۱۳۹۵ فروردین ۱۲, پنجشنبه

دستگیری یک جاسوس وزارت اطلاعات رژیم ایران در عربستان سعودی

وزارت کشور عربستان

وزارت کشور عربستان

روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی خبر داد یکی از عوامل اطلاعات رژیم ایران در عربستان، مشغول شناسایی مقامهای این کشور و محل ترد‌د آنها، برای انجام اقدامات تروریستی بوده است. این فرد دستگیر شده است.
این روزنامه در شماره روز سه‌شنبه 10فروردین افزود: «سازمان اطلاعات رژیم ایران این فرد را که مزدوری از ”حزب سپاه پاسداران افغانستان“، بوده در داخل رستورانی در نزدیکی یکی از مجتمعهای مسکونی گارد ملی عربستان، برای در آوردن اسامی افسران موجود در آن مجتمع به‌کار گرفت».
اطلاعات رژیم ایران این فرد را عضو گیری کرد تا به‌عنوان یک شهروند در مراسم حج شرکت کند و از وی در کشف محل اقامت مقامهای بلندپایه در هنگام مراسم حج و مسیرهای رمی جمرات استفاده کند.

یکی دیگر از اتهامات وی سفر به ایران و شرکت د‌ر17 جلسه با عوامل وزارت اطلاعات و درآوردن اسامی افسرانی بوده است که در محل مسکونی گارد ملی، به رستوران محل کار او تردد داشتند. این جاسوس هم‌چنین بارها با یکی از عوامل وزارت اطلاعات رژیم ایران برای اجرای دستورات دیدار کرده است.

وزارت اطلاعات رژیم ایران بعداً از این فرد می‌خواهد تماسهایش را به‌طور کامل قطع کند و به سفارت رژیم ایران در عربستان نیز مراجعه نکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر