۱۴۰۱ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

کنفرانس آنلاین افطار همبستگی؛ «نه به جنگ‌طلبی نه به بنیادگرایی» - لندن - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

طاهر بومدرا- مدیر بنیاد عدالت برای قربانیان قتل عام ۱۳۶۷

سازمان مجاهدین خلق ایران علیه دیکتاتوری و استبداد ایستادگی کرده است. مجاهدین به سختی تلاش کرده اند تا به مبارزه شان برای حقوق بشر ادامه بدهند.

در حالیکه مجاهدین برای حقوق بشر مبارزه می کنند. رژیم حاکم بر ایران مردم را اعدام می کند.

رژیم آخوندها حاضر نیست قوانین بین المللی را به رسمیت بشناسد. سازمان مجاهدین خلق ایران برای برقراری آزادی و برابری مبارزه می کند.

سازمان مجاهدین در برگزاری همین کنفرانس برابری زنان و مردان را نشان داده است. من در اشرف با سازمان مجاهدین خلق ایران کار کردم. افتخار می کنم به دوستی با مجاهدین.

من دیدم که مجاهدین چطور همبستگی کردند با مردمی که اطرافشان بودند. این همبستگی را در سراسر جهان ما دیدیم. مجاهدین خیلی درد و رنج کشیدند ولی خیلی دستاورد داشتند.

خیلی افتخار می کنم که دوست سازمان مجاهدین هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر