۱۳۹۵ فروردین ۲۰, جمعه

دو نفر از مزدوران نيروي قدس سپاه و وزارت اطلاعات در آلمان دستگير شد



اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران به تاريخ 6آبان 1394 (28اکتبر2015) مبني بر دستگیری یک مزدور اطلاعات آخوندی در آلمان به‌خاطر جاسوسی علیه مجاهدین

محاکمه دو ایرانی در آلمان به اتهام «جاسوسی از مخالفان جمهوری اسلامی»

دستگاه قضایی آلمان دو ایرانی را به اتهام جاسوسی از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی که در تبعید به‌ سرمی‌برند محاکمه می‌کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه ۲۰ فروردین به نقل از دادستانی فدرال آلمان گزارش داد که کیفرخواست میثم. پ ۳۱ ساله و سعید. ر ۳۳ ساله حدود دو هفته قبل در دادگاه برلین صادر شده است.
این گزارش عنوان می‌کند که اما نام کامل این دو نفر به خاطر قوانین آلمان در حوزه حریم خصوصی اعلام نشده است.
به گفته دادستانی آلمان، هر دو متهم زمانی عضو سازمان مجاهدین خلق بوده‌اند.
دادستانی آلمان هچنین اضافه کرده که میثم. پ تا ژانویه ۲۰۱۳ و سعید. ر تا ماه اوت ۲۰۱۴ برای دستگاه‌های اطلاعاتی ایران جاسوسی می‌کرده‌‌اند. ماموریت آن دو نیز گردآوری اطلاعات مربوط به اعضای سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران در آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا عنوان شده است.
سازمان مجاهدین خلق از گروه‌های مسلح مخالف حکومت ایران محسوب می‌شد که به‌ویژه در دهه ۱۳۶۰ وارد درگیری‌های خونین شدیدی با نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی شد.
این گروه تا سال ۲۰۱۲ در فهرست گروه‌های تروریستی دولت آمریکا قرار داشت که در نهایت از این لیست حذف شد. سه سال قبل از این تاریخ نیز اتحادیه اروپا گروه یاد شده را از فهرست یاد شده خارج کرده بود.
سپاه پاسداران ایران تنها چند روز قبل اعلام کرد که یک گروه مرتبط با سازمان مجاهدین خلق را در استان سیستان و بلوچستان منهدم کرده است.
یکی دیگر از آخرین مواردی که حکومت ایران را مقابل سازمان مجاهدین قرار می‌دهد، خبر لغو سفر حسن روحانی به اتریش است که مقامات ایران تایید کردند دلیل آن مخالفت دولت اتریش با لغو تظاهرات اعضای مجاهدین خلق بوده است. 
راديو فردا 20 فروردين 95 



دستگیری یک مزدور اطلاعات آخوندی در آلمان به‌خاطر جاسوسی علیه مجاهدین

شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران 

فراخوان به دولت آلمان برای افشای جاسوسان و مزدوران اطلاعات و فعالیتهای آنان علیه مقاومت 

در روز چهارشنبه 6آبان دادستانی آلمان اعلام کرد یک مرد 31ساله به‌نام میثم پ را در روز 23اکتبر به اتهام مزدوری برای وزارت اطلاعات رژیم ایران و جاسوسی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر کرده است. بنابراین خبر منازل 5تن دیگر به اتهام مشابهی یعنی جاسوسی علیه مجاهدین توسط دادستانی آلمان مورد بازرسی قرار گرفته است.

بر اساس دادستانی، مزدور دستگیر شده در ازای جاسوسی از وزارت اطلاعات پول دریافت می‌کرده است.
میثم پناهی مزدور دستگیر شده و همدستانش سه سال و نیم پیش در اردیبهشت 1391 (آوریل 2013) توسط سازمان مجاهدین خلق ایران از کمپ لیبرتی اخراج شدند. آنها سپس به هتل مهاجر تحت کنترل اطلاعات و نیروی تروریستی قدس رژیم آخوندی در بغداد رفتند.
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در روز 7اسفند 1392 با جزییات اعلام کرد، هتل مهاجر یک مرکز اطلاعات ملایان و نیروی قدس است و مسئولیت آن با یک پاسدار سرتیپ نیروی قدس به نام مستعار سجاد است. در این اطلاعیه آمده است: «سجاد پس از اطمینان از مزدوری فرد، بسته به مأموریتی که برای او در نظر می‌گیرند، آنها را به اروپا و سایر کشورها منتقل می‌کنند یا به ایران می‌برند. در حال حاضر اولویت رژیم فرستادن مزدوران به اروپاست. ... . برخی از مزدورانی که کاندیدای مأموریتهای ویژه در اروپا شده‌اند، ابتدا مدتی مخفیانه به ایران منتقل و پس از «توجیه و آموزش» اختصاصی به عراق و از آنجا به ترکیه و سرانجام به اروپا اعزام می‌شوند».
مقاومت ایران دولت آلمان و مقامهای مسئول در آلمان را به افشای کلیه مزدوران وزارت اطلاعات و فعالیتهای آنها علیه مجاهدین و مقاومت ایران فرا می‌خواند، این یک اقدام ضروری برای ممانعت از ادامه این اقدامهای مجرمانه است. 
مقاومت ایران هم‌چنان‌که پیش از این بارها نسبت به حضور مزدوران وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی و خطرات آن برای امنیت پناهندگان ایرانی هشدار داده است، از آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌خواهد در اجرای مصوبه شورای اتحادیه اروپا در آوریل 1997 مزدوران و مأموران اطلاعاتی فاشیسم دینی حاکم بر ایران را محاکمه، مجازات و اخراج نمایند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
6آبان 1394 (28اکتبر2015)
 

وزارت اطلاعات- ميثم پناهي، از بريده مزدوران هتل مهاجر عراق در آلمان توسط دادستااني كل آلمان بجرم جاسوسي براي جمهوري اسلامي ايران دستگير شد.

وزارت اطلاعات- ميثم پناهي، از بريده مزدوران هتل مهاجر عراق در آلمان توسط دادستاني كل آلمان بجرم جاسوسي براي جمهوري اسلامي ايران دستگير شد.


يك بريده مزدور وزارت اطلاعات بعنوان جاسوس جمهوري اسلامي ایران در آلمان بازداشت شد

 

به گفته دادستانی کل آلمان یک جاسوس احتمالی جمهوری اسلامی ایران در این کشور بازداشت شده است. او که مردی ۳۱ ساله به نام "میثم پ." است، مظنون به جمع‌آوری اطلاعات از نیروهای اپوزیسیون ایران در آلمان است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دادستانی کل آلمان در شهر کارلسروهه روز چهارشنبه (۲۸ اکتبر/۶ آبان) دستور بازداشت مردی ۳۱ ساله به نام "میثم پ." را صادر کرده است. این فرد مظنون است که در خدمت سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از نیروهای اپوزیسیون در آلمان خبرچینی می‌کرده است. این موضوع را مقامات دادستانی آلمان روز چهارشنبه در کارلسروهه تأیید کردند. سایت دادستانی کل آلمان نیز در این باره نوشته که "میثم پ." مظنون است از دسامبر ۲۰۱۳ بطور برنامه‌ریزی شده برای سرویس اطلاعاتی ایران از وابستگان گروه تندرو جنبش اپوزیسیون "سازمان مجاهدین خلق ایران" خبرچینی می‌کرده و اطلاعات به دست آمده را در قبال دستمزد به سفارش‌دهندگان اطلاعاتی خود می‌داده است. این سایت همچنین نوشته است که فرد بازداشت شده روز پنجشنبه (۲۹ اکتبر/۷ آبان) در برابر قاضی دیوان‌عالی آلمان قرار می‌گیرد تا به او تفهیم اتهام شود. به گفته دادستانی آلمان همچنین خانه‌های پنج فرد مظنون دیگر نیز از طرف پلیس تفتیش شده است. از قرار معلوم این افراد نیز درباره فعالان اپوزیسیون ایران در آلمان اطلاعات جمع‌آوری می‌کرده‌اند.


فرار 2 نفر دیگر از اعضای مجاهدین از کمپ ترانزیت (لیبرتی)
منبع: خبرگزاری فارس | دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ چاپ چاپ
2 نفر دیگر از اعضای فرقه تروریستی مجاهدین در روز سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش از کمپ ترانزیت (لیبرتی) فرار کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، 2 نفر دیگر از اعضای فرقه تروریستی مجاهدین در روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته از کمپ ترانزیت (لیبرتی) فرار کردند.
این 2 که مجتبی هاشمی و مجید محمدی نام دارند در اظهارات اولیه خود فشار، عدم آزادی، تناقض و شرایط سخت فرقه‌ای را مهمترین دلایل خود برای فرار از این فرقه تروریستی عنوان کردند.
با فرار این 2 ، تعداد اعضای فراری سازمان مجاهدین مستقر در کمپ ترانزیت طی یک هفته گذشته به 5 نفر رسید.
بر پایه این گزارش اسامی 3 نفری که در تاریخ 19 اردیبهشت توانسته بودند با پشت سر گذاشتن موانع ایجاد شده و شکستن حصار حفاظت تشکیلاتی، خود را از چنگال فرقه تروریستی رجوی رها سازند، عبارتند از: حسن یزدی، شهاب کریمی و میثم پناهی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر