۱۴۰۰ شهریور ۳, چهارشنبه

سخنان آقای کاوه موسوی در کلاب هاوس در باره ایرج مصداقی کاوه موسوی می گوید: بی خود نیست مجاهدین علیه مصداقی می گویند. - مجاهدین برای برخورد با مصداقی دلیل دارند. آنها خوب میدانند مصداقی دنبال چیست. مصداقی میخواهد پرونده ای که میتواند نقطه عطفی در تاریخ کشور ماست را نابود کند. - ایرج مصداقی ⁩ صریحا به من نوشته که اگر کسی جز من خبر را به دنیا برساند پرونده را خراب میکنم. بهش گفتم که برای تو عدالت مهم نیست و میخوای فقط مطرح بشی. گفت: نه مهم نیست. - فیلم ⁧ ایرج مصداقی ⁩ میتواند در دادگاه بر علیه ما مطرح شود. - ایرج مصداقی ⁩ به صراحت به من گفت که اگر اسم من به عنوان دستگیر کننده مطرح نشود پرونده رو خراب میکنم. ایرج مصداقی یک فرد خودشیفته هست. - مصداقی ⁩ میخواهد در پرونده اختلال ایجاد کند. با وجود ۱۵۰ نفر شاهد الان هیچ ابایی ندارم از اینکه بگم ⁧ ایرج مصداقی ⁩ میخواهد در روند پرونده اختلال ایجاد کند و پرونده به نفع نوری تمام شود.




 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر