۱۳۹۴ بهمن ۲۹, پنجشنبه

بحران راس نظام بر سر نمایش انتخابات و هژمونی خامنه ای

بحران راس نظام بر سر نمایش انتخابات و هژمونی خامنه ای

 تاكید آخوند روحانی بر نقش خبرگان بر نظارت و عزل ولی فقیه،آخوند روحانی: خبرگان مجلسی است که اگر زمانی لازم باشد رهبری را از سمت رهبری برکنار می‌کند.
آخوند روحانی  در نطق خود برای نمایش  انتخابات خبرگان گفت: برای انتخاب رهبری در شرایطی که نیاز باشد هیچ راهی   جز از طریق مجلس خبرگان وجود ندارد.  مردم  باید  بدانند مجلس خبرگان هم مجلسی است که رهبری انتخاب می‌کند و هم مجلسی است که بر صفات رهبری به طور مداوم نظارت می‌کند و هم خدای ناکرده اگر زمانی لازم باشد رهبری را از سمت رهبری برکنار می‌کند... باید برای روز مبادا فکر کنیم.
در هراس از فوران خشم مردم در جریان جنگ گرگها بر سر نمایش انتخابات، روزنامه حکومتی رسالت با حمله به باند رفسنجانی و روحانی نوشت: هنر این افراد هماهنگی با آهنگ آمریکاست و می‌کوشند با حمله به شورای نگهبان، صدا و سیما، قوه قضاییه، سپاه پاسداران و امثال آن، روحیه لجبازی و بروز عکس‌العمل را در جامعه ایجاد کنند و با سوار شدن بر موج لجاجت مردم، در انتخابات پیروز شوند.
روزنامه باند دلواپسان به نام وطن امروز نیز با حمله به رفسنجانی نوشت: در تبلیغ خود در تلویزیون، سخن از به خطر افتادن اسلام و جمهوریت در سالهای اخیر بر زبان بیاورند! 
این روزنامه افزود این افراد در سال 88 با نافرمانی علیه ولایت فقیه علیه برخاستند.  بنابراین صف‌بندی جدید به پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به 6سال قبل نیاز دارد.
سخنگوی قوه قضاییه رژیم جمع آوری بنرهای انتخاباتی رفسنجانی را توسط نیروی انتظامی مورد تأیید قرار داد.
آخوند محسنی اژه ای در پاسخ به سؤالی در این باره گفت: ”در 22 بهمن وانتی را پر از بنر مشخص کردند که دارای محتوای خلاف قانون بود و می‌خواستند آنها را توزیع کنند که نیروی انتظامی جلوی آن را گرفته است“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر