۱۳۹۹ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

۲۲ بهمن - سالگرد پیروزی انقلاب بربریت

کاریکاتوری از توکا نیستانی 

 پیروزی ایمان بر عقل،بهرام مشیری: ... به جان همه ی نیکان عالم، بیست و چهار ساعت!. چون بیست و چهار ساعت بعد از اینکه من این فکرها رو داشتم توی ذهن ام کم و زیاد می کردم، یک خبرنگار آمریکایی نشست روبروی خمینی گفت آقا شما گفتید بیایید توی خیابان و تظاهر بکنند، طرح بعدی تون چیست؟.

یکمرتبه خمینی گفت مــــــــــــن اااااامر کردم. که بهزاد، به جان همه ی نیکان دوباره قسم می خورم! که به گوش من صدای "حجاج بن یوسف ثقفی" خون‌آشام از قعر تاریخ، و یک صدا، یک فاشیسم هراسناک! ی به گوش ام رسید که یکسره! برگشتم سر جای خودم؛ چون بنده فکر می کردم شناخت ی از آخوند دارم!، برگشتم سر جای خودم. به شدت! این حرف من رو تکون داد و به برادرم گفتم که فکر می کنم یک فاشیسم خون‌آشام عجیب در راه است، خمینی امروز گفت من ااااااامر کردم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر