۱۳۹۹ فروردین ۲۳, شنبه

وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران رژیم درکلیپ‌ها و سایت‌های بسیج، سپاه و اطلاعات آخوندی و ازطریق مزدوران خارج‌کشوری می‌خواهد به‌مخاطبان خود چنین القا کند که آمار مقاومت معتبر نیست تا برای آمار دروغین‌خود جا بازکند

وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران

وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران

اطلاعات منفور آخوندها
زیر ضرب ”توپخانه“ روشنگریهای مجاهدین در باره کرونا،
مزدوران هراسان‌را با خواب‌های پنبه‌دانه‌ای تسلی می‌دهد

اطلاعات آخوندی-۱۴ فروردین ۹۹:
کرونا وارد مقر مجاهدین در آلبانی شده
شاید در طول سال های اخیر هیچ واقعه ای چون کرونا
موجودیت گروهک مجاهدین را با خطر جدی روبه‌رو نکرده باشد!

وقتی توپخانه
ویروس پراکنی دروغ و تهمت و شایعه مجاهدین ۲۴ ساعته کار می کرد
تا مردم را به جان همدیگر بیاندازد
گمان نمی کردند ویروس سراغ خودشان هم خواهد رفت!

پدرخوانده‌های آنها
خصوصاً فرانسویها و آمریکاییها نیز دچار بحران شده‌اند!!

اطلاعات آخوندها سرانجام به‌گفته خود، زیرضرب ”توپخانه“ روشنگریهای مجاهدین کف‌بردهان آورده و برای تسلی‌دادن مزدورانی که بازهم به‌قول خودش برای زنده ماندن به جان یکدیگر افتاده اند، چاره ای جز این نیافته است که به تلافی آمار و ارقام و اسناد افشا شده از سوی مقاومت ایران به نقل از کارشناسان ابله وزارتی چنین بنویسد:
شاید در طول سال های اخیر هیچ واقعه ای چون کرونا موجودیت گروهک را با خطر جدی روبه رو نکرده باشد.ویروس کرونا چند وقتی است وارد مقر فرقه مجاهدین در آلبانی شده و خبرها حکایت از شیوع «کووید ۱۹» در میان اعضای فرقه تروریستی رجوی دارد… منافقین در حالی با بحران کرونا روبه رو هستند که پدرخوانده های آنها خصوصا فرانسوی ها و آمریکایی ها خود نیز دچار بحران شده اند. وقتی که توپخانه ویروس پراکنی دروغ و تهمت و شایعه مجاهدین برای ترساندن مردم، ۲۴ ساعته کار می کرد تا مردم را برای زنده ماندن به جان همدیگر بیاندازد، گمان نمی کردند این ویروس سراغ خودشان هم خواهد رفت!
یادآوری میکنیم که در روز ۱۱ فروردین دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد :
رژیم آخوندی که تاب روشنگریها و آمار و ارقام ارائه شده از سوی مقاومت ایران را ندارد، از بیان حقایق به‌ستوه آمده به‌هر دری میکوبد تا گریبان خلاص کند. از جمله در کلیپ‌ها و سایتهای بسیج و سپاه، و اطلاعات آخوندی، از طریق مزدوران خارج کشوری خود میگوید، دلیل اخراج پزشکان بدون مرز از ایران سخنرانیهای دکتر برنارد کوشنر بنیانگذار پزشکان بدون مرز و وزیرخارجه سابق فرانسه، در گردهمایی های مقاومت ایران است (مزدور خدابنده گرداننده اینترلینک– ۲۸ مارس ۲۰۲۰).
وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران
اطلاعات آخوندی همچنین از طریق مزدوران خود در خارج کشور آمار ارائه شده توسط مجاهدین را «حقه‌بازی و فریبکاری» و ۵ برابر کردن آمار رژیم قلمداد کرده است (مزدور مصداقی گرداننده پژواک اطلاعات آخوندی-۲۸ مارس ۲۰۲۰).

وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران

وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران
وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران
وزارت اطلاعات منفور آخوندها زیرضرب «توپخانه» روشنگری‌های مجاهدین درباره کرونا درایران
بنظر میرسد کارشناسان کف‌بردهان وزارتی، در خبرگزاری اطلاعات آخوندها در روز ۱۴ فروردین۹۹ وقتی وارد شده اند که ادعای مزدوران خارج کشوری افاقه نکرده است.
ادعای مزدوری به‌نام مصداقی ،که گوئیا مجاهدین آمار رژیم را میگیرند و سپس با مضرب ۵ که نماینده سازمان بهداشت جهانی پس از بازگشت از سفرش به ایران گفته بود ، ضربدر ۵ میکنند، در شرایطی است که اظهارات نماینده بهداشت جهانی مربوط به شامگاه ۲۶ اسفند۹۸ است. در حالیکه آمار و ارقام ارائه شده در اطلاعیه های دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۲۶ روز قبل از آن یعنی از اول اسفند ۹۸ آغاز شده است. به عنوان نمونه در ۱۳ اسفند۹۸ رژیم مدعی بود فقط ۷۷ نفر در اثر کرونا درگذشته‌اند. درهمین تاریخ اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت با استناد به گزارش سازمان مجاهدین خلق ایران از داخل کشور شمار جانباختگان را ۱۲۰۰ نفر اعلام کردکه ۱۵ و نیم برابر آمار رژیم است.
رژیم به‌این وسیله می خواهد به‌مخاطبان خود در داخل و خارج از ایران چنین القا کند که آمار مقاومت معتبر نیست تا برای آمار دروغین خود جا باز کند.
همچنانکه در ۱۱فروردین۹۹ در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران آمده بود:
«انکار و مخفی نگهداشتن آمار واقعی، از جمله شهیدان قیام آبان ۹۸ و شهیدان قتل عام زندانیان در سال ۶۷ شیوه شناخته شده وزارت اطلاعات و مستخدمان آن برای کاستن از بار جنایت علیه بشریت و فرار از عدالت است».

فاکس نیوز :
شورای ملی مقاومت اسنادی منتشر کرد
حاکی از آن‌که رژیم ایران دراواخر ژانویه
هفته ها زودتر از آن‌چه توسط مقامات اعلام شده
چندین مورد بیماری داشته است
شورا می‌گوید تعداد جانباختگان بالای ۱۵۰۰۰ نفر است

فاکس نیوز: اسناد شورای ملی مقاومت ایران نشان می‌دهد رژیم ایران هفته‌ها زودتر از کرونا اطلاع داشته‌است

فاکس نیوز ۱۴فرودین گزارش داد:
رژیم ایران گفته است ویروس کرونا برای اولین بار در ۳۰بهمن کشور را گرفتار کرد. این ویروس به زودی طی هفته های بعد در سراسر کشور پراکنده شد. اما شورای ملی مقاومت ایران، این هفته اسنادی را منتشر کرد که حاکی است رژیم ایران در اواخر ژانویه، هفته ها زودتر از آنچه توسط مقامهای رژیم اعلام شده است، چندین مورد این بیماری را داشته اند. آخرین اسناد شامل گزارشهای مأموریت سازمان اورژانس کشور است، که دارای آرم وزارت بهداشت است و چندین مورد مشکوک به ویروس، همگی از سفارت چین در تهران، را بیان می کند. در آن موارد، این گزارش ها ذکر میکنند که آنها علائم ویروس کرونا را نشان داده اند و همکارانشان نیز دارای علائم بوده‌اند. به گفته شورای ملی مقاومت یکی از این اسناد، یک زن ۳۷ ساله با علائم سرفه و سرماخوردگی بود. این سند به تاریخ ۸بهمن بود. بر اساس این مدرک، “او می گوید که در سفارت چین (در تهران) کار می کند، و همکارانش علائم بیماری ویروس کرونا را داشته‌اند. او در بیمارستان بستری شده است. علائم حیاتی بررسی شد. آزمایش عصب شناسی طبیعی است. اقدامات اولیه انجام شد، و وی به مراکز درمانی منتقل شد “. این اطلاعات شورای ملی مقاومت ادعاهای مقامات رژیم ایران را رد می کند. این رژیم در اوایل فوریه – اواسط بهمن وجود هرگونه بیماری ویروس کرونا در کشور را انکار می کرد. شورای ملی مقاومت می گوید علت این سانسور رژیم ایران تلاش برای آوردن نفرات پای صندوقهای انتخاباتش در اسفند بود که اپوزیسیون به تحریم آن فراخوان داده بود. محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت، ” اسناد نشان می دهد برخلاف دروغها و لاپوشانیهای رژیم، و خامنه ای و روحانی، رژیم حداقل سه هفته قبل از علنی کردن کرونا، از شیوع ویروس در ایران اطلاع داشت”اما برای کشاندن جمعیت به راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات تقلبی مجلس در ۲اسفند، حقایق را پنهان کردند.” وی گفت، “این امر عمیقا روشن می کند که ایمنی، سلامتی و زندگی مردم ایران برای فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران هیچ اهمیتی ندارد. تنها چیزی که آخوندها به آن اهمیت می دهند، حفظ حکومت فاسد و جنایتکارشان است “. فاکس نیوز درگزارش خود افزود : تلویزیون دولتی ایران روز یکشنبه در گزارشی از جان باختن ۱۲۳ نفر دیگر خبر داد، که تعداد کل آمار درگذشتگان ایران از میان ۳۸۳۰۹ مورد تأیید شده ابتلا به بیماری به ۲۶۰۰ نفر رسید.اما شورای ملی مقاومت می گوید تعداد جانباختگان بالای ۱۵۰۰۰ نفر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر