۱۴۰۱ آبان ۲۹, یکشنبه

مضحکه جدید رژیم «از تیرانا تا تهران» ۲۹ آبان ۱۴۰۱

 

جدیداً وزارت اطلاعات شوی مضحکی با ‌عنوان «از تیرانا تا تهران» به‌راه انداخته؛ تا به‌زعم خودش با شیطان‌سازی از مجاهدین، سرپوشی برای شبکهٔ اطلاعاتی و جاسوسی‌اش به‌نام آسیلا در آلبانی -که شدیداً ضربه خورده است- فراهم کند.

در ۱۲ژوئیه۲۰۲۲ دادگاه ویژه مبارزه با فساد و جرائم سازمان‌یافته دستور بازداشت موقت و بازرسی تمامی اماکن مزدوران وزارت اطلاعات در آلبانی که در شبکهٔ آسیلا سازمان‌دهی شده‌اند را صادر کرد. طبق حکم دادگاه وسایل ارتباطاتی آنها ازجمله موبایل و کامپیوتر آنها ضبط شد. کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای به تاریخ ۲۷تیر۱۴۰۱ جزئیات بازداشت و بازجویی از مزدوران را منتشر کرد.

در حکم دادگاه ویژه در رابطه با این مزدوران آمده: «حسن حیرانی، مهدی سلیمانی، غلام شکری، مصطفی بهشتی، عبدالرحمن محمدیان، حسن شهباز حسینه، سرفراز رحیمی، محمود دهقان گورابی، محمدرضا صدیق، رضا اسلامی، علی هاجری تردیدهای منطقی وجود دارد که با همکاری یکدیگر اقدامات ملموسی علیه سازمان “مجاهدین خلق” به نمایندگی از سازمان تروریستی “سپاه انقلاب اسلامی” انجام داده و در حال انجام هستند که توسط سپاه پاسداران و قدس تأمین مالی هم می‌شوند. این فعالیت‌ها در حال حاضر پشتیبانی و ارائه اطلاعات در مورد سازمان در آلبانی است».

و در بخش دیگری از حکم دادگاه آمده است: «این افراد توسط سرویس‌های مخفی ایران، سپاه قدس و سپاه پاسداران برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سازمان مجاهدین در آلبانی پول دریافت می‌کنند. هدف رژیم ایران و سپاه پاسداران و سپاه قدس نابودی نهایی سازمان مجاهدین و فعالیت‌های آن – در هرکجا که هست –  می‌باشد. سپاه پاسداران در آلبانی در فهرست سازمان‌های تروریستی لیست گذاری و ثبت‌شده است».

تلویزیون تاپ چنل ۱۵ژوئیه۲۰۲۲ گزارشی در رابطه بازداشت عوامل رژیم منتشر کرد. در این گزارش آمده است: «SPAK انجمنی را که در پاییز ۲۰۲۱ در آلبانی ایجاد شده بود، توقیف کرد، زیرا گمان می‌رود که فعالیت‌های جاسوسی در آن با پوش فعالیت‌هایی که ظاهراً با هدف متحد کردن ایرانیان در پایتخت آلبانی انجام می‌شود و همچنین با فعالیت‌هایی که ظاهراً برای مبادله فرهنگ بین دو کشور انجام می‌گیرد، مشغول فعالیت‌های جاسوسی است. تصمیم برای جلوگیری از هرگونه فعالیت این انجمن در پی ۱۱دستور و توقیف دادستانی ویژه صورت گرفت که در حال بررسی ارتکاب اقدامات تروریستی در این سازمان می‌باشد که هدف آن آسیب رساندن به مجاهدین در کمپ مجاهدین مستقر در مانز است. بنابراین، اقدامات تحقیقاتی علیه انجمن “حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی” به تحقیقات مفصلی می‌پیوندد که 3سال پیش در پی شبهه‌ها درباره یک سلول ایرانی که حملاتی را در تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی کرده و سپس آنها را تشدید کرده بود، در مانزا آغاز شد».

در چند روز گذشته، وزارت اطلاعات از سر استیصال در یک سیرک «خانوادگی» به جمع‌آوری مشتی مزدور خودفروخته و خیانت‌کار پرداخته تا با نمایشی از حضور مزدوران در کنار «زن و بچه» سوز دل ولی‌فقیه از پایداری مجاهدین بر سر آرمان سرنگونی و ضرباتی که بر سر مزدورانش در آلبانی فرود آمده را کاهش دهد.

در این شوی «ولایی» وزارت اطلاعات، کمک بازجوی زندان اوین ابراهیم خدابنده حرف دل ولی‌فقیهش را تکرار کرده و گفت: «امروز سازمان مجاهدین خلق با فعالیت در فضای مجازی در ناآرامی‌ها نقش دارد، به این شکل که هرکدام از اعضای این فرقه با اکانت‌های فیک، امنیت روانی ایرانیان را هدف قرار داده‌اند».

حسن حیرانی مأمور وزارتی از طریق یک تلفن دستی که به گفته خودش از سایر زندانیان قرض گرفته، به جلسهٔ مزدوران در ایران وصل شد و به شکست رژیم در آلبانی و خفت و خواری خود و سایر پادوهای اطلاعاتی اذعان کرده و گفت: «اکنون در یک کمپ به سر می‌برم، ۱۰روزی است که ما را به اینجا آورده‌اند… حالا ما را در کمپ بسته نگه‌داشته‌اند»، اشاره تلویحی مزدور حیرانی، به دستگیری مزدوران حسن حیرانی، حسن شهباز حسینه، غلامرضا شکری، احسان بیدی، مهدی سلیمانی، علی هاجری پس از حکم دادگاه به خاطر عملکرد تروریستی و ارتباطات آنها با اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس است.

شکی نیست در شرایطی که سرنگونی رژیم مفلوک آخوندی و ولی‌فقیه ارتجاع با قیام مردم به‌پا خاسته و فعالیت کانون‌های شورشی در دسترس قرارگرفته، وزارت اطلاعات و مزدورانش تلاش می‌کنند تا با شیطان‌سازی و دروغ‌گویی علیه مجاهدین – که تاکتیک شناخته آنها می‌باشد- فعالیت کانون‌های شورشی را هدف قرار دهند.

به ولی‌فقیه ارتجاع و پادوها و مأموران پیشانی سیاه و خائنین و کسانی که دست در دست قاتلین این نسل قیام‌آفرین دارند، باید گفت ضرباتی که تاکنون دریافت کرده‌اید هنوز از نتایج سحر است

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر