۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

رژيم : اذعان جانشین سپاه قدس به دخالت در یمن

ایران: اذعان جانشین سپاه قدس به دخالت در یمن - انتقال حوثیهای مجروح به بیمارستانهایی در تهران و مشهد


اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران

پاسدار-سرتیپ اسماعیل قاآنی، جانشین سرکرده نیروی تروریستی قدس اعتراف کرد که شبه‌نظامیان وابسته به رژیم در یمن، توسط پاسداران رژیم آموزش دیده‌اند. وی گفت: «مدافعان یمن زیر پرچم جمهوری اسلامی‌ تربیت شده‌اند» و «دشمنان نیز نمی‌توانند با مبارزان یمنی مقابله کنند» (خبرگزاری صدا و سیما-2خرداد).
مسئولیت جنگ یمن در
نیروی قدس به عهده قاآنی است و جلساتی هم با فرماندهان حوثیها در تهران برگزار کرده است. تحت فرماندهی او به‌تازگی شمار زیادی از فرماندهان و مسئولان حوثی که در جنگ یمن مجروح شده‌اند در بیمارستان امام رضا در شهر مشهد بستری شده‌اند. آنها از طریق عمان به ایران منتقل شده‌اند.
شمار مجروحان به حدی است که بیمارستان امام رضای مشهد از بستری کردن بیماران شهر مشهد خودداری می‌کند. حوثیهای مجروح پس از درمان به هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا که متعلق به
سپاه پاسداران است منتقل می‌شوند.
کمیسیون امنیت شورای ملی مقاومت در روز 12اردیبهشت 2015 با صدور اطلاعیه‌یی در مورد انتقال مجروحان حوثی به ایران فاش ساخت: «تا قبل از ائتلاف عربی مجروحان حوثی به‌طور مستمر به ایران منتقل می‌شدند. از جمله در روز 3فروردین، نیروی قدس 52تن از مجروحان انصارالله را از طریق هوایی به بیمارستان بقیه‌الله سپاه تهران منتقل کرد. پاسدار قاآنی شخصاً از آنها عیادت نمود».
5تن از فرماندهان حوثی که به بیمارستان سپاه در تهران منتقل شده بودند مردند و عده‌یی از آنها پس از مرخصی از بیمارستان در هواپیمای شرکت ماهان بودند که در روز 9اردیبهشت (29آوریل) ائتلاف عربی از فرود آن در صنعا جلوگیری کرد. سپاه پاسداران این هواپیما را تحت پوش ارسال کمکهای هلال احمر به یمن فرستاده بود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
4خرداد 1394 (25مه 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر