۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

رونده چه‌کسانی در آمریکن هرالد تریبیون مطلب منتشر می‌کنند؟ آشنایی با قلم‌بدستان مزدور وزارت اطلاعات وزارت بدنام برای قابل اکل کردن این مزدوران، چندین عنوان جعلی برای آنها جعل می کند تا پوشش لازم برای پذیرش حرفهایشان فراهم شود

 
چه‌کسانی در آمریکن هرالد تریبیون مطلب منتشر می‌کنند؟
 وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، برای پیشبرد توطئه‌هاش، علیه مقاومت، روی هر کدام از بازوهایش اسم‌ ظاهرفریبی گذاشته است. یکی از رسانه‌های پوششی این دستگاه کثیف «آمریکن هرالد تریبون» است. می خواهیم با نویسندگانی که مأموران وزارت برای تولید مطلب در این سایت پوششی هستند آشنا شویم:

رضا غرابی قزوینی

یکی از نویسندگان سایت آمریکن هرالد تریبون خودش را رضا الغرابی (قزوینی) معرفی کرده است. وزارت بدنام برای قابل اکل کردن این مزدور چندین عنوان جعلی برای او ساخته است مانند «پژوهشگر امور ایران در مرکز مطالعات خاورمیانه بیروت»، «عضو انجمن روزنامه‌نگاران عراق»، «نویسنده مستقل!! با توئیت‌های فارسی و عربی…!!» وی دروغ‌های ساخته شده در موسسه جلادان موسوم به هابیلیان را در آمریکن هرالد تریبون نشر می دهد.

اولسی یازچی

اولسی یازچی یکی دیگر از مأموران استخدامی وزارت کثیف اطلاعات در خارج کشور و به خصوص آلبانی است. او ارتباط مشخصی با نیروی تروریستی قدس دارد و بصورت نوبه ای در کنفرانس های نیروی تروریستی قدس در تهران شرکت می کند. افق نو یک موسسه پوششی وابسته به نیروی تروریستی قدس است که به علت فعالیت‌های تروریستی در بهمن۱۳۹۷ در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری امریکا قرار گرفت. وزارت خزانه‌داری اعلام کرد کنفرانس افق نو برای عضوگیری جاسوس از کشورهای خارجی تشکیل‌شده است. اولسی یازچی از مأمورانی است که در این موسسه پوششی نیروی قدس بکار گرفته می شود. وی و همسرش یک رسانه دون پایه آلبانیای بنام گازتا ایمپکت را اداره می‌کنند. مقالات اولسی یازچی تحت عنوان مورخ و کارشناس در سایت هابیلیان وابسته به ارگان‌های جنایت و بنیادگرایی رژیم و سایت‌های وزارتی استفاده می‌شود و بعد در «امریکن هرالد تریبیون» بازانتشار می شود.

ثریا سپه پور

یکی دیگر از قلم زنان استخدامی وزارت اطلاعات در «آمریکن هرالد تریبون» ثریا سپه پور است که سفارشات رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران را در رسانه های خارجی به رشته تحریر در می آورد. دروغپردازی‌های او علاوه بر سایت خارج کشوری وزارت اطلاعات یعنی بالکان پست، در رسانه‌ها و سایت‌های پوششی وزارت نیز بازنشر می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر