این حسابها با استفاده از هوش
مصنوعی، خود را ایرانی جا میزدند، پیامهای طرفدار پهلوی را پخش میکردند و همزمان
با سفر او به اسرائیل فعال شدند.
تحقیقات هاآرتص و مؤسسهی سیتیزنلب
نشان میدهد هدف این کارزار، آمادهسازی افکار عمومی برای معرفی پهلوی بهعنوان گزینهی
مطلوب اسرائیل برای «ایرانِ پس از جمهوری اسلامی» بوده است.
اما حتی تحلیلگران اسرائیلی هم
گفتهاند که بیشتر مردم ایران خواهان بازگشت سلطنت نیستند و پهلوی، برخلاف تبلیغات
آنلاین، گزینهی واقعی جامعهی ایران به شمار نمیآید.
به گفتهی منابع آگاه، این عملیات
بخشی از پروژهی نفوذ دیجیتال اسرائیل برای تأثیرگذاری بر تحولات آیندهی ایران
بوده است.
پ.ن: در پایان میتونید تمام اون سایبریهایی
که در این مقاله افشا شده رو در کامنتهای همین کلیپ ببینید که این رباطها اصلن
کار به محتوا ندارن و فقط یا فحا.شی میکنند یا بچه دیکتاتور سابق را رنگ و لعاب میزنند
تا بعد از دیکتاتور فعلی غالب کنند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر