۱۳۹۵ خرداد ۱۶, یکشنبه

حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی آخوندی فاجعه‌یی در محیط ورزش ایران آفرید

زیر مجموعه: ROOT دسته: مهمترين خبرها نوشته شده توسط همبستگي ملي
حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی آخوندی فاجعه‌یی در محیط ورزش ایران آفرید
آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران که مردم ایران را برده و اسیر خود انگاشته‌اند، طی حاکمیت ننگین سی و هفت ساله خود، کشورمان را با افکار ارتجاعی و پوسیده خود دهها سال عقب برده‌اند. آنها در استادیومهای ورزشی به‌طور ناجوانمردانه به علاقمندان به ورزش توهین و بی‌حرمتی می‌کنند تا از این طریق با ایجاد ترس در بین جوانان آنها را از ضدیت و مبارزه با رژیم خود بازدارند.
مأموران سرکوبگر رژیم، ۲۶ ن از هموطنان تبریزی را که روز ۲۹ آبان  ۱۳۹۴ در جریان مسابقه فوتبال تیمهای تراکتورسازی و سیاه جامگان، به برنامه فتیله تلویزیون رژیم که توهین آشکار و بی ادبانه به هم میهنان ترک بود اعتراض کرده بودند را دستگیر نموده و به زندان منتقل کردند. آنگاه در یک محاکمه فرمایشی در بیدادگاه رژیم در تبریز تحت ریاست قاضی جنایتکار محمد علی پیری این هموطنان به شلاق، جریمه و زندان محکوم شدند.
حکم شلاق ٢٦ نفر در تبریز در حالی صادر می‌شود که حکم شلاق ۳۵ دانشجوی دختر و پسر در قزوین با محکومیت گسترده بین‌المللی روبه‌رو شده و کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد نیز آن را محکوم کرد.
هم‌میهنان عزیز!
 اوضاع اقتصادی و فقر روزافزون مردم هر روز بیش از پیش جان اکثر مردم را به خطر انداخته، دزدیهای میلیاردی سردمداران هر روز بیشتر فاش می‌شود، بی‌قانونی و بی‌حرمتی به جان و مال و ناموس مردم توسط مزدوران این حکومت ضد مردمی بیداد می‌کند و جامعه در حال انفجار است. رژیم با شلاق و شکنجه و اعدام می‌خواهد قدرتنمایی کند تا مردم را به سکوت وادارد. وظیفه انسانی و شرف ملی ماست که دست در دست هم داده این جنایتکاران را به دست خودمان به زباله دان تاریخ بریزیم.
جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد باید محکم تر از هر زمان دیگر این رژیم وحشی و درمانده را بخاطر جنایاتش علیه مردم ایران محکوم کنند و از حقوق و آزادیهای فردی و اجتماعی مردم ایران دفاع نمایند.

مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۳ ژوئن ۲۰۱۶)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر