۱۴۰۱ آذر ۲۵, جمعه

ممدوف الداریا، این جانور مزدوران را به پارلمان میاورد وعلیه جلسات خواهر مریم در پارلمان فعالیت میکرد

 

ممدوف الداریا، این جانور مزدوران را به پارلمان میاورد وعلیه جلسات خواهر مریم در پارلمان فعالیت میکرد

روزنامه کوریره دلا سرا 14 دسامبر2022

قطرگیت، قهرمانان رشوه حداکثری و مشاور مرموز: همه نام ها به پانزری منتهی می شوند.

الدار Eldar  اهل لتونی (هنوز  تحقیق نشده) و چراغ سبز برای شهروندان قطری در اتحادیه اروپا. نقش کارلو بیتارلی، ایتالیایی اصالتا اهل لوزان، همچنین از دموکرات‌های چپ‌گرای سابق

استراسبورگ – به من دست بده ( علامت خوشحالی دو نفر ) . زمانی که کمیته فرعی حقوق بشر با ورود آزادانه شهروندان قطری به اروپا موافقت کرد، فرانچسکو جورجی به نشانه رضایت متقابل با دوست خود ممدوف الدار دست زد. خوب پیش رفته بود هر دو در دادگاه حاضر شدند تا انتهای حکمی را که از بدو پیدایش آن را همراهی کرده بودند، پیگیری کنند. اکنون چیزهای زیادی در مورد دستیار سابق پارلمانی آنتونیو پانزری و اکنون آندره آ کوزولینو شناخته شده است. در آن جلسه، مانند بسیاری دیگر، همراهش اوا کایلی، یکی از 14 نایب رئیس پارلمان اروپا نیز حضور داشت که از سر غیرت زحمت کشید و نظر مساعدی را نیز در مورد این ماده ارائه کرد. با این حال، بدون هشدار به گروه او، ائتلاف مترقی سوسیالیست ها و دموکرات ها (S&D) که در واقع خود را با یک رای بیشتر از آنچه انتظار می رفت و باید دریافت کرد.

اما نام دوم یک نام جدید است، با سابقه ای خاص. در چارت سازمانی گسترده S&D، "تیم ما" در سایت مرجع، ممدوف الدار پنجاه ساله با پاسپورت لتونیایی و اصالت ایرانی و مقدونی به عنوان مشاور سیاسی در امور خارجی معرفی شده است. به گفته برخی منابع، دفتر وی در ساختمان اتحادیه اروپا که به استفان تسوایگ، آتریوم سابق در بروکسل اختصاص یافته بود، توسط ژاندارمری بلژیک مورد حمله و پلمپ قرار گرفت. با این حال، علایق او همیشه فقط به یک حوزه مربوط می شود. «یک لابیست ایرانی» تعریف کلی این شخصیت است که در استراسبورگ و بروکسل به خوبی شناخته شده است. «همیشه آماده برای تکرار تبلیغات تهران»، مقاله‌ای از رسانه‌های آز، او را نسبت به خود ناخوشایند نشان می‌دهد. یک دیپلمات خوش آتیه و تحلیلگر سیاسی که در پانزده سال گذشته به یک مامور بیهوده پاسداران تبدیل شده است.» نمایندگان این گروه به یاد می‌آورند که چگونه هر بار که یکی از آنها با الفاظ تند علیه قطر به‌عنوان یکی از متحدان اصلی ایران شناخته می‌شود، الدار مداخله می‌کرد تا موضع خود را تلطیف کند. اغلب در نیت خود موفق بوده است، همانطور که پیشنهاد کمیسیون در مورد روادید ورودی و سپس پس از دستگیری های جمعه گذشته مسدود شد، که "پیشرفت" را به رسمیت شناخت، همانطور که در پیش نویس نهایی، توسط قطر در مورد حقوق مدنی تعریف شده بود.

همه این اسامی به پانزری منتهی می شود که "مظنون به مداخله سیاسی با برخی از نمایندگان اروپایی به نفع قطر و مراکش در ازای پرداخت پول" است، همانطور که در کیفرخواست وی آمده است. حتی دیپلمات لتونیایی که مقالات و مواضع خود را با بنیانگذار سازمان غیردولتی مبارزه با مصونیت، که توسط نماینده سابق پارلمان لومباردو تأسیس شده بود، به اشتراک گذاشته بود، و با او مصاحبه کرد. اصحاب ایده ها و دیدگاه های همگرا، تعریف در مجموعه مقالات همایش مغرب زمین که آنها را با هم دیده بود. الدار به نمایندگانی که با کشورهای حوزه خلیج فارس سر و کار داشتند سناریوهایی را پیشنهاد و ترسیم کرد. کارلو بیتارلی، ایتالیایی اصالتا اهل لوزان، همچنین از دموکرات‌های چپ‌گرای سابق، که قبل از تبدیل شدن به آن عضو دبیرخانه بخش بروکسل بود، همین کار را کرد، به این معنا که نقش او با سوسیالیست‌های اروپایی یکسان است. 2007، دستیار اولین نماینده پارلمان اروپا، آنتونیو پانزری. او تا سال 2014 با او کار کرد و پرونده های سیاست خارجی خود را تهیه کرد. امروز در اطراف پارلمان اروپا باقی مانده است. به نظر می رسد دفتر وی مورد توجه بازرسان بلژیکی نیز قرار گرفته است. «تیم ما» نیز او را به عنوان مشاور سیاسی واجد شرایط می داند، اما کمیته فرعی حقوق بشر (درویی Droi) که به نظر می رسد مرکز ثقل کل تحقیقات باشد، جایی که منافع و انگیزه ها برای کمک به دوستان قطری به هم نزدیک شدند.

الدار و بیتارلی هر دو مظنون نیستند. همچنین میشل ریو، یکی از مقامات کمیته فرعی حقوق بشر، که دیروز دفترش مورد حمله قرار گرفت و جوزپه مرونی، نیز مورد توجه ژاندارم ها قرار ندارند. در حال حاضر و تا زمانی که خلاف آن ثابت شود، آنها برای نزدیکی به پانزری، اولین مورد از نظر دوستی شخصی، چیزی که در محافل سیاسی جامعه شناخته شده است، و دومی که او نیز دستیار تاریخی او بود، قبل از انتقال به استخدام پیترو هزینه می کنند. بارتولو و «مارک تارابلا» نماینده بلژیکی در پارلمان اروپا، آقای T، توسط بازرسان بلژیکی چنین عنوان شد.

توپ برای باز کردن

هر رشته از این دسیسه که خطوط آن هنوز مشخص نیست به ساختمانی در خیابان دوکال، در قلب بروکسل، چند متری سفارت آمریکا بازمی‌گردد. زیرا از مقر مبارزه با مصونیت از مجازات است که این گلوله نخ شروع به باز شدن می کند. از تماس تلفنی یکی از همکاران پانزری که می خواست شکایت کند. او همیشه دستمزد کمتری دریافت کرده بود، بنابراین ادعا می کرد. و این شرایط برای او عجیب به نظر می رسید، زیرا او در اطراف خود پول زیادی، حتی و بالاتر از همه پول نقد می دید. پس نه به عنوان یک اصل. اما برای پول مثل همه این داستان.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر