۱۳۹۶ فروردین ۴, جمعه

ايران: زندانی اوین از ایمان خود به بهار آزادی می نویسد

مريم اكبري منفرد، زنداني سياسي محبوس در اوين، به مناسبت نوروز، نامه اي خطاب به خانواده اش نوشته و در آن بر فرارسيدن بهار آزادي تاكيد كرده است. 
اين زنداني سياسي كه اكنون هشتمين نوروز خود را پشت ميله ها مي گذراند، در نامه اش از جمله نوشته است: «بهار سمبل تغییر و دگرگونی است... در تمام بهاران، علیرغم تلاش حاکمیت اسلامی برای برهم زدن شادی و سرزندگی ام، نوروز را با امید به فردایی بهتر با عطر بنفشه آغاز کردم... یک چیز و تنها یک چیز به من امید و آرامش می دهد و آن چشم امیدبخش پایان ظلم و استقرار آزادی است.
تمام این روزها و سالها را با یاد شما سپری کردم... ولی به یقین ایمان دارم، همانطور که آمدن بهار این نوید را با خود دارد که زمان تغییر و دگرگونی است، زمان نو شدن، زمان دور ریختن سیاهی هاست و تابیدن خورشید.
اینجا در اوین شاهد نشانه های این بهار هستیم... بوی بهار را در اوین لمس می کنم و ایمان دارم شاخ و برگ این بهار زیبا روزی رشد خواهد کرد و تمامی میهن عزیزمان را در بر خواهد گرفت. بهار آزادی در راه است... بهار خواهد آمد از سیم خاردار عبور خواهد کرد و به سرزمینمان فرود خواهد آمد».


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر