۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

سخنان پائولو کازاکا، نماینده پیشین پارلمان اروپا از پرتغال در سومین روز اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴ - ۱۱تیر ۱۴۰۳ این بیست‌ویکمین بار است که من در گردهمایی‌های شما شرکت می‌کنم. اولین بار برای جشن گرفتن آزادی خانم رجوی که اولین بار ۲۱سال پیش برگزار شد. لحظه‌یی که من خبر دستگیری خانم رجوی را شنیدم تلخ‌ترین لحظه زندگی من بود و من بسیار خوشحالم که خانم رجوی شما اکنون این‌جا هستید و امید مردم ایران هستید. ما باید به زندانیان سیاسی درود بفرستیم که حاضر نشدند در انتخابات این رژیم شرکت کنند در حالی که می‌دانستند به این خاطر مورد فشار قرار خواهند گرفت. جاوید رحمان این شجاعت را داشت که نسل‌کشی قتل‌عام ۶۷ را ارائه داد و این چیز ساده‌یی نیست. این یک پایه است برای مبارزه از خارج از ایران با رژیم آخوندی. باید از خارج هم رژیم را تحت فشار بگذاریم تا اجازه ندهیم به جنایات خود ادامه دهد. رژیم از باندهای مافیایی برای ترور و هم‌چنین مخدوش کردن چهره مقاومت ایران استفاده می‌کنند. ما باید با این کار رژیم درگیر شویم.


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر