۱۳۹۹ فروردین ۱۰, یکشنبه

واکنش غیظ‌آلود خامنه‌ای نسبت‌به روشنگری‌های مجاهدین درباره اقدامات ضدبشری آخوندها خبرگزاری وابسته به رادیو تلویزیون حکومتی: «اعضای سازمان [مجاهدین] در آلبانی با لباس‌های غیرنظامی دست‌به اسلحه‌های جدید برده اند و با کامپیوترهای سوپرمدرن به مسموم‌کردن افکارعمومی علیه‌نظام می‌پردازند»

واکنش غیظ‌آلود خامنه‌ای نسبت‌به روشنگری‌های مجاهدین درباره اقدامات ضدبشری آخوندها

واکنش غیظ‌آلود خامنه‌ای نسبت‌به روشنگری‌های مجاهدین درباره اقدامات ضدبشری آخوندها

بعیدی نژاد در مهر۹۸پس از انتشار تصاویر مجاهدین گفت:
اعضای سازمان [مجاهدین] در آلبانی با لباس‌های غیرنظامی
دست به اسلحه‌های جدید برده اند و با کامپیوترهای سوپر مدرن
به مسموم کردن افکار عمومی علیه نظام می‌پردازند

از اقدامات [مجاهدین] در فضای مجازی تا مخالفت با یکجانبه گرایی آمریکا
در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوزه سیاست خارجی در مهر ۱۳۹۸ را خواهید خواند.
تلاش های [مجاهدین] برای مسموم کردن افکار عمومی
سفیر [نظام] در لندن پس از انتشار تصاویر اعضای [مجاهدین] پشت کامپیوتر گفت:اعضای سازمان [مجاهدین] در آلبانی در تعداد زیاد با لباس‌های غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید برده اند.
حمید بعیدی نژاد سفیر ما در لندن در کانال تلگرامی خود نوشت: اعضای سازمان [مجاهدین] در پادگان اشرف در آلبانی در تعداد زیاد با لباس‌های غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید برده اند که عبارتند از کامپیوترهای سوپر مدرنی که از طریق آنان برای مسموم کردن افکار عمومی به صورت وسیع به دروغ پردازی و جعل خبر می پردازد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نسبت به افشای  یک  اختلاس سه میلیارد دلاری توسط باند پاسدار شمخانی در پرونده  مؤسسه غارتگر  «ایران‌مال» متعلق به سپاه پاسداران  واکنش نشان داد و این افشاگری را به مجاهدین نسبت دادند

در چند روز گذشته با تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و اتخاذ تمهیدات مختلف برای مقابله با این ویروس در بخش های دولتی و خصوصی اخباری درباره کمک های مردمی و نیز از سوی افراد مشخص شنیده می شود. در عین حال به نظر می آید [مجاهدین] در این فضا ساکت ننشستند و دست به انتشار اخباری کذب در این رابطه و اتهام زنی به مسوولان کشور زده اند. از جمله انتشار این خبر است مبنی بر اینکه بخش عظیمی از این بودجه به صورت دلاری به عنوان اجاره پارکینگ و سوله نمایشگاهی «ایران مال» و به بهانه تجهیز این پارکینگ و سوله به علی انصاری پرداخت شده است.
در روزهای گذشته علی انصاری با انتشار ویدیوهایی اعلام کرد بخشی از مرکز ایران مال برای استفاده بخش های درمانی کشور تجهیز شده است. به نظر می آید آلبانی نشینان با همراهی و حمایت حامیان اصلی آنها آمریکا سعی در انحراف افکار عمومی کشور در شرایط بحرانی کنونی دارند.
افشای این فساد سه میلیاردی درجریان جنگ گرگهای درون رژیم در بحبوحه جان باختن مردم  بر اثر کرونا  و در شرایطی است که رژیم آخوندی از تأمین اولیه ترین تجهیزات و مواد مورد نیاز برای مقابله با شیوع کرونا سر باز می زند.

برملاشدن اختلاس سه میلیارد دلاری شمخانی درجنگ گرگها
در بحبوحه محرومیت مردم از حداقل تجهیزات مقابله با کرونا

غیظ بی دنده وترمز آخوندها از روشنگریهای مجاهدین:
به نظر می آید آلبانی نشینان سعی در انحراف افکار عمومی کشور
در شرایط بحرانی کنونی دارند

درپی برملاشدن یک اختلاس سه میلیارد دلاری درجنگ گرگها در رابطه با تجهیزات پزشکی آنهم در شرایطی که رژیم از تأمین تامین اولیه ترین تجهیزات و مواد مورد نیاز مردم در مقابله با کرونا خود داری می کند، خبرگزاری حکومتی ایسنا زیرعنوان «بودجه “ایران‌مال” برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی از کجا آمده است؟»،نوشت:
برخی خبرها «به دنبال القای این مطلب هستند که سه میلیارد دلار به بهانه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ از صندوق ذخیره ارزی و به پیشنهاد شورای عالی امنیت ملی،علی شمخانی برداشت شده و بخش زیادی از این بودجه به علی انصاری مالک ایران مال تحویل داده شده است.
این خبرگزاری حکومتی مدعی شد این خبر صحت ندارد و افزود:
به نظر می آید آلبانی نشینان سعی در انحراف افکار عمومی کشور در شرایط بحرانی کنونی دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر