۱۳۹۹ مهر ۳, پنجشنبه

تلویزیون الغد- مصر: 19سپتامبر2020-29شهریور1399: مریم رجوی رهبر اپوزسیون ایران خواستار رفع مصونیت از رهبر ایران علی خامنه ای شد و تاکید کردن که درآمدهای نفت به جیبهای خامنه ای سرازیر می‌شود.

 

بدلیل اقدامات شرم آور خامنه ای و تخلفات مستمر او  در داخل و غارت ثروتهای کشور توسط وی و نفرات و حامیانش که مردم را به خطر انداخته و موجب تحریمها از خارج شده است،،مریم رجوی رهبر اپوزسیون ایران خواستار رفع مصونیت  از رهبر ایران علی خامنه ای شد و تاکید کردن که درآمدهای نفت به جیبهای خامنه ای سرازیر می‌شود.

بدلیل ازدیاد قیامهای مردمی که ارکان رژیم ایران را به لرزه انداخته است، سازمان عفو بین المللی تعدادی از دستگیریهای بی رویه در کشور را ثبت کرده است و بعد از زندانی کردن تعدادی از مردم و بخصوص کودکان در زندانهای ایران، رجوی خواستار مجبور کردن مقامات ایران برای باز کردن درهای این زندانها برای بازرسی گردید.رجوی تاکید کرد که بایستی سرکردگان تهران را بطور همه جانبه تحریم کرد و مردم ایران، جنگ منطقه ای و سلاح اتمی نمیخواهند.

اظهارات مریم رجوی همزمان با تصمیم بریتانیا و فرانسه و آلمان به عمل آمد که خواستار معاف کردن ایران از تحریمهای سازمان ملل حتی بعد از 20سپتامبر شدند.

اما ایالات متحده آمریکا نظر دیگری دارد و 6نفر از جمهوریخواهان مجلس سنا برای خفه کردن مالی ایران پیشنهاد تحریم تمامی بخشهای مالی را ارائه کردند. کما اینکه ایالات متحده بر ضروری بودن اعمال مجدد تحریمها بر علیه ایران تاکید نمود.

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

آیا اقدامات رژیم ایران سرنگونی آن را قبل از بیرون  از داخل تسریع می کند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر