۱۴۰۲ آبان ۵, جمعه

آخرین تحولات از جنگ در غزه و اسراییل - خبرگزاریها از حمله زمینی اسراییل خبر می‌دهند

🔻 سخنگوی ارتش اسراییل می‌گوید که نیروهای زمینی در حال گسترش عملیات در غزه هستند.

🔻 پس از اعلام ارتش اسراییل مبنی بر گسترش عملیات زمینی خود، تل آویو حملاتش را به شمال نوار غزه و مناطق مختلف تشدید کرد و در همین حال اینترنت در غزه به‌طور گسترده قطع شده است.

🔻 خبرنگار العربیه/الحدث گزارش داد که این شهر شاهد شدیدترین بمباران از ابتدای جنگ است. وی تأکید نمود که نوار غزه شاهد بمباران بی‌سابقه اسراییل از دریا، زمین و هوا است.

🔻 دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسراییل نیز به نوبه خود اعلام کرد که نیروهای زمینی اسراییل عملیات خود را امشب گسترش خواهند داد و از ساکنان شهر غزه خواست به سمت جنوب حرکت کنند. وی هم‌چنین روز جمعه افزود که ارتش در همه جبهه‌ها برای حفظ امنیت اسراییل آماده است. وی ادعا کرد که اسراییل به مأموریت ملی بازگرداندن اسرا متعهد است.

🔻 به همین منوال، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین روز جمعه اعلام کرد که ارتباطات و خدمات اینترنتی به‌طور کامل در نوار غزه قطع شده است، اما وب سایتهای محلی به‌نقل از منابع محلی گزارش دادند که شبکه ارتباطی و خدمات اینترنتی در مناطق وسیعی از نوار غزه قطع شده است.

🔻 دیدبان نت بلاکس خاطرنشان کرد که منظومه ارتباطات غزه فروپاشیده است.

🔻 دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت که ارتش اسراییل از طریق هوا و خشکی و دریا یک بمباران خونین و انتقام جویانه را انجام می‌دهد که از شروع جنگ خشن‌ترین بمباران می‌باشد. این حملات علیه شهر غزه و اردوگاه الشاطیء و همه مناطق شمال غزه می‌باشد.

🔻 شرکت موبایل فلسطین نیز به نوبه خود در صفحه فیس‌بوکش از قطع کامل خدمات تلفن همراه و اینترنت در نوار غزه به‌دلیل بمباران شدید خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر