۱۴۰۲ آذر ۹, پنجشنبه

مزدور كثیف نفوذی ایرج مصداقی در فقدان لاجوردی به پاچه لیسی پدرخواندة بعدی خود پرویز ثابتی سر شكنجه گر ساواك شاه روی آورده است.

هر كسی كو دور ماند از اصل خویش، از طریق آپولو و شلاق و ناخن كشیدن و ملاقات اختصاصی از در عقبی بر سر پیكر شهیدان مجاهد خلق، باز جوید روزگار وصل خویش . پیوندتان مبارك!

یادآوری : من یكی از 175 مجاهد و شاهدی از زندانیان سیاسی زمان شاه دست‌نشانده هستم كه در اطلاعیه‌های ۲۶ و ۲۷ و ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ آمادگی خود را برای شهادت دادن در هر دادگاهی برای اثبات این واقعیت اعلام كردیم كه پرویز ثابتی و همدستانش، مسئولان و آمران و عاملان جنایت علیه بشریت هستند.

ما در اطلاعیه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ خاطرنشان كردیم: «این سردژخیم و دیگر جانیان تحت امر او در ساواك شاه باید در برابر عدالت قرار بگیرند و كیفر ببینند. بازماندگان هیتلر و گشتاپوی او حتی در سنین ۹۰ سالگی در آمریكا و اروپا دستگیر و محاكمه شدند. سكوت در برابر جلاد اخیراً ظاهرشده و سفیدسازی او توسط بچه و بقایای شاه لگدمال كردن ارزش‌های جهان‌شمول در اعلامیه جهانی حقوق بشر است. ”مقام امنیتی“ به‌شدت منفوری كه در اوج خفقان و سركوب در دهه پنجاه در تلویزیون رژیم از جنایات شاه دفاع میكرد، رئیس اداره سوم ساواك (امنیت داخلی) كه شكنجه و سلاخی انقلابیون در اوین و كمیته مشترك و دیگر زندانهای كشور با برنامه‌ریزی‌های روزانه او صورت می‌گرفت، آیشمن هنوز محاكمه نشده‌یی كه جنایتكارانی مانند عطاپور (حسین زاده)، ازغندی (منوچهری)، ناصری (عضدی)، نوذری (رسولی)، وظیفه‌خواه (منوچهری) و صدها شكنجه‌گر دیگر برای تهران و شهرستا‌ن‌ها را آموزش داد. سرجلادی كه در عداد فلاحیان و لاجوردی از پلیدترین آمران جنایت علیه بشریت است. در مورد او هم بیهوده می‌كوشند با ستایشی مشمئزكننده، مانند لاجوردی چهره‌ای ”عارف و خدمتگزار“ عرضه كنند. تبلیغات نفرت‌انگیز برای موجه جلوه دادن این جرثومه نظام شكنجه و كشتار، افشاگر ماهیت تلاشهایی است كه می‌خواهد بقایای دیكتاتوری پیشین و ولیعهد شاه مدفون را با بهره‌برداری از جنایت‌های بی حد و حصر خمینی و خامنه‌ای، دموكرات جا بزند و با نیرنگ وكالت و همكاری نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ولایت و ریزشیی‌های اصلاح‌طلب، انقلاب دموكراتیك نوین مردم ایران را ملوث و آن را مصادره و سرقت كند. هرچند در عمل جز خدمت به بقای رژیم آخوندی و تفرقه و سنگ اندازی در مسیر قیام خلق كاری از پیش نمی‌برد».

#مرگ_بر_ستمگر_چه_شاه_باشه_چه_رهبر

#نه_شاه_نه_شیخ

#پرویز_ثابتی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر