۱۳۹۹ آبان ۲۰, سه‌شنبه

سالگرد قیام آبان در اشرف ۳ آرزو اشراقی – انجمن زنان پیشرو علیه بنیادگرایی و تبعیض - انگلستان

سلام میکنم خدمت رئیس‌جمهور مقاومت خانم رجوی و متشکرم که در سالگرد قیام آبان ۹۸ به من فرصت داده شد صحبت کنم.
در قیام دانشجویان در تیرماه ۱۳۷۸ آنموقع من در ایران بودم و شاهد بودم که چگونه دانشجویان و مردم برای گرفتن حق خودشان و دست یافتن به آزادی دست به اعتراض زدند. خاتمی رئیس‌جمهور به اصطلاح مدره این رژیم آنزمان با سرکوب شدید قیام جوانان چهره واقعی خودش را نشان داد. قالیباف که الآن رئیس مجلس رژیم است به این افتخار کرده و میکند که در قیام ۷۸ دانشجویان را قلع و قمع کرد.
الآن بخوبی میتوان دید که ۲دهه بعد چگونه مردم و جوانان ایران در یک قیام همگانی که یکپارچه شورش بود خواهان سرنگونی تمامیت این رژیم شدند. دیگر نه فقط دانشجویان بلکه تمام ایران بپاخاست آن هم نه فقط در تهران بلکه در سراسر ایران.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر