۱۳۹۵ فروردین ۳۰, دوشنبه

انتشار مصاحبه الشرق الاوسط با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در الایام اردن

تاريخ:  1390/2/27

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی

الایام چاپ اردن با انتشار مصاحبه الشرق الاوسط با رئیس‌جمهور برگزیده و فراخوان مریم رجوی به جهان عرب برای قرار گرفتن در کنار مردم و مقاومت ایران نوشت: مریم رجوی با اشاره به «گسستن هسته‌ اصلی» قدرت حکومتی در ایران بین علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد، درگفتگویی در پاریس با الشرق الاوسط تأکید کرد خیزشهای مردمی در خیابانهای تهران خواهان سرنگونی تمامیت رژیم است. زیرا شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» سر می‌دهند.

الایام نوشت: مریم رجوی با اشاره به فعالیتهای نیروهای مقاومت در میان اقشار مختلف مردم ایران گفت: حکومت آخوندها شماری از مجاهدین دستگیر شده در فعالیتهای داخل کشور را اعدام کرده است. این رژیم هم‌چنین فشارهای دیوانه‌واری به اشرف وارد می‌کند و در ازای حمایت از دور دوم نخست‌وزیری نوری مالکی او را برای شکنجه و کشتار ساکنان اشرف به‌کار گرفته است اشرف ۲۸ماه است که تحت محاصره ضدانسانی قرار دارد. درحمله قوای مسلح مالکی در هشتم آوریل با استفاده از ستونهای زرهی ۳۵تن از اعضای مجاهدین در اشرف به‌شهادت رسیدند. این وحشیگری بی‌علت نیست و علتش این است که آخوندها از اعتلای مقاومت درعرصه‌های داخلی و بین‌المللی به‌شدت نگران‌هستند. آنها مجاهدین را نیروی اصلی تغییر در ایران می‌دانند و تلاش آنها برای نابودی برای این است که می‌خواهند موتور تغییر در ایران خاموش شود.
الایام نوشت: مریم رجوی می‌گوید، ارائه چهره اسلام حقیقی و مبتنی بر رحمت و بردباری از سوی مجاهدین، ملاها را با شکست بزرگی در ایران روبه‌رو کرده و آنها نتوانسته‌اند جنایات خود رابا سوء‌استفاده دجالگرانه از اسلام توجیه کنند. این رژیم بدترین دشمن اسلام، و دشمن خلقهای منطقه است. رژیم ملاها در تهران به‌خاطر امواج انقلابهای عربی، به همه ارگانهای سرکوبگر خود آماده‌باش داده و تلاش می‌کند راه قیامهای مشابه در جامعه ایران را سد کند. این رژیم هم‌چنین تلاش می‌کند دخالتهایش را در امور کشورهای خاورمیانه گسترش دهد، زیرا که «هر نسیم آزادی» در منطقه، تهدیدی برای این فاشیسم مذهبی متکی بر سرکوب مطلق است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر