۱۳۹۸ مرداد ۱۸, جمعه

عقده‌گشایی خامنه‌ای و سایت ولی‌فقیه ارتجاع رو به آمریکا علیه مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

  • 1398/05/17
سایت خامنه‌ای - مریم رجوی بر روی یکی از تانکهای ارتش آزادیبخش - قرارگاه اشرف - سال ۱۳۷۷
خامنه‌ای در سایت خود برای فهماندن به آمریکا که مشکل اصلی او و رژیمش چیست، با انتشار عکسی از خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بر روی یکی از تانکهای ارتش آزادیبخش در قرارگاه اشرف در سال ۱۳۷۷ به عقده‌گشایی علیه مجاهدین پرداخته و با یادآوری ترهات پیشین خود در این زمینه نوشته است، غرب حامی تروریستهای مجاهد است.
در سایت ولی فقیه ارتجاع آمده است:
«ادعا می‌کردند با تروریسم مخالفیم؛ امروز در منطقه ما و در بسیاری از نقاط دنیا با تروریستها هم‌پیمان می‌شوند، با تروریستها می‌روند می‌نشینند و قرار و مدار می‌گذارند، پول می‌دهند، اسلحه می‌دهند که بروند کارهای تروریستی انجام دهند! گروه مجاهدین را که خودشان به ترور هزاران نفر در کشور اعتراف کردند، زیر چتر حمایت قرار می‌دهند؛ به‌قول خودشان از لیست سیاه خودشان خارج می‌کنند!»
ولی‌فقیه ارتجاع با کپی‌برداری از شاه یادآوری می‌کند که ۶سال پیش نیز در تیر ۱۳۹۴(چند روز قبل از امضا برجام) گفته است:
«گروه مجاهدین خلق که نسخه‌ٔ بدل گروه‌های مارکسیستی بود؛ اسمشان اسلامی بود، باطنشان، تفکّرشان، ایدئولوژی‌شان، همه‌ٔ نوشته‌هایشان مارکسیستی محض بود. ما در اسلام این را نداریم».
خامنه‌ای با نقل‌قول دیگری از اظهارات پیشین خود درباره مجاهدین، آمریکا و اروپا را با سخافت به صداقت در مبارزه با تروریسم فراخوانده و با ترس و سوته‌دلی خطاب به آمریکا و اروپا شکوه و شکایت می‌کند که:
« وقتی دولتی مثل آمریکا یا بعضی از کشورهای اروپایی، از گروه‌های تروریستی... حمایت می‌کنند و آنها را در کشورهای خود راه می‌دهند و پناهنده‌ٔ سیاسی قلمداد می‌کنند، نمی‌توانند در ادعای مبارزه با تروریسم صادق باشند. اینها مروج تروریسم هستند و تروریستها را برای تحقق مقاصد شوم، در دامان خویش تربیت می‌کنند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر