۱۳۹۸ مرداد ۱۳, یکشنبه

واشنگتن فری بیکن: آمریکا ظریف را به‌عنوان یک کار چاق کن تروریست تحریم کرد

  • 1398/05/12
ظریف کار چاق کن خامنه‌ای
واشنگتن فری بیکن نوشت: دولت ترامپ ظریف را به‌عنوان یک کار چاق کن تروریست تحریم کرد. دولت دونالد ترامپ، ظریف را در تمامی لیستهای سیاه بین‌المللی ایالات متحده قرار داده است. دولت آمریکا از این لیست‌گذاری برای منزوی کردن افراد نام گذاری شده استفاده می‌کند.
یک مقام ارشد دولت ترامپ گفت: دفتر ظریف به‌عنوان امتداد دفتر خامنه‌ای و سپاه پاسداران، که یک سازمان تروریستی خارجی نامگذاری شده است، فعالیت می‌کند.

واشنگتن فری بیکن به‌ نقل از یک مقام ارشد آمریکا افزود: روز چهارشنبه دولت ترامپ تحریم‌هایی را علیه جواد ظریف اعمال کرد و به‌طور رسمی او را به‌عنوان یک فعال کننده تروریست معرفی کرد و تمام املاک و داراییها و سرمایه‌گذاریهای او در ایالات متحده را در لیست سیاه قرار داد.

فری بیکن با اشاره به بیانیه خزانه‌داری آمریکا افزود:
وزیر خزانه‌داری استیون منوچین بیانیه‌یی درباره‌ٔ تحریم (ظریف) صادر کرد. 
جواد ظریف دستور کار خودسرانه ولی‌فقیه ایران را اجرا می‌کند، و سخنگوی اصلی رژیم در سراسر جهان است.
منوچین گفت، ایالات متحده پیام روشنی به رژیم ایران می‌فرستد که رفتار اخیر این کشور کاملاً غیرقابل قبول است. 
جواد ظریف تبلیغات و دروغپراکنی این رژیم را از طریق این رسانه‌ها در سراسر جهان پخش می‌کند.
این منبع با اشاره به بیانیه "اوفک" نوشت: "در حالی که (دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری) اوفک در حال اقدام علیه ظریف تحت قانون EO ۱۳۸۷۶بر اساس اختیارات جدید است، اطلاعات اضافی بیان گر این موضوع هستند که جواد ظریف بر وزارت‌خارجه‌ای نظارت می‌کند که با یکی از شریر ترین نهادهای دولتی رژیم ایران، (یعنی) نیروی سپاه قدس (IRGC-QF) همکاری می‌کند.) که پیشاپیش به‌دلیل تروریسم و مقامات حقوق‌بشر نام گذاری شده است.
مقامات ارشد وزارت امور خارجه ایران به‌دنبال ایجاد تسهیلاتی در آزاد کردن دو (افسر عملیاتی نیروی قدس) IRGC-QF از یک کشور خارجی با پرداخت (رشوه) به مقامات قضایی (این کشور) خارجی بودند.

وزیر امور خارجه مایک پومپئو در بیانیه‌یی گفت: "وزارت‌خارجه رژیم ایران صرفاً بازوی دیپلماتیک جمهوری اسلامی نیست بلکه وسیله‌ای برای پیشبرد بسیاری از سیاست‌های بی‌ثبات کننده ولی‌فقیه این رژیم است."
"ظریف وزیر خارجه و وزارت‌خارجه‌ای که به‌وسیله او اداره می‌شود، دستوراتشان را از سوی ولی‌فقیه و دفتر او دریافت می‌کنند. وزیر امور خارجه ظریف یک عامل اصلی پیش برنده سیاست‌های خامنه‌ای در سراسر منطقه و جهان است. نام گذاری امروز جواد ظریف بازتاب این واقعیت است."
مقام آمریکایی گفت ظریف مدافع اذیت و آزار مردم ایران توسط این رژیم بوده و به‌عنوان کارچاق کن[خامنه‌ای] عمل کرده است.
این اقدام بر اساس تحریم‌های قبلی صادر شده توسط دولت ترامپ با هدف قرار دادن علی خامنه‌ای رهبر رژیم ایران و متحدان دولت وی است.
یک مقام بلندپایه دیگر دولت ترامپ گفت: "این فرمان اجرایی در پرتو اقدامات رژیم ایران و نیروهای نیابتی تحت حمایت آن به‌ویژه کسانی که برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه، ترویج تروریسم بین‌المللی و پیشبرد برنامه موشکی بالستیک و اقدامات غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز در داخل و خارج از آبهای بین‌المللی از جمله هدف قرار دادن کشتیهای غیرنظامی توسط رئیس‌جمهور به امضا رسیده‌اند. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر