۱۳۹۸ مهر ۳, چهارشنبه

سازمان مجاهدین خلق:‌علی صفوی نماینده شورای ملی مقاومت به فاکس نیوز: رژیم ایران توسط مردم و مقاومت سازمانیافتهٔ ایران باید سرنگون شود

۳ شهریور۹۸
گزارش فاکس نیوز از تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک - ۲مهر۹۸
همزمان با برگزاری تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک تلویزیون فاکس‌ نیوز گزارشی از این تظاهرات پخش کرد.
تلویزیون فاکس‌ نیوز ـ نیویورک مقابل سازمان ملل متحد
این یک تظاهرات بسیار بزرگ اپوزیسیون ایران است که در مقابل سازمان ملل برگزار می‌شود، پیام آنها این است که خواهان آزادی برای ایران هستند آنها حمله‌ ایران به تاسسیات نفتی عربستان را یک تغییر مهم در تحولات می‌نامند.
مجری فاکس‌ نیوز: در اینجا علی صفوی از شورای ملی مقاوت ایران با من است.
آقای صفوی پیام گروه شما به حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران چیست؟
علی صفوی نماینده شورای ملی مقاومت ایران: پیام روشن و واضح است که رژیم ایران توسط مردم و مقاومت سازمان‌یافتهٔ ایران باید سرنگون شود و خواهد شد. روحانی و رژیم قرون‌وسطایی ایران مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند و کرسی ایران در سازمان ملل باید به شورای ملی مقاومت ایران، آلترناتیو دموکراتیک این رژیم تحویل گردد.
روز سه شنبه دوم مهرماه، در حالیکه اجلاس مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک جریان داشت، هموطنان آزاده در اعتراض به حضور آخوند حسن روحانی، رئیس جمهور فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در مقر ملل متحد دست به تظاهرات و اعتراض زدند.
در این تظاهرات که با حضور و سخنرانی شخصیتهای آمریکایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان جنگ افروزیهای منطقه یی و تروریسم را محکوم کردند و  با تأکید بر لزوم برخورد قاطع با این رژیم و اخراج روحانی از مقر ملل متحد تاکید کردند.
هموطنان فریاد می زدند، نماینده حکومت رکورد دار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم، که  بقای خود را درگرو تروریسم و جنگ افروزی و حمله به تأسیسات نفتی و راهزنیهای دریایی و باجگیری اتمی می بیند، جایی در جامعه بین المللی ندارد و نمایندگانش از مقرملل متحد باید اخراج شوند. آخوند حسن روحانی هم مثل خامنه ای و ظریف باید تحریم شود و به خاطر شراکت در جنایات آخوندها در معرض محاکمة بین المللی قرار بگیرد.
تظاهر کنندگان در فریادهایشان و با پلاکاردهایی که حمل می کردند، تاکید کردند که کرسیهای ایران در ملل متحد باید به مقاومت عادلانه مردم ایران و جایگزین دموکراتیک شورای ملی مقاومت واگذار شود وحق مردم ایران برای مقاومت و سرنگونی دیکتاتوری ضد بشری آخوندها به رسمیت شناخته شود.
سخنرانان و تظاهر  کنندگان گفتند: عاملان و آمران جنایت علیه بشریت درقتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و سران این رژیم -که تاکنون به خاطر اعدامهای خودسرانه  و سرکوب و زن ستیزی و انواع تبعیضهای مذهبی و ملی و نقض ابتدایی ترین اصول حقوق بشر ، در۶۵ قطعنامه ارگانهای ملل  متحد از جمله مجمع عمومی محکوم شده اند - باید در مقابل عدالت قرار بگیرند.
تظاهر کنندگان پشتیبانی همه جانبه و همبستگی  خود را با اعتراضات مردمی و قیام آفرینان وکانونهای شورشی برای سرنگونی این رژیم ضدبشری و برقراری آزادی و حاکمیت مردم ایران اعلام کردند.
خانم مریم رجوی،‌ رئیس جمهور برگزیدة مقاومت در پیامی خطاب به تظاهرات نیویورک گفت:
ایرانیان، یاران مقاومت، نمایندگان و مدافعان شرف و شورش مردم ایران علیه تبهکاران خونخوار حاکم.
شهردار جولیانی، سناتور لیبرمن و همه شخصیت‌های محترمی که برای حمایت از خواست مردم ایران مبنی بر سرنگونی رژیم و برقراری آزادی و دموکراسی گردآمده‌اید.
به‌ همه شما درود می‌فرستم.
اجتماع شما «نه» پرخروشی به‌ حضور فرستاده فاشیسم دینی در ملل ‌متحد است که به ‌دست‌بوسی ولی‌فقیه و سپاه‌ پاسداران‌اش افتخار می‌کند.
نه قاطعی به ‌سیاست استمالت از آخوندها، به‌ سیاست فرصت خریدن برای یک رژیم پا به‌گور، به ‌سیاست بی‌عملی در قبال رژیمی که با جنگ‌افروزی و ترور و سرکوب خود را حفظ می‌کند.
و اجتماع شما نه به ‌ادامه حاکمیت مشتی اشغالگر و تبهکار در ایران و آری به سرنگونی این رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است.
شما صدای اعتراض و مقاومت مردم ایرانید که تازه‌ترین نمونه آن همین روزها توسط کارگران دلیر کارخانه هپکو در خیابانهای اراک جریان یافت و صدای کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت‌ که با فعالیت‌های شجاعانه در سراسر ایران شعله‌ قیام‌ و اعتراض را فروزان نگه داشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر