۱۳۹۸ اسفند ۲۹, پنجشنبه

بیش‌از ۶۴۰۰نفر جانباختگان کرونا در‌۱۹۶شهر ، گزارش سازمان مجاهدین خلق ایران

آمار هموطنان جان باخته در فاجعه کرونا در ۱۹۶ شهر از ۶۴۰۰ نفر بیشتر شده است

بیش‌از ۶۴۰۰نفر جانباختگان کرونا در‌۱۹۶شهر

اغتشاش و آشوب در سراپای رژیم، غیبت مقامات محلی در قم و اصفهان و بی‌جواب ماندن مراجعات

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز، چهارشنبه ۲۷ اسفند اعلام کرد شمار جانباختگان فاجعه کرونا در ۱۹۶ شهر در۳۱ استان از ۶۴۰۰ تن بیشتر شده است. شمار قربانیان در قم به ۷۹۰، در تهران به ۸۰۰ ،در گیلان به ۷۶۳ ، در اصفهان به ۶۲۰، در  خراسان به۵۸۱، در مازندران به ۵۳۰ ، در گلستان به ۳۹۳، در خوزستان به ۲۰۷  و در همدان به ۲۰۴ نفر رسیده که باید به سایر استانها افزوده شود.
فاکت‌ها و گزارش‌های شهر قم حاکی از سیر صعودی آمار قربانیان است و برخلاف تبلیغات رژیم شیب نزولی ندارد. سردخانه‌ها و غسالخانه‌ها با تراکم مواجه هستند و مردم علناً به خامنه‌ای به‌عنوان مسبب این بحران دشنام می‌دهند. بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده‌اند.
در قم و اصفهان و برخی دیگر از شهرهای کرونا زده، مقامات محلی تا آنجا که می‌توانند در محل کار حاضر نمی‌شوند و افراد دست چندم را بجای خود گذاشته و شهر را ترک کرده‌اند. اغلب تماس‌ها با استانداری و فرمانداری و شهرداری و دوایر دیگر حکومتی بی‌پاسخ می‌ماند و کسی نیست که جواب بدهد. این وضعیت حاکی از اغتشاش و آشوب روبه رشد در سراپای رژیم است.
این در حالی است که سردمداران حکومت از بروز شورش و اغتشاش در تهران و شهرهایی مانند قم و اصفهان و مشهد و بخصوص مناطق حاشیه شهرها بسیار نگران هستند و در گفتگوهای خصوصی تصریح می‌کنند که «قطعاً در آینده مناطقی مانند شهر ری و اسلامشهر و اکبرآباد شلوغ خواهد شد. آن‌ها حتی الکل و دستکش نمی‌توانند بخرند».
درحالی‌که دامنه بحران کرونا در اثر ضعف ساختاری و ماهوی رژیم آخوندی هرروز وسیع‌تر می‌شود، روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع که قبلاً گفته بود بحران در شنبه ۱۷ اسفند تمام می‌شود، امروز گفت: « در قم و گیلان دو شهری که سخت‌ترین شهرهای ما بود از پیک عبور کردیم» و در گیلان «۲۰ درصد تخت‌های بیمارستانی خالی است»!
آخوند شیاد با وقاحت افزود: «الآن تهران را با لندن، برلین، پاریس مقایسه کنید …ببینید قفسه فروشگاه‌های آن‌ها خالی شد. برای یک‌تکه دستمال‌کاغذی بین دو نفر دعوا شد، مردم برای مواد غذایی ناراحت و نگران هستند و بیمارستان‌هایشان اعلام می‌کنند ما جانداریم اما ما به‌رغم این شرایط تأمین کردیم».
این در حالی است که علیرضا زالی سرکرده عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: «تصویر واقعی بیمارستان‌های ما را ندارند، درحالی‌که اگر حجم بیماران بستری و بیماران بدحال را مشاهده کنند، متوجه عمق ماجرا می‌شوند». هم‌زمان نماینده وزارت بهداری دولت روحانی اذعان کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ نفر فوت کرده‌اند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۸ مارس ۲۰۲۰)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر