۱۴۰۲ دی ۸, جمعه

سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای: سیدرضی موسوی بعد از حاج قاسم فرمانده نیروی قدس قاآنی را همراهی کرد

 

سرکرده سپاه خامنه‌ای پاسدار سلامی: او بعد از حاج قاسم فرمانده نیروی قدس قاآنی را همراهی کرد و در کنار فرمانده‌یی که مسئولیت میدانی سوریه و لبنان را به‌عهده دارد ماند

رفع و رجوع ناشیانه حرف سخنگوی سپاه برای فرار از عواقب چندوجهی!

سخنگوی سپاه به من گفت این عبارتی که من گفتم قصدم این بود که بگویم نتیجه طبیعی طوفان الاقصی گرفتن بخشی از گرفتن انتقام حاج قاسم بود نه انگیزهٔ آن! بنابراین من رسماً اعلام می‌کنم طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی بود

انصارالله یمن هم مستقل است و خودش تصمیم می‌گیرد! مقاومت عراق هم کاملاً مستقل است و خودش تصمیم می‌گیرد! در لبنان هم حزب‌الله همین‌گونه است!

من اینجا اعلام می‌کنم ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت ساکت نخواهیم بود انتقام‌مان همیشه سخت است ولی انتقامی معادل شهادت سید رضی چیزی جز ازاله رژیم صهیونیستی از صفحه وجود نیست...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر