: سازمان ملل باید در واکنش به نقض حقوق‌ بشر علیه کودکان در ایران اقدام فوری انجام دهد آذر ۲, ۱۴۰۱

 

بزرگترین سازمان مستقل حقوق کودک در جهان روز دوشنبه ۳۰ آبان در سایت این سازمان نوشت: سازمان ملل باید برای واکنش به نقض حقوق‌بشر علیه کودکان در ایران اقدام فوری انجام دهد.

سازمان «از کودکان حفاظت کن» در سایت خود نوشت: از نشست شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در اواخر این هفته می‌خواهد تا گزارشهای مربوط به قتل، معلولیت و بازداشت صدها کودک در ایران را قاطعانه محکوم کرده و به آنها واکنش نشان دهد و یک مکانیسم تحقیقاتی مستقل ایجاد کند.

سازمان Save the Children  (از کودکان حفاظت کن) خواستار قاطعیت سازمان ملل شد و نوشت: چنین مکانیزمی باید به اندازه کافی مجهز و دارای منابع کافی برای بررسی وسعت کامل تخلفات علیه کودکان باشد.

سازمان ملل، در حالی‌که در اواخر این هفته جلسه ویژه فوری برگزار می‌کند، هم‌چنین باید از تمام قدرت خود برای آزادی فوری صدها کودک بازداشت شده در اعتراضات هفته‌های اخیر در ایران استفاده کند.

در ادامه آمده است: بر اساس گزارش سازمان ملل، پس از سرکوب مرگبار معترضان در ایران، بیش از ۴۰ کودک کشته شده‌اند و بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کودک در میان بیش از ۱۴۰۰۰نفر بازداشت شده‌اند که برخی از آنها تهدید به اعدام شده‌اند.

اینگر اشینگ، مدیر اجرایی سازمان «از کودکان حفاظت کن» گفت که ضروری است فوراً برای جلوگیری و توقف همه موارد نقض حقوق‌بشر علیه کودکان، از جمله آزادی صدها کودکی که در حال حاضر در بازداشت هستند، اقدام شود.

در سایت سازمان Save the Children  آمده است: کودکان هرگز نباید به‌دلیل استفاده از حقوق خود برای آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز هدف قرار گیرند. آنها نباید در معرض این نوع خشونت و ترس قرار گیرند یا به‌خاطر صرفاً اعتراض از خانواده خود دور شوند. این خشونت باید فوراً متوقف شود و کودکان باید از بازداشت آزاد شوند.

در ادامه آمده است: «ایران کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد را تصویب کرده که بیان می‌کند دستگیری، بازداشت یا زندانی کردن کودکان تنها به‌عنوان آخرین راه‌حل و برای کوتاه‌ترین مدت مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین بیان می‌کند که باید با کودکان نیز با احترام و مراقبت رفتار شود و بتوانند با خانواده خود در تماس باشند. این یکی از معاهدات اصلی حقوق‌بشر سازمان ملل است و باید رعایت شود».

سازمان Save the Children  (از کودکان حفاظت کن) بزرگترین سازمان مستقل حقوق کودک در جهان است که سالانه دهها میلیون کودک را در حدود ۱۲۰کشور از طریق فعالیت خود برای نجات و بهبود زندگی کودکان تحت پوشش قرار می‌دهد. تأمین حقوق کودکان اساس کار ماست. این سازمان در ایران فعال نیست.

سازمان «از کودکان حفاظت کن» متعهد شده است تا سال۲۰۳۰ اطمینان حاصل کند که خشونت علیه کودکان دیگر تحمل نمی‌شود و از آسیب‌پذیرترین کودکان در سراسر جهان محافظت می‌شوند. این شامل همکاری با دولتها برای توسعه و اجرای سیاست‌های حمایتی برای کودکان و هم‌چنین شنیدن آنها و مشارکت دادن آنها در تصمیم‌گیری است.

کرمانشاه رنگ پاشی به بنر سلیمانی تروریست ۲ آذر