۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

جنايت ديگر توسط حكومت جرم و جنايت عليه ورزشكاران 

بازیکن تیم ملی والیبال ایران به قتل رسید!

بازیکن-تیم-ملی-والیبال-ایران-به-قتل-رسید
وب سایت رسمی برنامه نود- از دیشب خبرهای ضد و نقیض درباره قتل یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال بانوان منتشر می شد اما منبعی نبود که آن را تایید کند.
به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این بازیکن تیم ملی جوانان والیبال در شمال کشور و در شهر نکا، به قتل رسیده و حالا پرونده جدیدی در این باره باز شده است.
ماجرا از این قرار بوده که این بازیکن تیم ملی بانوان، برای خرید داروهای توان افزا به آپارتمانی در شهر نکا می رود اما کسی که قصد داشته داورها را به وی بفروشد، نقشه های شیطانی در سر داشته و به قصد فریب، این بازیکن را به آپارتمانش کشانده است. در هر حال بازیکن تیم ملی والیبال ایران متوجه این نقشه می شود و با داد و هوار قصد فرار از دست جوان را دارد.
حتی مردم منطقه مهرآباد متوجه این ماجرا می شوند و با شنیدن فریادهای این دختر جوان اطراف این آپارتمان جمع می شوند اما به یکباره با صحنه ای عجیب مواجه می شوند. اینکه بازیکن تیم ملی بانوان از ساختمان خودش را به پایین پرت می کند و پیکر نیمه جان او اهالی منطقه مهرآباد را شوکه می کند.
با آمدن آمبولانس و انتقال این دختر جوان به بیمارستانی در نکا، به جهت اینکه خون زیادی از وی رفته بود و امکانات بیمارستان نکا نمی توانسته پاسخگوی مصدومیت شدید این دختر ملی پوش باشد، او را به بیمارستانی در ساری منتقل می کنند اما تلاشها در ساری هم کارگر نمی افتد و این دختر ملی پوش جان به جان آفرین تسلیم می کند.
پلیس جنایی مازندران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و همانجا متوجه شدند که قربانی از والیبالیستهای معروف استان مازندران بوده و در تیم ملی جوانان والیبال حضور داشته است. فائزه قاضی پور نام این بازیکن است که طبق تحقیقات پلیس، روز قتل به همراه یک مرد جوان به آپارتمان محل حادثه رفته است. تحقیقات درباره صاحب آپارتمان و این جوان ناشناس که احتمالا فروشنده مواد نیروزا بوده در دستور کار مأموران آگاهی شهرستان نکا قرار گرفته است.
ظاهرا این جوان یکی از معروف ترین افراد در استان مازندران و شمال کشور بوده که برای ورزشکاران مواد نیروزا و مکمل تهیه می کرده است و خوشبختانه در کمتر از ۲۴ ساعت وی بازداشت شده است و حالا تحت بازجویی است.
در هر حال آنطور که خبر آمده وی در بازجویی هایش گفته که در جریان فروش داروها با قربانی آشنا شده و به بهانه اینکه می خواسته پسر معلولش را به وی نشان دهد، بازیکن تیم ملی را به طبقه ۵ یک آپارتمان در شهرستان نکا کشانده است.
ظاهرا زمانی که بازیکن ملی پوش متوجه نیت فروشنده شده به بهانه اینکه می خواهد با موبایلش صحبت کند روی تراس آپارتمان رفت و خودش را به پایین پرت کرده است.
برنامه و سایت برنامه نود، درگذشت ملی پوش تیم ملی والیبال را به خانواده آن مرحوم و اهالی والیبال به خصوص جامعه والیبال بانوان ایران تسلیت می گوید.
فدراسیون والیبال در پیامی درگذشت این والیبالیست جوان را به دلیل سقوط از ساختمان تسلیت گفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر