۱۳۹۹ تیر ۱, یکشنبه

کنفرانس‌بین‌المللی باحضور رئیس‌جمهور برگزیده‌مقاومت درآغاز چهلمین‌سال مقاومت‌انقلابی – ارتباط‌زنده با ۲۰۰۰نقطه درجهان سلام بر نسل سی خرداد که تنش مجروح و خون‌چکان است اما با عشق پرشکوهش به‌مسعود به‌راهبر آزادی و رهایی یک روز هم از جنگ با رژیم دست نکشید، از میدانهای نبرد عبور کرد. از اتاق‌های شکنجه، از واحد مسکونی از قبر و تابوت و قفس عبور کرد، از سوله‌ها و سالنهای حلق‌آویز در سال۶۷ از محاصره ۱۴ساله در اشرف و لیبرتی عبور کرد اما ذره‌یی از آرمانش دست برنداشت و امروز امید مجسم مردم ایران برای آزادی است

کنفرانس‌بین‌المللی باحضور رئیس‌جمهور برگزیده‌مقاومت درآغاز چهلمین‌سال مقاومت‌انقلابی – ارتباط‌زنده با ۲۰۰۰نقطه درجهان

کنفرانس‌بین‌المللی باحضور رئیس‌جمهور برگزیده‌مقاومت درآغاز چهلمین‌سال مقاومت‌انقلابی – ارتباط‌زنده با ۲۰۰۰نقطه درجهان
روز شنبه ۳۱خرداد۹۹ یک کنفرانس بین‌المللی به‌مناسبت آغاز چهلمین سال مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی در یک ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه در کشورهای مختلف و اشرف۳ برگزار شد.

سخنرانی معصومه ملک محمدی همردیف مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران:

خواهران و برادران عزیز
به‌همه شما سلام می‌کنم
و به‌هموطنان‌ام و هواداران سازمان و خانواده‌های شهیدان و زندانیان سلام می‌کنم که می‌دانم در این عید مقاومت، دل‌های همه‌شون لبریز است از یاد شهیدان، از همه کسانی که رنج کشیدند، زندان رفتند، شکنجه شدند و هزاران و هزار قهرمان، هزاران هزار بی‌نام و نشان که کسی اسم‌شان را هم نمی‌داند اما این مقاومت را از رنج و درد و از عشق و ایثار خودشون یعنی از ذره ذره وجودشان ساختند و با جانهای خودشون آبیاریش کردند و تبدیلش کردند به مهم‌ترین هماورد رژیم که بی‌تردید آخوندها را از ایران ریشه‌کن خواهد کرد.
سلام بر نسل سی خرداد که تنش مجروح و خون‌چکان است اما با عشق پرشکوهش به‌مسعود به‌راهبر آزادی و رهایی یک روز هم از جنگ با رژیم دست نکشید، از میدانهای نبرد عبور کرد. از اتاق‌های شکنجه، از واحد مسکونی از قبر و تابوت و قفس عبور کرد، از سوله‌ها و سالنهای حلق‌آویز در سال۶۷ از محاصره ۱۴ساله در اشرف و لیبرتی عبور کرد اما ذره‌یی از آرمانش دست برنداشت و امروز امید مجسم مردم ایران برای آزادی است.
سلام بر سی خرداد عید سرخ‌فام مقاومت در چهلمین سالگردش، سلام بر سی خرداد روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سلام بر ۳۰خرداد سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی ایران.
و افتخار بر مردم ایران و مجاهدین‌اش که ۴۰سال است با پلید‌ترین و وحشی‌ترین دشمن آزادی در جهان امروز در جنگ است.
امروز به یاد روز داغ و خونین سی خرداد هستیم. روز گذاشتن بنای مقاومت برای آزادی. روز کبوتران خونین بال میلیشیا، روز پاسخ نه مردم ایران به رژیم خمینی، و روز آغاز آینده تابناک مردم ایران.
سال ۱۳۶۰ است. مدت‌هاست که امکان هر تجمع و تظاهرات کوچک را خمینی و پاسدارانش با گلوله و قمه و سنگ و باتون و دستگیری و شکنجه سلب کرده‌اند.
هر روزنه‌ای به سمت آزادی مسدود می‌شود. ابرهای تیره بر آسمان سیاسی و اجتماعی ایران سایه گسترده .
سؤال این است آیا می‌توانیم مخفیانه و بدون اطلاع رژیم یک تظاهرات بزرگ را تدارک ببینیم؟
آیا آخرین تلاش مسالمت‌آمیز برای اتمام‌حجت سیاسی و تاریخی با خمینی را می‌توانیم محقق کنیم؟
آیا می‌توانیم یک تظاهرات بزرگ را به هر قیمت برگزار کنیم؟
زبان حال نسل ما در آن روز را برادر مسعود بیان کرده است:
«ما به قربانگاه می‌رویم تا نسلهای آتی لعنت‌مان نکنند.»
به ۴۰سال پیش برمی‌گردم. به روز تاریخی ۳۰خرداد. خاطرات لحظه به لحظه‌اش و چهره‌های مصمم خواهران و برادرانم هم‌چنان با من است.
ساعت ۱۴: ۳۰ عصر است. من به همراه معلمین دیگر، در چهارراه مصدق هستیم.
افراد به‌صورت تکی یا دو نفره و چند نفره در میدان فردوسی و چهارراه مصدق حاضر می‌شوند. برخی در صف مغازه‌ها. برخی در پیاده‌روها. پاسداران نباید تا لحظه شروع تظاهرات باخبر شوند.
رژیم باید مطلقاً غافلگیر شود وگرنه امکان برگزاری تظاهرات از دست می‌رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر