۱۳۹۵ تیر ۲۱, دوشنبه

بازتاب هاي رسانه اي: بازتاب‌های رسانه‌ای: عرب تایمز: ژاندارک ایران

بازتاب گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در رسانه‌های عربی
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس با حضور خانم مریم رجوی

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس با حضور خانم مریم رجوی

الرای (اردن) : «گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران با شرکت بیش از 100هزار تن از مردم آزاده ایرانی که در کشورهای مختلف جهان پراکنده می‌باشند، در پاریس برگزار شد.
صالح القلاب وزیر تبلیغات سابق اردن گفت: رژیم ایران، انقلاب ایران را از مردم به‌ سرقت برد. این رژیم به قتل و شکنجه و حمایت از شبه‌نظامیانی می‌پردازد که در خارج کشور با پول مردم ایران تروریسم و آشوب می‌پراکنند.
محمد اللحام رئیس هیأت فلسطینی در گردهمآیی اپوزیسیون ایران گفت: رژیم ولایت‌فقیه جامعه بین‌المللی را با فرقه‌گرایی مذهبی به چالش می‌کشد، شبه‌نظامیانش را برای قتل و فتنه‌انگیزی به خارج از مرز اعزام می‌کند. مردم فلسطین بخاطر دخالتهای ایران در امور داخلی فلسطین قیمت سنگینی پرداختند.

الیوم عربستان: « مریم رجوی در گردهمایی پاریس بر سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه تأکید کرد و آن را تنها راه‌حل خروج ایران از وضعیت وخیمی که در آن قرار دارد، دانست» .
النهار لبنان: «مریم رجوی روز شنبه در پاریس گفت که پول حاصل از در آمد نفت ایران پس از رفع تحریمهای بین‌المللی ”به تنور جنگ در سوریه “ می‌ریزد» .
الاتحاد امارات: رئیس هیأت تحریریه روزنامه الاتحاد امارات گفت: «جمعیت ایرانیانی که در پاریس گرد آمده بودند چهره دیگر ایران است. چهره‌یی دور از انتظار که رژیم ایران می‌خواهد آن را بپوشاند و از صحنه سیاسی ایران به دور نگه دارد. … در پشت مشارکت عربی در گردهمایی پاریس، هدفی بسیار روشن وجود دارد و آن این است که ما با خلق ایران هستیم و به این مردم احترام می‌گذاریم و دوستی و همسایگی آن را گرامی می‌داریم و در کنار آن برای خواست عادلانه‌اش ایستاده‌ایم. امیر ترکی فیصل در جریان سخنانی که در گردهمایی دیروز ایراد کرد به‌روشنی در رساندن این پیام موفق بود» .
الاقتصادیه (سعودی) : «امیر ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس سخنرانی ایراد کرد و بر ضرورت خلاص شدن از سرطان خمینی که هدفش گسترش آشوب در منطقه است تأکید کرد» .
امیر ترکی فیصل گفت: «روشن است که اپوزیسیون ایران هدفش سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه است و آن را محقق خواهد کرد. وی در پاسخ به حاضران در گردهمایی که شعار سرنگونی رژیم ایران را سر دادند، گفت: ”من هم سرنگونی این رژیم را می‌خواهم“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر