۱۳۹۹ بهمن ۱۰, جمعه

از اخبار جعلی (Fake news) تا پدر جعلی (Fake dad)!- فرشته خلیلی

 

از اخبار جعلی (Fake news) تا پدر جعلی (Fake dad)!

بنام خدا و بنام خلق قهرمان ایران

و با درود به بیش از ۱۲۰۰۰۰ شهید سرفراز آزادی

اخیراً وزارت بدنام اطلاعات آخوندی و انجمن نجاستش نامه‌ای از فردی که ادعا دارد پدر من! است در سایت‌هایش درج کرده و با آه و ناله نوشته «فرشته جان دخترم… شرایط کرونایی که در مقر شما پیش‌آمده نمی‌دانم در چه شرایطی هستی!. فکری به حال خودت بکن… خودت را نجات بده و یک زندگی آزاد برای خودت انتخاب کن…»

واقعاً شوکه کننده است که تا کجا این رژیم دروغ می‌گوید. دروغ‌هایی تحت نام پدری «جعلی»! و برای برانگیختن عواطف خانوادگی و حرف‌هایی که جز رژیم درمانده و پلید آخوندی کسی نمی‌زند.

خیلی خوب معلوم شد که در اثر ضربه‌هایی که رژیم از سازمان مجاهدین و کانون‌های شورشی خورده کاملاً درمانده و گیج‌وویج شده است. برای همین با دست زدن به انواع جعل و دروغ‌هایی که به ذهن هیچ انسانی نمی‌زند به مضحک‌ترین شکل از طرف «fake dad»!- پدر جعلی» برای «فرشته عزیز»! که من باشم! پیام می‌دهد.

ازیک‌طرف خودش را نگران کرونا در مقر مجاهدین! نشان داده و از طرف دیگر دم خروس وزارت اطلاعات بیرون می‌زند و یک‌مرتبه بعد از چند دهه خواب «زندگی آزاد»! را برای من دیده و دروغ‌هایی را به هم می‌بافد.

آیا این رژیم شرم نمی‌کند که برای سرپا نگاه‌داشتن خود به چنین دستاویز شرم‌آور و مسخره‌ای چنگ زده و کسی را به‌جای پدرم جا می‌زند؟

این در حالی است که پدر شهیدم مجاهد دلیر محمدرضا خلیلی فیجانی زمانی که من ۴ سال بیشتر نداشتم، توسط همین رژیم سرفرازانه به شهادت رسید و مزار او نیز در کربلا است.

مجاهد شهید محمدرضا خلیلی فیجانی ۳۳ ساله

پدری که در تمام طول زندگی‌ام به او افتخار کرده و عاشقش هستم. پدری که زیاد با او نبودم اما همیشه از رابطه‌های گرم و مهربانش خاطرات شیرینی دارم، همان‌گونه که از خیلی از هم‌رزمانش شنیده‌ام که بسیار مهربان، دلسوز، صبور، مسئول و مجاهدی جنگنده بود.

پدری که انگیزه وصل من به مجاهدین برای آزادی میهنم شد و در این مسیر که آگاهانه آن را برگزیدم از زندگی در آمریکا و تمام مظاهر آن گذشتم و تا روز رهایی ایرانم از چنگ آخوندها از پرداخت همه‌چیزم کوتاهی نکرده و نخواهم کرد.

اما مواجه‌شدن با چنین ترفندها و توطئه‌های کثیف و ضدانسانی، وجه دیگری از دجالیت این رژیم را برایم پررنگ و پررنگ‌تر کرده و به کینه‌ام افزود. چراکه همه ما شاهدیم چطور این رژیم هرروز با کرونا مردممان را می‌کشد و سر خرید واکسن با دجالیت خمینی گونه دروغ‌های نجومی و رنگ‌ووارنگ می‌گوید. همان‌گونه که در مورد پدر من دروغ گفت و شخص دیگری را به‌جای پدرم مطرح کرد تا خط وزارت را علیه مجاهدین پیش برده تا با ادعای دلسوزی دروغین، از اینکه در مقر مجاهدین به من رسیدگی نمی‌شود اظهار نگرانی کرده که نکند از کرونا بمیرم!

ماهیت کثیف رژیم با همین دروغ بزرگ مثل روز برای من روشن‌تر شد. این رژیم در اوج درماندگی حتی از شهیدان هم نمی‌گذرد و وقاحت را به آنجا رسانده که «پدر» را هم جعل! می‌کند.

أُفٍّ لَّکُمْ وَلِمَا تَعْبُدُونَ

تف به تو و هر چیزی که می‌پرستی

همین‌جا باید بگویم که: من نه «فرشته‌ای» برای تو، بلکه «خصم مبین» تمامیت رژیمت هستم.

مجاهدین و کانون‌های شورشی برای سرنگونی رژیم پلید آخوندی عزم جزم کردند و این را محقق خواهند کرد.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه

درود بر مسعود و مریم رجوی

فرشته خلیلی فیجانی- بهمن ۹۹


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر