۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

اخبار - ايران - زندانيان سياسي
تاريخ: PM 3:55:56 1394/6/9

کرج - بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به‌مناسبت دومین سالگرد دهم شهریور ۹۲ حمله جنایتکارانه به اشرفیان

زندان گوهردشت کرج

زندان گوهردشت کرج

بمناسبت سالگرد دهم شهریور 1392 بیانیه‌ای از طرف جمعی از زندانیان سیاسی در گوهردشت کرج در سالگرد دهم شهریور 1392 (حمله جنایتکارانه به اشرفیان) 

واقعه سخت هولناک بود... ... هر لحظه شهیدی در خون می‌غلطید، بی‌سلاح و با دستانی بسته... .. در عملی بی‌تردید جنایتکارانه و مصداق بارز قتل‌عام... ! دلیل ایستادگی و مقاومتشان را شاید آنموقع کسی نمی‌دانست، گوئیا تنها ندایی در وجودشان آنها را به ایستادگی و استقامت فرا می‌خواند، همان‌گونه که پیامبرشان را.. فاستقم کما امرت... و دنیا هم بهت‌زده این صحنه‌ها را نظاره می‌کرد. 

و هم علی ما یفعلون بالمومنین شهود... ! تا از خانه و حقشان در برابر زور، ستم، خیانت و گلوله حتی با دستان بسته، با خونشان دفاع کنند... . تا شاید این پیام را با خونشان به جهانیان بفهمانند که تنها راه نجات مقاومتی است تا پای جان و هیچ راه میان‌بر و گریزی از آن نیست، یا تمام قد می‌ایستند و از حقوقشان تا پای جان دفاع می‌کنند و یا با اکراه از آن سر باز می‌زنند و برندهای مختلف گفتگو و مذاکره و خلاصه مماشات را بر می‌گزینند و لاجرم هر روز بندهای اجحاف و ستم و تجاوز را بر گرده‌هایشان تنگتر احساس می‌کنند... . ولو این‌که اسمش را پذیرفتنی‌تر انتخاب کرده هزینه، فایده، برد- برد و یا احترام متقابل و غیره بگذارند... . ! 

بيشتر بخوانيدhttp://www.mojahedin.org/news/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر