۱۴۰۲ بهمن ۵, پنجشنبه

پست برادر مجاهد حسین داعی الاسلام:

مزدور نفوذی روی دست شکنجه گران و ساواکی ها بلند میشود: کارشناس اطلاعات منفور آخوندها محمد صادق کوشکی روز ۱۱ دی۱۴۰۲  به همشهری آنلاین گفت:‌ «روند سازمان این است که نوجوان‌ها و جوان‌های عادی را جذب کند و سازمان کماکان این رویه را دارد و افراد را جذب می‌کند.».

وی در پاسخ به اینکه آیا این جوانان در قبال اقداماتی مانند شعار نویسی پولی دریافت می کردند گفت: «نه! نکته همین جاست که در قبال این حرکت‌ها باید از جیب خودشان هزینه می‌کردند. سازمان پول نمی‌دهد.».

اما مزدور نفوذی مصداقی که نمی توانست غیظ و کین حیوانی خود را از حمایت گسترده ایرانیان آزاده در داخل و خارج از مجاهدین و کانون‌های شورشی در کارزار با شکوه همیاری پنهان کند، روی دست شکنجه گران بلند شد و در «اطلاعات تی وی» گفت «کانون‌های شورشی همه‌اش دروغه».

او که چشم انداز سرنگونی خامنه‌ای در باتلاق جنایت و جنگ افروزی را بخوبی حس می‌کند، این بار روی دست ساواکی‌ها هم بلند شده و میگوید:‌ «با همه انتقاداتی که به شاه دارم شاه را یک سر و گردن که نه، چند سر و گردن از همه اپوزیسیونش جلوتر می بینم».

البته همه می دانند که هدف اصلی مزدور نفوذی از مجیزگویی‌های تهوع آور این است که بگوید مزدور آخوندها نیست بلکه شاه پرست است.

هر چند با رو شدن هم جبهگی و اتحاد عمل شاه و شیخ این بازی هم دیگر سودی ندارد و لو رفته است.

#قیام_تا_سرنگونی

#نه_شاه_نه_شیخ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر