۱۴۰۲ آذر ۱۶, پنجشنبه

#ایران - رئیسی چه چیزی را می پوشاند؟

 


چرا رئیسی وسط تحویل قانون بودجه موضوع اختلاف را مطرح می‌کند؟

واقعیت این هست که خامنه‌ای با جراحی بخشی از رژیم و کنار گذاشتن اصلاحات‌چی‌ها قیمت سنگینی داد تا رئیسی را بر سر کار بیاورد. خامنه‌ای امیدوار بود با این‌کار رژیمش را یک‌دست کند تا بتواند شرایط انقلابی و قیام را مهار کند. اما بعد از گذشت ۵/۲سال از گماشتن رئیسی به ریاست جمهوری تشتت و اختلاف در درون باند خامنه‌ای بیداد می‌کند.

به همین دلیل نه‌تنها شرایط انقلابی و چشم‌انداز شعله کشیدن دوباره قیام از بین نرفته بلکه روز به روز بر شرایط انقلابی و جوشان جامعه افزوده شده و چشم‌انداز قیام نزدیک و نزدیک‌تر شده است. حالا رئیسی می خواهد برای کسانی‌که در راه تصویب قانون بودجه سنگ‌اندازی خواهند کرد دست بستگی ایجاد کند تا بدون مشکل قانون بودجه تصویب شود.

رئیسی در مجلس گفته است: ما حسرت اینکه روزی ببنید اختلافی بین دولت و مجلس و دستگاه‌های کشور انجام شده است به دل اون‌ها خواهیم گذاشت.

اگر اختلافی درکار نیست چه نیازی به گفتن این حرفهاست؟ ضمن اینکه اختلاف شما چیز پوشیده‌ای نیست، خود خامنه‌ای به شما هشدار داد که دعوا نکنید.

خامنه‌ای در گرداب اختلافات

خامنه‌ای: سران سه قوه با هم همکاری کنند، کارشکنی در کارهمدیگر نکنند

حالا سوال این است: چرا رئیسی وسط تحویل قانون بودجه موضوع اختلاف را مطرح می‌کند؟ علتش این است:

اژه‌ای در همین جلسه در حمایت و پشتیبانی از رئیسی گفت: دشمن دل به ضعف‌ها و کاستی‌های داخل بسته است. ما وقت برای پرداختن به حواشی مختلف نداریم و باید گره از کار مردم باز کنیم.

این که می‌گوید حواشی منظورش همان اختلاف است. واقعیت این است که رئیسی در دو و نیم سال گذشته، نه‌تنها مشکلی از جامعه حل نکرده بلکه اوضاع بدتر هم شده است به‌نحوی که جامعه به بشکه درحال انفجار تبدیل شده است. اژه‌ای هم همین را فهمیده است که می‌گوید فرصت نداریم.

#کانونهای_شورشی

#قيام_تا_سرنگونى

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر