۱۴۰۰ بهمن ۲۹, جمعه

فساد در سپاه - خامنه‌ای شاه دزد اصلی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

 

افشای پرونده‌های فساد مالی در سپاه پاسداران، این مهم‌ترین ارگان حفظ حاکمیت آخوندی، در روند طبیعی خود اکنون ولی‌فقیه، «شاه دزد» اصلی را به میدان کشانده است.

ابعاد فشارهای اجتماعی و عمق تنفر مردم دردمند از وجود فساد، غارت و دزدیهای سازمان داده حکومت بحدی است که خامنه‌ای بناچار روز گذشته پا به میدان گذاشت و به‌صراحت از چنین شیوه‌های غارتگرانه تحت عنوان«لجن‌پراکنی»! حمایت نمود.

وی در این رابطه می‌گوید:«یکی هم لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازیها تهمت زدنها که به ارکان انقلاب تهمت می‌زنند. یک روز به مجلس، یک روز به شورای نگهبان، امروز نوبت سپاه است و قاسم سلیمانی، اگر جرأت می‌کردند به خمینی هم اهانت می‌کردند» (تلویزیون حکومتی ۲۷بهمن ۱۴۰۰).

به یقین ورود هراسان خامنه‌ای به صحنه و دفاع از باندهای فاسد مافیایی که آینه تمام‌قد آن در سپاه پاسداران مشهود می‌باشد، از جمله دیگر دلائل برای بیان این سخنان است. هم‌چنین این سخنان در حالی بیان می‌شود که سپاه پاسداران چند روز پیش‌تر، «محتوی» و«اصالت» این فایل صوتی را مورد تأیید قرار داده بود.

خاطرمان هست که در این نوار صوتی، به‌صراحت بر رایزنیهای پاسدار کودک‌کش، قاسم سلیمانی با بیت خامنه‌ای بر سر حل و فصل و پرداخت« ۸هزار میلیارد تومان» از سوی پاسدار قالیباف به‌عنوان شهردار وقت تهران به نیروی تروریستی قدس اعتراف شده است.

در این رابطه نیز پاسدار جعفری، فرمانده کل سپاه در آن زمان اذعان کرده است که قاسم سلیمانی در پشت این دزدی‌ها قرار گرفته و بدین‌سان بر نقش بلامنازع وی و هم‌چنین همآهنگیها با خامنه‌ای تأکید ویژه نموده است.

با یک حساب سرانگشتی، این حجم عظیم از دزدی و با احتساب قیمت دلار در آن زمان، به رقمی بیش از« ۲میلیارد دلار» می‌رسد که تماماً از جیب مردم محروم و یا کسبه، با اخذ مالیاتهای سنگین و یا کلاهبرداریهای مختلف تحت عناوین«عوارض» حاصل گردیده است.

براین اساس دو هلدینگ و شرکت قلابی و تحت پوشش سپاه پاسداران به‌نامهای«یاس و رسا» جمعاً ۲۱هزار میلیارد تومان به جیب زده‌اند.

مضافا برای این واقعیات نیز باید به سخنان صادق ذوالقدرنیا، معاون اقتصادی سپاه در آن زمان اشاره نمود. وی به‌عنوان«مسئول رسیدگی به پرونده فساد» در بخش‌هایی از نوار افشا شده اعتراف کرده که به‌دستور خامنه‌ای از کل مبلغ غارت شده، باید ۹۰«درصد» آن به« نیروی تروریستی قدس» و« ۱۰درصد» دیگر نیز به«سپاه پاسداران» پرداخت شود.

بدین سان مشخص می‌شود که شخص ولی‌فقیه، آمر اصلی برای فساد سازمان داده شده در ایران آخوندزده می‌باشد. وی با غارت صدها میلیارد دلار از درآمدهای مردم، شبکه‌یی از دزدی، غارت و چپاول اموال ملی را سازماندهی می‌کند. یک نمونه این واقعیت را باید در وجود« ۹۷میلیارد دلار» سرمایه‌های وی جستجو نمود.

هم‌چنین خامنه‌ای با ورود به صحنه و دفاع عامدانه از فساد ساختاری در سپاه پاسداران، راه را برای هر گونه تحقیق و تفحص قضایی در این پرونده مسدود ساخته و بدین دست رقبای خود در باند مقابل را پیشاپیش بسته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر