۱۳۹۹ آذر ۲۴, دوشنبه

اغوای روح الله زم توسط قضائیه خامنه ای و اعتمادکردن او به دروغهای جلادان دین فروش

اظهارات آخوند محمدعلی زم پدر روح‌الله زم

درباره بی خبر نگه داشتن روح الله زم از حکم اعدام

و اغوای او در بازجویی های سپاه و اطلاعات و قضائیه رژیم

به درخواست مسئول پرونده در دیدار روز جمعه ۲۱ آذر

به روح‌الله نگفتیم که حکم اعدامش در دیوان عالی تأیید شده است

روح الله در دیدار روز ۲۱آذر به ما گفت:

قوه قضاییه حدود ۲ ماه مرا از اطلاعات سپاه تحویل گرفت

بازجویی‌های طولانی

توسط حفاظت قوه و سپس وزارت اطلاعات انجام گرفت

این تخته سفید مربوط به بازجویی قوه است

گفتند ابراهیم رئیسی می‌خواهد تو را در «طرح مبادله» قرار دهد

ما این فیلم را فقط برای رئیسی تهیه می‌کنیم

و هیچ استفاده دیگری ندارد

آخوند محمدعلی زم پدر روح الله زم، گرداننده و مدیر قدیمی سازمان تبلیغات اسلامی آخوندها، نماینده سابق قوه قضاییه در صدا و سیمای منحوس آخوندی و از مهره‌های سابقه دار وزارت ارشاد و رادیو تلویزیون رژیم، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

به درخواست مسئول پرونده در دیدار روز جمعه ۲۱ آذر به روح‌الله نگفتیم که حکم اعدامش در دیوان عالی تأیید شده است. در خلال دیدار وقتی براداران و خواهرانش شروع به بغض و گریه کردند، مسئول پرونده خطاب به روح‌الله گفت: روح‌الله نگران نباش این گریه‌ها اشک شوق دیدار توست اگر حکم تأیید شده باشد که به این سادگی نیست، اجرای آن فرایندی دارد که ما به تو خواهیم گفت.

سایت حکومتی آفتاب نیوز ۲۳آذر۹۹ گزارش کرد: محمدعلی زم می‌نویسد: «روح‌الله (به مسئول پرونده) گفت مگر حکم اول را بهم گفته‌اید؟! من برای اینکه دروغ (مسئول پرونده) را تصحیح و تلطیف کرده باشم، گفتم البته این گریه‌ها نگرانی از اعدام تو هم هست، فرض کن که حُکمت تأیید شده، اما با توجه به مقدمات اغواکننده و فریب‌گرانه‌ای که ثابت و منجر به صدور حکم اعدامت شده، هنوز فرصت قانونی درخواست اعاده دادرسی وجود دارد، اما تو فرض را بر این بگذار که اعدامت قطعی است. (روح‌الله) از ما پرسید، آیا این روزها فیلمی علیه من پخش کرده‌اند؟ گفتم آری اتفاقا شبکه‌های ۲ و ۳ سیمای ملی فیلمی در ۲ شب گذشته پخش کرده که در آن تأکید بر اتهامات جاسوسی و لو دادن جایگاه قاسم سلیمانی و دریافت دلار از کشورهای خارجی داشته‌ای و پای «وایت‌بُرد» داشتی اسامی را می‌نوشتی! گفت عجب! این صحنه مربوط به یک ماه پیش و بازجویی‌ام توسط حفاظت قوه قضاییه بود؛ با اینکه پرونده مختومه و حکم هم صادر شده، اما قوه حدود ۲ ماه مرا از اطلاعات سپاه تحویل گرفت که طی آن بازجویی‌های طولانی توسط حفاظت قوه و سپس وزارت اطلاعات انجام گرفت. این تخته سفید مربوط به بازجویی قوه است، گفتند که ابراهیم رییسی می‌خواهد تو را در «طرح مبادله» قرار دهد! گفتم مبادله یعنی‌چه؟ گفت مرا بدهند و کسی را از آن طرف آزاد کنند، گفتند تو این‌ها را بنویس و ما این فیلم را فقط برای آقای رییسی تهیه می‌کنیم و هیچ استفاده دیگری ندارد!».

به دنبال انتشار نوشته‌های پدر روح‌الله زم، قضائیه جلادان، شتابزده اظهارات او را تکذیب کرد.

خبرگزاری سپاه پاسداران، ۲۲آذر۹۹، نوشت: یک منبع آگاه در قوه قضائیه اظهارنظر مطرح شده درخصوص اینکه قوه قضاییه به‌دنبال مبادله روح‌الله زم بوده را از اساس دروغ خوانده و گفته است: «این موضوع نیز شبیه حجم بزرگی از دروغ‌های کانال آمدنیوز است.» او یادآور شد: «موارد مطروحه از جانب روح‌الله زم در فیلم پخش شده از او که در پست اینستاگرامی پدرش در مورد آن‌ها داستان‌سرایی صورت گرفته، حاوی اطلاعات جدید و ناگفته‌ای از پرونده نامبرده نبود و همه آن موارد، ازجمله گرا دادن به تحریم‌کنندگان نظام و اعلام محل‌های تردد قاسم سلیمانی در سوریه، ارتباط با دولت‌های خارجی متخاصم ، و سرویس‌های جاسوسی غربی و (غیره) پیش‌تر نیز ازسوی روح‌الله زم در جریان جلسات دادگاه و در حضور وکیلش (که فیلم آن هم رسانه‌ای شده)، و همچنین در سایر گفت‌وگوی‌های انجام شده با او طی ماه‌های گذشته، به صورت مکرر مطرح شده است»

اغوای روح الله زم توسط قضائیه خامنه ای و اعتمادکردن او به دروغهای جلادان دین فروش، اظهارات آخوند محمدعلی زم پدر روح الله 

ایران افشاگر ۲۴ آذر ۹۹ (۱۴ دسامبر ۲۰۲۰): 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر