۱۴۰۲ آذر ۲۶, یکشنبه

#ایران - دلایل برگزاری دادگاه نمایشی رژیم آخوندی علیه #مجاهدین

 


می‌پزدازیم به یک موضوع مطرح در این روزها که نحوه مقابله رژیم آخوندی با مجاهدین است.

#مجاهدین_خلق

سالها سیاست اعلام شده رژیم آخوندی در مورد مجاهدین این بود که هر گونه اسم آوردن از مجاهدین حتی با فرهنگ آخوندی ممنوع بود. اینها اصلا وجود خارجی ندارند و کسی هم از آنها اسمی نبرد.

اما  بعد از مدتها خودشان به شکست این سیاست اذعان کردند. برای نمونه سال گذشته  غریب‌آبادی در گفتگو با تلویزیون رژیم به این مسئله اعتراف کرد.

غریب آبادی: الان  سیاستی که جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده و ما در سال۱۴۰۰ یک سیاست  منسجمی را اتخاذ کردیم. این سیاست مبتنی بر این است که باید یک فشار سنگینی  به دولتهایی که مجاهدین را میزبانی می‌کنند وارد بشود.

در  یک برهه‌ای عقیده بر این بود که مجاهدین یک گروهکی‌ است که در واقع دستش  برای همه مردم رو شده و هیچ طرفداری ندارد! همه ماهیت تروریستی‌اش را  می‌شناسند. عملیات‌های تروریستی‌اش را می‌دانند. نیازی نیست که دیگه ما در  واقع اسمی از مجاهدین ببریم، اما ما نظرمان این نیست. از سال۱۴۰۰ در واقع  یک کار بسیار مشترک خوبی آغاز شد. یک فشار سنگینی به کشور‌هایی که میزبان  گروه‌های مجاهدین هستند وارد شد.

غریب  آبادی معاون بین‌الملل قضاییه جلادان افزود: ما در هیچ ملاقاتی نیست با  سفرای کشورهای اروپایی یا هیأتهای کشورهای اروپایی که به قضیه مجاهدین  نپردازیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر