۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

سازمان مجاهدين خلق: مجاهدين در سالگرد طلائي یک گنجینه از ارزش های اخلاقی، فرهنگی و سیاسی در جهان امروز

آلخو ویدال کوادرارس نایب رئیس سابق  پارلمان اروپا و رئیس کمیته درجستجوی عدالت که چهار هزار پارلمانتر را شامل می شود،  با جوانان در برلین دیار نمود. این دیدار صمیمانه با حضور جوانان ایرانی هوادار مقاومت ایران بمناسبت گرامیداشت پنجاهمین سالکرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران صورت گرفت. در اين ديدار آقاي آلخو ویدال کوادرارس مطالبي با جوانان مطرح كرد. 

متن سخنان آقاي ويدال
دوستان عزیز،
از شما برای دعوت از من به برلین و چنین استقبال گرمی بسیار سپاسگزارم. خوشحالم که شما و به خصوص نمایندگان نسل جوان از مقاومت را از نزدیک میبینم.
حضور فعال جوانان در این کارزار حامل یک پیام بسیار مهم است: این نشان می دهد که این اپوزیسیون، به رغم سرکوب وحشیانه توسط ملایان، دارای ظرفیت های شگفت انگیزی است که خود را پس از هر حمله و ضربه بازسازی کند و لذا دارای آینده ای روشن می باشد.
هنگامی که ما در مورد سرکوب صحبت میکنیم، میباید اعدام های دسته جمعی بیش از 30،000 زندانی سیاسی از سازمان مجاهدین خلق ایران در تابستان سال 1988 را به یاد داشته باشیم. دلیل اعدام آنها این بود که آنها از محکوم کردن سازمان مجاهدین خلق و رهبری آن خودداری کردند. آنها مقاومت کردند و گر چه بسیاری از آنها قرار بود پس از چند سال در زندان آزاد شوند ولی همه آنها به دستور خمینی اعدام شدند. آنها در گورهای دسته جمعی در قبرستانی در تهران به خاک سپرده شدند و خانواده های آنها حتی نمیدانند برای سوگواری عزیزان خود به کجا بروند. این یک جنایت علیه بشریت بود که طبق قانون بین المللی، مقامات ارشد این رژیم از جمله برخی از اعضای کابینه فعلی روحانی میباید بخاطر آن به محاکمه و مجازات شوند.
چند روز دیگر سازمان مجاهدین 50 ساله خواهد شد. من بسیار خوشحال و مفتخر هستم که همراه با شما در جشن و شادمانی پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین شریک باشم که به جشن ۵۰ سالگی «گولدن جوبیلی» ( سالگرد طلایی) میگویند.
بيشتر بخوانيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر